مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات

بانك صادرات هرساله براي جذب و استفاده از افراد متخصص و ماهر آزمون استخدامي برگزار مي كند تا اين افراد را در شعب اداري و اجرايي به كار گيرد و ممكن است بسته به نياز و اعلام واحدهاي بانكي، رشته ها و شغل هايي كه پذيرش دارند در سال هاي مختلف متفاوت باشد. مدتي بعد از برگزاري آزمون استخدامي بانك صادرات و در زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات، داوطلبان مي توانند با ورود به سايت ثبت نامي آزمون استخدامي بانك صادرات با مشاهده نتايج آزمون استخدامي، عملكرد خود را در اين آزمون بررسي كنند.

به منظور اطلاع رساني دقيق تر به شركت كنندگان، بعد از انتشار اطلاعيه و يا اعلام نتايج آزمون استخدام بانك صادرات، لينك آن سريعا در سايت مشاوران برتر قرار مي گيرد.

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات 1401

بانك صادرات نيز مانند تمام ارگان هاي دولتي آزمون استخدامي خود را در دو مرحله (آزمون كتبي و مصاحبه شفاهي)، برگزار مي كند و داوطلباني كه در مجموع هر دو مرحله حداقل نمره قبولي را كسب نمايند در بانك صادرات استخدام خواهند شد.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۶:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت

بانك ملت نيز همچون بانك ملي ايران، يكي از بانك هاي دولتي ايران مي باشد كه طي سال ها و در زمان هاي مختلف، اقدام به جذب نيروي متخصص و كارآمد در سمت هاي مختلف شغلي، از طريق برگزاري آزمون مي كند. براي استخدام در بانك ملت مشخص است كه داوطلب مي بايست داراي شرايط استخدام باشد و در غير اين صورت، براي شركت در آزمون استخدامي مجاز نمي باشد. در اين مقاله قصد داريم به تمام جزئيات ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت بپردازيم.

ثبت نام آزمون استخدامي بانك ها يك مرتبه در سال انجام مي شود و داوطلبان در زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت بايستي با مراجعه به سايت بانك از نتيجه مكتسبه خود مطلع شوند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت 1401

آزمون استخدامي بانك ملت در دو مرحله برگزار مي شود و داوطلبان پس از ثبت نام در آزمون استخدامي بانك ملت و شركت در آن بايد منتظر اعلام نتايج باشند. شركت كنندگان پذيرفته شده در اين بخش كه حدنصاب را دريافت كرده اند، حال مي توانند به مرحله بعد يعني مصاحبه راه يابند. پس از اعلام نتايج اوليه آزمون، زمان برگزاري مصاحبه ها از طريق سامانه رسمي بانك ملت اطلاع رساني خواهد شد.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۳:۰۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت 1401

مرحله اول آزمون استخدامي بانك ملت به صورت كتبي بوده و داوطلبين با مدرك كارشناسي، كارشناسي ارشد و يا دكتري با مطالعه منابع معرفي شده در آن شركت مي كنند و در صورت گرفتن حدنصاب در آزمون كتبي، وارد مرحله بعد يعني مصاحبه مي شوند و پس از آزمون شفاهي در صورتي كه جمع نمرات داوطلب در هر دو مرحله از حداقل نمره قبولي بالاتر باشد، به استخدام بانك در مي آيد.

پس شركت در آزمون استخدامي بانك ملت قدم اول است و داوطلباني كه قصد شركت در آزمون كتبي بانك ملت را داشته باشند، بايد در زمان تعيين شده به سايت رسمي استخدام بانك ملت به نشاني اينترنتي bankmellat.ir مراجعه كنند و فرم مربوط به ثبت نام در آزمون استخدامي بانك ملت را با اطلاعات هويتي، آدرس، مدرك تحصيلي و... پر كرده و جهت ثبت نام اقدام نمايند.

در بعضي سال ها آزمون استخدامي بانك ملت همراه با آزمون استخدامي ساير ارگان ها و در برخي سال ها به صورت جداگانه برگزار مي شود. تمام فرآيند زمان و نحوه برگزاري آزمون استخدامي بانك ها به بانك موردنظر بستگي دارد و زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت در سال جاري از 15 آذر ماه لغايت 25 آذر ماه 1401 مي باشد. لازم به ذكر است كه سرانجام در روز 23 آذر ماه 1401، بانك ملت با انتشار اطلاعيه اي از تغيير تقويم زماني آزمون استخدام بانك ملت خبر داد.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۸:۵۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت

بانك ملت نيز مانند بانك هاي ديگر هر ساله در يك آزمون دو مرحله اي اقدام به جذب نيرو براي كادر اداري و يا در سمت هاي ديگر مي كند و افرادي كه به شغل بانكداري علاقه دارند با شركت در اين آزمون، شانس خود را براي اشتغال در بانك امتحان مي كنند. مرحله اول اين آزمون به صورت كتبي است كه متقاضيان پس از ثبت نام آزمون استخدام بانك ملت بايد خود را براي شركت در اين آزمون آماده كنند. بعد از اتمام آزمون كتبي فقط داوطلباني كه آزمون را به خوبي پشت سر گذاشته و نمره قبولي را گرفته اند مي توانند به مرحله بعد يعني مرحله مصاحبه راه پيدا كنند. پس از اتمام هر دو مرحله و پس از گذشت مدت زماني، نوبت به اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت مي رسد و داوطلبان بايد باتوجه به اطلاعيه هاي منتشر شده از سمت بانك، گوش به زنگ باشند تا بتوانند نتايج آزمون خود را در اولين فرصت مشاهده نمايند.

اخبار مربوط به اعلام نتايج آزمون استخدام بانك ملت از طريق شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر اطلاع رساني مي شود.

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت 1401

از آنجا كه ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت از طريق سايت رسمي اين بانك به نشاني bankmellat.ir ثبت نام و برگزار مي گردد و افراد داراي مدرك كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري مي توانند در اين آزمون شركت كنند، اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت نيز از طريق همين سايت قابل مشاهده مي باشد.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۵:۳۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت

نحوه ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت 1401

متقاضياني كه قصد دارند در آزمون استخدامي بانك تجارت ثبت نام كنند، مي بايست در مدت زمان تعيين شده در راستاي انجام مراحل ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. به طور معمول اخبار مربوط به ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت و همچنين اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك تجارت در اطلاعيه هاي منتشر شده از طريق سايت رسمي اين بانك به نشاني tejaratbank.ir و سامانه ثبت نام الكترونيكي بانك تجارت اطلاع رساني مي شود.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت 1401

  • نشاني اينترني tejaratbank.ir را در نوار جستجوي مرورگر خود وارد كنيد و وارد سايت اختصاصي بانك تجارت شويد.
  • گزينه مربوط به "ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت سال 1401" را انتخاب كنيد.
  • وارد سامانه آزمون و مطالعه شرايط و جزئيات آزمون سال جاري شويد.
  • هزينه ثبت نام را پراخت كرده و سريال ثبت نام را خريداري كنيد.
  • عكس پرسنلي را در سامانه بارگذاري كنيد.
  • فرم ثبت نام را با اطلاعات درخواست شده تكميل نماييد.
  • كد رهگيري ثبت نام را دريافت نموده و فرآيند نام نويسي را به پايان برسانيد.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۱:۳۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت

همانطور كه گفته شد بانك تجارت يكي از بانك هاي فعال در كشور است كه در زمينه اقتصادي تاثير به سزايي دارد. اين بانك هرساله براي جذب نيروي متخصص در راستاي برگزاري آزمون استخدامي اقدام مي كند. بانك تجارت نيز مانند بانك هاي ديگر آزمون استخدامي خود را طي دو مرحله برگزار مي كند و داوطلبان بايستي در زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت اقدام به ثبت نام نمايند.

معمولا تاريخ ثبت نام آزمون استخدام بانك تجارت براي جاماندگان تمديد مي شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت 1401

مرحله اول مرحله آزمون استخدام بانك تجارت، آزمون كتبي است كه متقاضيان با مطالعه دفترچه راهنما و اطمينان از اينكه داراي تمام شرايط هستند، مي توانند اقدام به ثبت نام كنند. توجه داشته باشيد ثبت نام آزمون كتبي به صورت الكترونيكي صورت گرفته و متقاضيان با مراجعه به سايت رسمي بانك مي توانند ثبت نام كنند.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك تجارت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۸:۰۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك تجارت

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك تجارت 1401

همانطور كه در بندهاي فوق ذكر شد، داوطلبان شركت كننده براي مشاهده نتايج آزمون استخدامي خود بايد به سامانه ثبت نامي مراجعه نمايند. از آنجا كه در آخرين دوره برگزاري آزمون استخدامي بانك تجارت اين آزمون به صورت داخلي برگزار شد، داوطلبين مي بايست به سامانه tejaratbank.ir مراجعه مي كردند.

تاريخ اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ها، وابسته به برگزاري آزمون است و به طور معمول نتايج آزمون استخدامي بانك تجارت يك ماه پس از برگزاري آزمون بر روي سامانه رسمي بانك قرار مي گيرد. به محض انتشار هرنوع خبر موثق، در شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر اطلاع رساني مي شود.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك تجارت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۴:۲۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد

شغل بانكداري و استخدام بانك ها علاقمندان زيادي را به سوي خود جذب مي كند. يكي از بانك هاي خصوصي موفق در كشور ايران، بانك پاسارگاد است كه هر چند سال يك بار، به منظور جذب نيروي كارآمد و متخصص اقدام به جمع آوري رزومه از متقاضيان استخدام در بانك پاسارگاد مي كند كه در زمان مقرر از طريق سامانه بانك پاسارگاد اطلاع رساني مي شود و متقاضيان واجد شرايط مي توانند اقدام به ارسال رزومه و ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد نمايند.

بانك پاسارگاد به روش دريافت رزومه شغلي و تحصيلي از بين متقاضيان، اقدام به جذب نيروهاي مورد نياز مي كند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد 1401

در طي دوره ها و سال هاي مختلف، آزمون استخدامي بانك پاسارگاد به روش (دريافت رزومه)، انجام شده است و در سال جاري داوطلبان بايستي مدارك و رزومه خود را براي اين بانك ارسال نمايند. علت تفاوت در زمان پذيرش بانك پاسارگاد، متفاوت بودن زمان اعلام واحدهاي اداري و اجرائي براي جذب نيرو مي باشد و اين مسئله تاريخ انتشار فراخوان را دچار تغيير مي كند.

در حال حاضر تاريخ ارسال رزرومه بانك پاسارگاد از تاريخ 1 شهريور ماه 1401 اعلام شده است و تاريخ پايان آن مشخص نيست و به محض اعلام هر نوع خبر، از طريق (كانال تلگرام و پيج اينستاگرام) و همچنين مقاله حاضر از سايت مشاوران برتر به اطلاعتان خواهيم رسانيد.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۱:۲۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگا

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد 1401

بانك پاسارگاد نيز مانند ساير بانك ها بسته به نياز خود اقدام به انتشار فراخوان جذب نيروي مورد نياز مي كند. با توجه به اطلاعيه اي كه در اين دوره منتشر شده است، بانك پاسارگاد نياز به جذب افراد در سمت هاي بانكدار، مسئول دفتر، كارشناس حقوقي، نگهبان و كارشناس انفورماتيك در شعب مختلف خود دارد. ثبت نام در اين مشاغل فقط از طريق سايت بانك امكان پذير بوده و داوطلباني كه تمايل داشته باشند تا شانس خود را امتحان كنند، بايد از روز سه شنبه 1 شهريور 1401 اقدام به ثبت نام و ارسال رزومه كنند.

  • تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد: اعلام نشده است.

نكته مهم ديگري كه در رابطه با ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد وجود دارد، مهلتي است كه براي آن در نظر گرفته شده است. زيرا زمان شروع ثبت نام اعلام شده است اما تاريخ اتمام مهلت ثبت نام استخدام بانك پاسارگاد اعلام نگرديده است.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۷:۵۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران

هر ساله مدتي پس از برگزاري آزمون، نتيجه آن از سوي سامانه استخدامي بانك رفاه كارگران اعلام مي شود. براي مشاهده نتايج داوطلبان مي توانند در زمان تعيين شده به سامانه آزمون اين بانك به نشاني rb24.***-azmoon.ir مراجعه كنند. داوطلباني كه علاقمند به شغل بانكداري و فعاليت در بانك رفاه هستند، مي توانند شانس خود را براي همكاري با بانك رفاه، با شركت در آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران امتحان كنند.

معمولا اعلام نتايج استخدام بانك ها، يك الي دو ماه پس از برگزاري آزمون صورت مي پذيرد.

 زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران 1401

همانطور كه ذكر شد متقاضيان واجد شرايط براي آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران بايستي در زمان مقرر ثبت نام كرده و تمامي مراحل اينترنتي ثبت نام را پشت سر گذاشته تا بتوانند به استخدام بانك رفاه درآيند. داوطلبان پس از قبولي در مرحله اول يعني آزمون كتبي مي توانند به مراحل بعدي استخدام در بانك از جمله مصاحبه راه يابند.

شركت كنندگان پس از گذشت مدتي از برگزاري آزمون مي توانند توسط اعلام نتايج به پذيرش يا عدم پذيرش خود پي ببرند و خود را براي شركت در باقي مراحل آماده كنند. در اين دوره از برگزاري آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران طبق اطلاعيه منتشر شده از سمت بانك رفاه، نتايج اوليه آزمون استخدامي و در تاريخ 13 تير ماه 1401 اعلام شد و نتايج نهايي آزمون استخدام بانك رفاه در تاريخ 25 مهر ماه 1401 اعلام شد.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۶:۱۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: