مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

اعلام نتايج كنكور تير 1402

طبق قوانين جديد در هر سال دو كنكور برگزار مي شود كه در تير ماه و دي ماه مي باشند. داوطلبان بسياري از هر نقطه كشور اقدام به ثبت نام كنكور سراسري تير ماه و ثبت نام كنكور سراسري دي ماه مي نمايند. از اين رو، متقاضيان بايد از زمانبندي مربوط به نام نويسي و دريافت دفترچه ثبت نام كنكور سراسري و اعلام نتايج آگاهي داشته باشند؛ پس بايد اطلاعات كامل و جديد از آخرين خبرهاي حول محور آزمون را مورد توجه قرار دهند. گروه مشاوران برتر با در نظر گرفتن سوالات احتمالي شما عزيزان حول محور اعلام نتايج كنكور تير ماه مقاله حاضر را گردآوري كرده است.

طبق اعلاميه جديد، كنكور سراسري در دو مرحله يعني تير ماه و دي ماه هر سال اجرا مي شود. داوطلبان مي توانند در هر دو كنكور شركت نمايند يا به انتخاب خود در يكي از كنكورها نام نويسي نمايند. متقاضيان پس از اعلام سازمان مربوطه با دانلود دفترچه ثبت نام كنكور سراسري مي توانند اطلاعات مفيدي من باب آزمون پيش رو مطالعه نمايند. البته لازم به ذكر است كه اطلاعات اعلام شده براي كنكور سراسري تير ماه و دي ماه متفاوت از يكديگر بوده و بايستي دفترچه مربوط به كنكور تير ماه را مطالعه كرد. اعلام نتيجه كنكور در سه مرحله انجام مي گيرد كه شامل اعلام نتيجه اوليه كنكور، اعلام نتيجه نهايي و در آخر كارنامه سبز كنكور مي باشد. داوطلبان حق اعتراض به نمرات كسب شده در هر سه كارنامه را خواهند داشت.

 

 

 

منبع: اعلام نتيجه كنكور تير 1402


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۷:۵۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج كنكور دي 1402

اعلام نتايج كنكور دي ماه 1402

كنكور سراسري و آزاد جزو پرمتقاضي ترين آزمون هاي دانشگاهي مي باشد كه هر ساله برگزار مي شود و داوطلبان زيادي براي شركت در اين آزمون از ماه ها قبل اقدام به برنامه ريزي تحصيلي كنكور و خريد منابع درسي و كمك درسي براي كسب نمره قبولي مي نمايند. به دليل اهميت اين موضوع بسياري از داوطلبان از مشاوران با تجربه كنكور در اين زمينه راهنمايي دريافت مي نمايند تا برنامه شخصي سازي شده خود را دريافت كنند.

متقاضيان پس از شركت در كنكور دي ماه بايستي در انتظار اعلام نتايج آزمون دي ماه از سوي سازمان مربوطه باشند. اعلام نتايج كنكور معمولا داراي سه مرحله است كه داوطلبان بايستي در زمان اعلام شده اقدام به دريافت نتايج اوليه آزمون، نتيجه نهايي و كارنامه نهايي يا كارنامه سبز نمايند. در ادامه مقاله در رابطه با زمان انتشار نتايج توضيحاتي ارائه مي دهيم. 

به دليل تفاوت هايي كه در دفترچه نام نويسي تير ماه و دي ماه وجود دارد، متقاضيان بايستي دقت نمايند تا دفترچه نام نويسي مربوط به دي ماه را دانلود و مطالعه نمايند. دفترچه نام نويسي آزمون حاوي اطلاعاتي همچون جدول زمانبندي، منابع، شرايط عمومي و اختصاصي آزمون و... مي باشد. داوطلبان با توجه به قسمت جدول زمانبندي مي توانند از بازه زماني نام نويسي، زمان دريافت كارت ورود به جلسه، تاريخ اعلام نتايج و... آگاه شوند.

 

 

منبع: https://moshaveranebartar.com/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%af%db%8c/#mce_temp_url# 1402


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۱:۰۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج كنكور سراسري 1402

پس از برگزاري كنكور سراسري، اعلام نتايج كنكور سراسري در قالب 3 كارنامه اعلام نتيجه (اعلام نتيجه اوليه، اعلام نتايج نهايي، كارنامه نهايي)، منتشر مي شود. داوطلبان پس از اعلام نتايج اوليه و مشاهده تراز و رتبه خود مي توانند در سايت سازمان سنجش آموزش كشور اقدام به انتخاب رشته نمايند و سپس نتايج نهايي يا نتيجه اعلام رشته اعلام مي گردد و مشخص مي شود هر داوطلب در كدام يك از رشته محل هاي انتخابي خود، پذيرفته شده است. نهايتا با انتشار كارنامه نهايي يا اصطلاحا كارنامه سبز، هر داوطلب مشروط به موافقت سازمان سنجش و دانشگاه هاي مبدا و مقصد مي تواند در صورت كسب حدنصاب علمي دانشگاه هاي انتخاب شده در فرم انتخاب رشته، اقدام به جابه جايي رشته يا محل قبولي خود نمايد.

نتيجه اوليه كنكور دي و تير در سال 1402 متفاوت از سال هاي قبل بود. بدين صورت كه پس از شركت در كنكور نيمسال اول و دوم، كارنامه اي منتشر گرديد كه در آن درصدهاي مكتسبه، نمرات خانم دروس و نمره كل سوابق تحصيلي هر داوطلب، نمايش داده ميشد. پس از آن نيز كارنامه ديگري با عنوان كارنامه ملاك عمل انتخاب رشته منتشر شد و در اين كارنامه، رتبه و تراز و وضعيت مجاز بودن براي انتخاب رشته با آزمون و با سوابق تحصيلي هر داوطلب درج شده بود.

داوطلبان شركت كننده در گروه هاي آزمايشي غيرمشترك، در دو كنكور دي ماه و تير ماه، بايستي از بين آزمون هاي سراسري كه در آن شركت نموده اند، يك آزمون را به عنوان كنكور نهايي خود برگزينند و چنانچه آزموني را انتخاب نكنند، ملاك عمل كنكور تير ماه آن ها خواهد بود و همچنين آن دسته از داوطلباني كه در يك گروه آزمايشي واحد شركت باشند نيز، ملاك عمل كنكوري است كه درصدها و رتبه و تراز بهتري دارد.

 

 

منبع: اعلام نتايج كنكور سراسري 1402


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۱:۰۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ويرايش انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت

  • آيا امكان ويرايش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت وجود دارد؟
  • چه زمان انتخاب رشته خود را ويرايش كنيم؟
  • براي ويرايش انتخاب رشته به كدام سايت مراجعه كنيم؟
  • نحوه ويرايش، حذف، اضافه و يا جا به جايي كد رشته محل ها به چه صورت است؟
  • و...

سوالات بسياري درباره ويرايش انتخاب ها مطرح مي گردد كه سوالات فوق نيز از جمله آن ها مي باشد. در پاسخ به سوالات بالا بايستي پاسخ دهيم كه ويرايش انتخاب رشته دكترا علوم پزشكي به صورت اينترنتي بوده و از طريق سامانه سنجش پزشكي كشور انجام مي شود. در دو بازه زماني مختلف امكان ويرايش وجود دارد:

  1. زمان انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت

 

 

 

 

منبع: ويرايش انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۲:۱۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اشتباه در انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت

موضوع داغ انتخاب رشته دكتري رشته هاي علوم پزشكي از ديرباز مطرح بوده است و با وجود انتشار مقاله هاي آموزشي بسيار و همچنين منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته، همچنان شاهد بروز اشتباهاتي در اين مرحله مي باشيم. بروز اشتباه در انتخاب رشته دكتري (سهوا و يا عمدا)، صرفا برعهده داوطلب مي باشد و متقاضيان بايستي حدالامكان از بروز اشتباهات نامبرده بكاهند!

در صورتي كه با فرآيند انتخاب رشته آشنا نباشيد، توصيه مي كنيم مراحل چيدمان و ثبت انتخاب رشته خود را به كارشناسان خبره در اين زمينه بسپاريد و همچنين مطالعه دفترچه انتخاب رشته را جزو اولويت هاي خود قرار دهيد. ضمنا در هر مرحله از انتخاب رشته كه متوجه بروز اشتباه شديد نسبت به ويرايش انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت اقدام نماييد.

 

 

 

 

منبع: اشتباه در انتخاب رشته آزمون دكتري پزشكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۷:۵۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ورود به سايت نظام مهندسي | inbr.ir

وزارت راه و شهرسازي، معاونت مسكن و ساختمان متصدي برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان مي باشد. تمام اطلاعيه هاي موثق آزمون نظام مهندسي در سايت معاونت مسكن و ساختمان منتشر مي شود و علاقمندان مي توانند با ورود به سايت نظام مهندسي به نشاني inbr.ir تمام اطلاعيه ها و اخبار موثق را دريافت نمايند.

 

 

 

منبع: ورود به سايت نظام مهندسي | inbr.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۳:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري كشاورزي و منابع طبيعي

كنكور دكتري يك مرتبه در سال برگزار مي شود و داوطلبان اين آزمون بايستي با برنامه ريزي آزمون دكتري، خود را براي رقابت با ساير داوطلب ها آماده كنند زيرا ظرفيت پذيرش مقطع دكتري تخصصصي بسيار اندك است و از همين رو لازم است كه شركت كنندگان با آشنايي قبلي و آناليز دقيق كنكور، براي شركت كردن در اين آزمون علمي قدم بردارند. از جمله اقدامات مورد نياز براي قبل از ثبت نام كنكور دكتري كشاورزي، كسب اطلاع از كارنامه قبولي دكتري كشاورزي مي باشد. در اين مقاله، كارنامه دكتري كشاورزي و منابع طبيعي سال هاي قبل را براي شما داوطلبان بارگذاري نموده ايم. 

 

 

 

منبع: نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري كشاورزي و منابع طبيعي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۸:۵۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك صادرات

امسال بانك صادرات براي نشر فراخوان جذب نيرو در استان هاي مختلف كشور اقدام كرده است. اين جذب نيرو كه به صورت آزمون كتبي و شفاهي و بر طبق ضوابط تعيين شده است. متقاضيان مي بايست پس از اينكه اطلاعات لازمه در رابطه با شرايط استخدام بانك صادرات و استان ها و رشته هاي مورد نظر را كسب كردند، در زمان معين شده در راستاي انجام مراحل ثبت نام به صورت اينترنتي اقدام نمايند.

زمان ثبت نام استخدام بانك صادرات در آزمون اين بانك، مطابق با اطلاعيه جديدي كه بانك براي جذب نيرو منتشر كرده است، مورخ 7 تا 20 خرداد ماه 1401 بوده است. البته به طور معمول پس از اتمام مدت زمان ثبت نام، مهلت مجددي براي نام نويسي ارائه مي گردد.

 

 

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك صادرات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۳:۰۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

علام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات

بانك صادرات هرساله براي جذب و استفاده از افراد متخصص و ماهر آزمون استخدامي برگزار مي كند تا اين افراد را در شعب اداري و اجرايي به كار گيرد و ممكن است بسته به نياز و اعلام واحدهاي بانكي، رشته ها و شغل هايي كه پذيرش دارند در سال هاي مختلف متفاوت باشد. مدتي بعد از برگزاري آزمون استخدامي بانك صادرات و در زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات، داوطلبان مي توانند با ورود به سايت ثبت نامي آزمون استخدامي بانك صادرات با مشاهده نتايج آزمون استخدامي، عملكرد خود را در اين آزمون بررسي كنند.

 

 

 

منبع: علام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۸:۰۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت

آزمون استخدامي بانك ملت در دو مرحله برگزار مي شود و داوطلبان پس از ثبت نام در آزمون استخدامي بانك ملت و شركت در آن بايد منتظر اعلام نتايج باشند. شركت كنندگان پذيرفته شده در اين بخش كه حدنصاب را دريافت كرده اند، حال مي توانند به مرحله بعد يعني مصاحبه راه يابند. پس از اعلام نتايج اوليه آزمون، زمان برگزاري مصاحبه ها از طريق سامانه رسمي بانك ملت اطلاع رساني خواهد شد.

همانطور كه در خطوط بالا ذكر شد، قدم اول شركت در آزمون استخدامي بانك ملت، شركت در آزمون كتبي است و داوطلباني كه قصد شركت در آزمون كتبي را داشته باشند، بايد در زمان تعيين شده به سايت رسمي بانك ملت به نشاني اينترنتي bankmellat.ir مراجعه كنند و فرم مربوط به ثبت نام در آزمون استخدامي بانك ملت را پر كرده و جهت ثبت نام اقدام نمايند.

 

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۸:۳۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: