مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك پاسارگاد

بانك پاسارگاد يكي از بانك هاي خصوصي و معتبر كشور است كه به دو روش (آزمون ورودي و دريافت رزومه)، اقدام به جذب نيرو مي كند. اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك پاسارگاد بسته به نوع پذيرش، متفاوت است. به صورت كلي استخدام در بانك ها، متناسب با نياز بانك مربوطه مي باشد و ممكن است به روش هاي گوناگوني اقدام به جذب نيرو نمايند و در هر صورت، روش جذب تمام بانك ها در سايت و شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر اطلاع رساني مي شود.

اعلام نتايج آزمون استخدام بانك پاسارگاد و يا نتيجه بررسي رزومه هاي داوطلبان از طريق سايت اختصاصي بانك منتشر مي شود.

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك پاسارگاد 1401

يكي از بانك هاي معتبر در ايران، بانك پاسارگاد است و روشن است كه استخدام شدن در اين بانك فرصتي مناسب است و متقاضيان خود را دارد. به طور معمول بانك ها از طريق برگزاري آزمون استخدامي اقدام به جذب نيرو مي كنند اما بانك پاسارگاد به شيوه دريافت رزومه داوطلبان براي جذب نيروهاي مورد نياز خود اقدام مي كند.

استخدام بانك پاسارگاد به اين روش است كه متقاضيان بايد به سايت رسمي اين بانك به نشاني bpi.ir مراجعه كرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام جهت استخدام در اين بانك كنند. سپس مراحل آزمون يا ارسال مدارك و رزمه را طي كنند و منتظر اعلام نتايج اين بانك بمانند. در حال حاضر تاريخ مشخصي براي مشاهده نتايج آزمون استخدام بانك پاسارگاد اعلام نشده است و به محض انتشار هر نوع اخبار، از طريق مقاله حاضر و كانال هاي اجتماعي مشاوران برتر به اطلاعتان خواهيم رسانيد.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدام بانك پاسارگاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۱:۵۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران

به طور معمول ثبت نام آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران به صورت اينترنتي انجام مي شود. اگر ثبت نام آزمون بانك رفاه همراه با ثبت نام آزمون استخدامي باقي ارگان ها و سازمان ها باشد (همزمان با ثبت نام آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي)، از طريق سايت سازمان سنجش يا جهاد كشاورزي انجام مي شود. اما اگر ثبت نام آزمون به طور جداگانه برگزار شود از طريق سامانه بانك به نشاني اينترنتي refah-bank.ir انجام خواهد شد.

در فروردين ماه 1401 روابط عمومي بانك رفاه كارگران فراخواني مبني بر دعوت به همكاري با بانك رفاه از طريق آزمون استخدامي كه در دو مرحله آزمون كتبي و مصاحبه حضوري بود در سايت رسمي بانك منتشر كرد. نام نويسي آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران به صورت اينترنتي بوده و متقاضيان از طريق سايت رسمي اين بانك در بازه زماني 21 فروردين ماه تا 4 ارديبهشت ماه 1401 اقدام به ثبت نام نمودند.

 

 

منبع: مهلت ثبت نام آزمون استخدام بانك رفاه كارگران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۷:۳۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران

 بانك رفاه كارگران يكي از بانك هاي دولتي است كه فعاليت مالي و خدمات بانكداري خود را از سال 1340 و با هدف فراهم آوردن رفاه و ايجاد خدمات براي برطرف كردن نياز كارگران آغاز نموده است. اين بانك به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خودش بر اساس قوانين، تصميم به برگزاري آزمون و يا مصاحبه حضوري نموده است. متقاضيان علاقمند به شركت در آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران بايد بعد از آنكه دفترچه راهنما را مطالعه كردند و از شرايط و قوانين وضع شده اطلاع پيدا كردند در صورت داشتن همه شرايط و موافقت كامل با قوانين به سايت مجري ثبت نام مراجعه كرده و اقدام به گذراندن مراحل ثبت نام آزمون استخدام بانك رفاه كارگران كنند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران 1401

باتوجه به اعلام نياز واحدهاي مختلف اجرايي، اداري يا استاني در هر سال، بانك رفاه ممكن است در بازه هاي زماني متفاوت اقدام به انتشار فراخوان براي برگزاري آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران كند. اين آزمون زيرنظر مركز آزمون بانك رفاه برگزار مي شود و آخرين اطلاعيه موجود در اين مورد داخل سايت بانك رفاه كارگران به نشاني refah-bank.ir قرار مي گيرد.

ثبت نام آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران در سال جاري از تاريخ 21 فروردين ماه آغاز شده و تا 4 ارديبهشت 1401 ادامه داشته است. البته گفتني است كه معمولا پس از اتمام زمان ثبت نام، مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامي براي جاماندگان در نظر گرفته مي شود.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك رفاه كارگران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۰۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران

هر ساله مدتي پس از برگزاري آزمون، نتيجه آن از سوي سامانه استخدامي بانك رفاه كارگران اعلام مي شود. براي مشاهده نتايج داوطلبان مي توانند در زمان تعيين شده به سامانه آزمون اين بانك به نشاني rb24.***-azmoon.ir مراجعه كنند. داوطلباني كه علاقمند به شغل بانكداري و فعاليت در بانك رفاه هستند، مي توانند شانس خود را براي همكاري با بانك رفاه، با شركت در آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران امتحان كنند.

معمولا اعلام نتايج استخدام بانك ها، يك الي دو ماه پس از برگزاري آزمون صورت مي پذيرد.

 زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران 1401

همانطور كه ذكر شد متقاضيان واجد شرايط براي آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران بايستي در زمان مقرر ثبت نام كرده و تمامي مراحل اينترنتي ثبت نام را پشت سر گذاشته تا بتوانند به استخدام بانك رفاه درآيند. داوطلبان پس از قبولي در مرحله اول يعني آزمون كتبي مي توانند به مراحل بعدي استخدام در بانك از جمله مصاحبه راه يابند.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدام بانك رفاه كارگران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۴:۰۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك حكمت ايرانيان

استخدام بانك حكمت ايرانيان همچون ساير بانك ها، داوطلبان بسيار زيادي دارد. تمام متقاضيان در وهله اول بايستي درباره زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك حكمت ايرانيان اطلاعات كسب نمايند. سپس با مراجعه به درگاه الكترونيكي بانك، از شرايط مورد نياز براي نام نويسي مطلع شوند و پس از آن نيز به مرحله نام نويسي ورود نمايند. 

تاريخ ثبت نام آزمون استخدامي بانك ها از طريق شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر اطلاع رساني مي شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك حكمت ايرانيان 1401

دغدغه اشتغال به كار در ارگان هاي دولتي و يا خصوصي به يكي از اصلي ترين دغدغه هاي جامعه كنوني مبدل گرديده است و كارشناسان مشاوران برتر روزانه با داوطلبان بسياري مواجه هستند كه سوالات متداولي درخصوص استخدامي هايي كه در ايران برگزار مي شود، دارند.

از جمله آزمون هاي استخدامي مربوط به استخدامي بانك ها مي باشد. بانك ها به دو دسته دولتي و خصوصي تقسيم شده و بعضا نيروهاي مورد نياز خود را به روش استخدامي، جذب مي كنند. از جمله بانك هاي فعال در ايران، بانك حكمت ايرانيان مي باشد كه بعضا در زمره بانك هايي قرار مي گيرد كه آزمون استخدامي برگزار مي كنند. 

زمان ثبت نام بانك حكمت ايرانيان مربوط به سال جاري اعلام نشده است و به محض اينكه هرگونه خبر موثقي انتشار يابد، در همين صفحه به اطلاعتان خواهيم رسانيد. همچنين لازم است يادآوري كنيم كه پس از اتمام زمان ثبت نام، مهلت نام نويسي تمديد شده و داوطلبان جامانده نيز مي توانند ثبت نام اينترنتي آزمون را به انجام برسانند.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك حكمت ايرانيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۱:۳۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك گردشگري

بانك گردشگري در دسته بانك هايي قرار مي گيرد كه براي تكميل كادر اداري و اجرايي خود در بازه هاي مختلف اقدام به انتشار فراخوان استخدام بانك مي كند و افراد واجد شرايط براي ثبت نام آزمون استخدامي بانك گردشگري مي توانند با مراجعه به سايت رسمي بانك گردشگري به نشاني tourismbank.ir اقدام به نام نويسي و انجام مراحل آن كنند.

افراد براي استخدام در بانك گردشگري بايد داراي شرايط عمومي و اختصاصي اين بانك باشند و در اين مقاله به جزئيات ثبت نام آزمون استخدامي بانك گردشگري پرداخته ايم.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك گردشگري 1401

ثبت نام آزمون استخدامي بانك گردشگري در دوره هاي مختلف و در زمان هاي متفاوتي انجام مي شود. فراخوان آزمون طي اطلاعيه اي از سمت بانك گردشگري به متقاضيان شركت در آزمون اعلام مي شود. قابل ذكر است كه زمان استخدام بسته به نياز بانك تغيير مي كند و به همين علت ممكن است در بعضي مواقع در طي سال دو تا سه فرخوان منتشر كند و در برخي سال ها هيچ فراخواني منتشر نكند.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك گردشگري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۰۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك گردشگري

بانك گردشگري براي جذب نيروي كارآمد و متخصص از طريق برگزاري آزمون و بعضا دريافت رزومه عمل مي كند و متقاضيان استخدام بانك گردشگري مي بايست باتوجه به نوع جذب، با مراجعه به سايت رسمي بانك گردشگري اقدام به ثبت نام در فراخوان استخدام نمايند. در صورتي كه آزمون ورودي براي بانك گردشگري برگزار شود، بايستي در زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك گردشگري در آزمون شركت نموده و چنانچه ثبت نام از طريق رزومه و سوابق باشد، افرادي كه فرم دعوتت به همكاري را كامل مي كنند، بايد منتظر باشند تا در صورت مورد تاييد بودن مداركشان، به مصاحبه شفاهي دعوت شوند.

به طور معمول براي استخدام در بانك گردشگري بايستي از تاريخ ثبت نام استخدام اين بانك مطلع شويد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك گردشگري 1401

بانك گردشگري هر ساله بر اساس نياز شعب اداري و اجرايي و براي تكميل كادر خود اقدام به جذب نيرو از طريق انتشار فراخوان دعوت به همكاري مي كند. اين اقدام از طريق سايت رسمي بانك گردشگري به نشاني tourismbank.ir اطلاع رساني مي شود. بانك گردشگري در سال جاري دو فراخوان براي دعوت به همكاري منتشر كرده است.

يك فراخوان در تاريخ 9 مرداد ماه 1401 براي همكاري در واحد مركزي و شعب تهران و فراخواني ديگر در تاريخ 31 مرداد ماه 1401 براي همكاري در واحد فناوري اطلاعات بوده است. متقاضيان همكاري در عنوان شغلي فناوري اطلاعات تا 9 شهريور 1401 مهلت براي ثبت درخواست و تكميل فرم اقدام كنند.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك گردشگري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۵۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك حكمت ايرانيان

بانك حكمت ايرانيان جزو بانك هاي غيردولتي محسوب مي شود كه در برخي از سال ها، نيروي مورد نياز شعبات خود را از طريق ثبت نام آزمون استخدامي بانك حكمت ايرانيان، برگزاري آزمون و يا دريافت رزومه از داوطلبان متقاضي، جذب مي كند. اگر قصد شركت در آزمون استخدامي بانك ها را داريد، ما را همراهي كنيد. 

به طور معمول داشتن مدرك ليسانس، سابقه كار و آشنايي به زبان انگليسي جزو شرايط استخدام بانك حكمت ايرانيان مي باشد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك حكمت ايرانيان 1401

بانك حكمت ايرانيان از بانك هاي خصوصي كشور مي باشد كه بعضا به روش هاي مختلف اقدام به برگزاري آزمون استخدامي و جذب نيروهاي مدنظر خود مي كند. آن دسته از داوطلباني كه متقاضي امتحان شانس خود براي استخدام شدن در اين بانك هستند، لازم است در زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك حكمت ايرانيان نسبت به تكميل فرم نام نويسي اقدام كنند.

آخرين دوره اي كه آزمون استخدامي براي بانك حكمت ايرانيان برگزار گرديده است، مربوط به سال 1397 مي باشد و پس از آن، اطلاعيه اي مبني بر ثبت نام جديد از سوي بانك مذبور انتشار نيافته است. باتوجه به اينكه بانك حكمت ايرانيان با بانك سپه ادغام گرديده است، احتمال برگزاري آزمون ورودي مشترك نيز وجود دارد. در هر صورت، چنانچه اطلاعيه اي جديد و مبني بر ثبت نام منتشر شود، شما عزيزان را مطلع خواهيم ساخت.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك حكمت ايرانيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۷:۵۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك كارآفرين

شركت در هر آزموني، مستلزم داشتن شرايط آن آزمون مي باشد و در صورت دارا بودن شرايط و مدارك مورد نياز ثبت نام آزمون استخدامي بانك، بايستي به مطالعه منابع آزمون و شركت در امتحان ورودي و رقابت با سايرين بپردازيد. در سال هاي اخير، داوطلبان شركت در آزمون استخدامي بانك ها نيز همچون آزمون استخدامي آموزش و پرورش، با آمادگي قبلي در آزمون حضور به عمل مي آورند.

همچنين پس از شركت در آزمون بي صبرانه منتظر انتشار نتايج مي باشد. به طور معمول اعلام نتيجه آزمون استخدام بانك كارآفرين حدود 40 روز پس از زمان برگزاري آزمون، منتشر مي گردد. اما تاريخ اعلام نتايج استخدام بانك كارآفرين در سال جاري اعلام نشده است و به محض انتشار خبر دقيق، در شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر و همچنين مقاله حاضر به اطلاعتان خواهيم رسانيد.

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدام بانك كارآفرين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۴:۵۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان

بانك سامان جزو بانك هاي خصوصي كشور است. اين بانك به طور مستقيم وابسته به بانك سپه است ولي آزمون استخدامي اين بانك با آزمون استخدامي بانك سپه مشترك نيست! مي توان اينگونه ذكر نمود كه استخدام بانك سامان هر دو يا سه سال يك بار و به صورت جداگانه از بانك سپه برگزار مي شود. ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان نيز همانند ثبت نام آزمون استخدامي بانك هاي ديگر، متقاضيان خاص خود را دارد...

داوطلبين علاقمند به شركت در آزمون استخدامي بانك سامان توجه داشته باشند كه ثبت نام در اين آزمون به صورت اينترنتي بوده و متقاضيان مي بايست در زمان تعيين شده به سايت ثبت نامي مراجعه كنند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان 1401

همانطور كه بالاتر ذكر شد بانك سامان به طور مستقيم به بانك سپه وابسته است اما با اين حال زمان، نحوه و شرايط آزمون استخدامي اين دو بانك با هم متفاوت است. قابل ذكر است كه آزمون استخدامي بانك سامان در همه سال ها برگزار نمي شود و باتوجه به اين موضوع نمي توان زمان دقيقي را براي يرگزاري آزمون در سال 1401 عنوان كرد.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك سامان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۸:۵۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: