مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

شرايط ثبت نام آزمون دكتري

ثبت نام دكتري سراسري و آزاد در يك مرحله و به صورت يكپارچه انجام مي شود و به عبارتي ساده تر آزمون دكتري دانشگاه هاي سراسري (روزانه، نوبت دوم، پيام نور، غيرانتفاعي، پرديس هاي خودگردان) و آزاد در يك ثبت نام از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور انجام مي شود. ثبت نام در آزمون دكتري مشروط به دارا بودن شرايط و مدارك ثبت نام آزمون دكتري مي باشد و متقاضيان مي بايست با مطالعه دفترچه راهنماي ثبت نام اين مقطع از موارد مذبور اطلاع يابند و شرايط ثبت نام آزمون دكتري را داشته باشند. سپس اقدام به نام نويسي در كنكور دكتري نمايند.

متقاضيان ثبت نام آزمون دكتري قبل از اقدام به ثبت نام مي بايست از شرايط مورد نياز مطلع گردند زيرا هرگونه خطا در پروسه ثبت نام صرفا به عهده داوطلب مي باشد.

شرايط ثبت نام آزمون دكتري سراسري و آزاد 1402

ثبت نام كنكور دكتري در 7 گروه آزمايشي علوم انساني، علوم پايه، فني مهندسي، كشاورزي، هنر، دامپزشكي و زبان انجام مي شود. داوطلبان متقاضي ورود به تحصيلات تكميلي حق شركت كردن در يك رشته امتحاني را دارند. شرايط ثبت نام در دفترچه راهنماي ثبت نام منتشر مي شود و براي دسترسي راحت تر شما همراهان مركز مشاوره تحصيلي مشاوران برتر، مهم ترين آن ها را گردآوري نموده ايم.

شرايط عمومي ثبت نام كنكور دكتري 1402

  • اعتقاد به دين اسلام و يا يكي از اديان ثبت شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
  • كينه و دشمني نداشتن با دين اسلام
  • عدم عضويت در گروه هاي سياسي
  • نداشتن فساد اخلاقي و اعتياد به مواد مخدر

منبع: شرايط ثبت نام آزمون دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۳۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

مشاوره شغلي تلفني و آنلاين

  • مشاوره شغلي چيست؟
  • مشاوره شغلي چه كمكي به ما مي كند؟
  • چگونه مشاوره شغلي تلفني دريافت كنم؟
  • چگونه شغل مورد علاقه خود را بيابيم؟
  • شماره مشاوره شغلي تلفني و آنلاين چه شماره اي است؟
  • و...

در عصر كنوني شغل به يكي از اصلي ترين مسائل زندگي بشر مبدل شده است و افراد در تلاش براي كسب مهارت هاي فردي و شكوفايي هستند تا بتوانند شغل مورد علاقه خود را پيدا كنند. رضايت از شغل منتخب، با كيفيت زندگي رو به رشد، رابطه مستقيم دارد و لذا دريافت مشاوره تلفني شغلي براي تمام عزيزان جوياي كار و درآمد ضروري است.

كارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمايي و ارائه مشاوره شغلي و تحصيلي مي باشند.

مشاوره شغلي تلفني و آنلاين

امروزه مشاوره گرفتن از افراد خبره و ماهر در هر زمينه اي مي تواند مفيد واقع گردد. در گذشته براي مشاوره شغلي، تحصيلي، خانواده و... بايستي به مراكز مشاوره حضوري مراجعه مي شد اما اكنون مشاوره تلفني جاي مشاوره حضوري را گرفته است. لذا تمام افرادي كه نيازمند مشاوره باشند، مي توانند با تلفن در دست خود نسبت به دريافت مشاوره با كيفيت اقدام كنند.

مشاوره شغلي امروزه به عنوان يكي از دسته هاي مشاوره به حساب مي آيد و فارغ التحصيلان رشته مشاوره و روانشناسي مي توانند مراجعين را راهنمايي كنند. مشاوره شغلي شامل مصاحبه، گفت و گو، استفاده از پرسشنامه ها (به صورت آنلاين و حضوري)، استفاده از روش هاي باليني و... مي گردد كه مشاور باتوجه به روش خود مي تواند هر يك از موارد را به كار گيرد.

 

 

منبع: مشاوره شغلي آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اصول برنامه ريزي آزمون دكتري

اگر جزو داوطلباني هستيد كه اشتغال به تحصيل در مقطع دكتري برايتان ارزشمند است و علاوه بر دغدغه هاي زندگي و محل كار خود مي خواهيد تحصيل در اين مقطع را نيز تجربه كنيد، بايستي يك برنامه منظم و منسجم داشته باشيد تا بتوانيد بهترين استفاده از زمان خود را ببريد.

از جمله مشكلات داوطلبان آزمون نامبرده اين است كه منابع آزمون را نمي دانند و عدم شناخت دقيق منابع براي آن ها مشكلاتي همانند چند منبعي درس خواندن را به همراه دارد. براي حل اين مسئله مي توانيد با كارشناسان مشاوران برتر مشورت نماييد و بهترين منابع رشته تحصيلي خود را بشناسيد. براي اين منظور كافي است بر روي لينك رزرو مشاوره تلفني تحصيلي كليك نماييد و منتظر تماس كارشناسان بمانيد.

همانطور كه مي دانيد براي شركت در كنكور دكتري لازم است به دروس تخصصي (سطح كارشناسي و كارشناسي ارشد) و زبان خارجي مسلط باشيد. همچنين سطح مهارت استعداد تحصيلي (سوالات تحليلي، كمي و منطقي براي رشته هاي غير مهندسي و سوالات تجسمي براي رشته هاي مهندسي)، خود را تقويت كنيد و اين به معني حجم بالاي كتب هايي است كه نياز به مطالعه دارند و براي ايجاد هماهنگي بين زمان باقيمانده تا آزمون و تسلط به منابع، نياز به يك برنامه ريزي حرفه اي خواهيد داشت و البته از موضوع تعهد به برنامه نيز نبايد غافل شد. 

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۳۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور در عيد نوروز

اكنون كه از اهميت دوران عيد براي كنكور سراسري مطلع شديد، بايستي بدانيد اين دوران با كسب تراز و رتبه قبولي كنكور ارتباط مستقيم دارد و بايستي تمام توان خود را براي استفاده صحيح از 13 روز طلايي به كار گيريد. برنامه ريزي روزانه، هفتگي و ماهانه داراي تفاوت هايي با برنامه ريزي عيد نوروز در كنكور دارد. 

از جمله موارد داراي اهميت اين است كه آن دسته از داوطلباني كه دروس خود را يك يا چندين مرتبه مطالعه كرده باشند، بايستي زمان خود در دوران عيد را صرف مرور و جمع بندي نمايند. آن دسته از متقاضياني كه موفق به مطالعه كامل دروس نشده اند، بايستي منابع كنكور خود را تكميل نمايند. در هر حال از اين مسئله غافل نشويد كه برنامه ريزي كنكور بايستي شخصي سازي شده و متناسب با شرايطتان باشد. در ادامه به ذكر موارد داراي اهميت در برنامه ريزي درسي عيد كنكور پرداخته ايم.

  • تسلط بر دروس تخصصي: دانش آموزان بايد به صورتي برنامه ريزي كنكور عيد را انجام دهند كه بر روي دروس تخصصي تسلط كافي داشته باشند و همچنين جمع بندي دروس در عيد بايد به نحوي باشد كه تمامي دروس را مرور كنيد.
  • تست زني: دانش آموزان بايد بعد از مطالعه هر درس در طول روز تست هاي مربوط به آن درس را بزنند. تست زني يكي از مهم ترين كارهايي است كه بايد در طول روز انجام دهيد تا با اين كار به نقاط ضعف و قوت خود در دروس پي ببريد.
  • مرور كردن: بهترين راهكار در مرور مطالب، اين است كه در پايان هر روز مطالبي را كه به پايان رسانده ايم، مرور يا بازگويي كنيم. با اين روش مطالب در ذهن تثبيت مي شوند. 
  • زمان و مكان مطالعه: زمان مطالعه براي هر كس متفاوت است. اما بهترين زمان براي درس خواندن زماني است كه به شما شرط شده باشد و به عبارتي ديگر در آن زمان بهترين بازدهي را داشته باشيد. بنابراين بايد زماني را براي درس خواندن انتخاب كنيد و سعي كنيد در همان زمان شروع به مطالعه كنيد. شايد مكان مطالعه در نگاه اول چندان اهميت نداشته باشد اما يك محيط مناسب به شما كمك مي كند تا خستگي ديرتر به سراغتان بيايد. پس بهتر است مكاني را انتخاب كنيد كه عاري از صدا باشد و در آن احساس راحتي داشته باشيد.
  • ضريب درس ها: هر كدام از دروس داراي ضرايب اختصاصي مي باشند و داوطلب بايستي رشته مدنظر خود را از بين ليست رشته هاي كنكور انتخاب كند و سپس از ضرايب دروس كنكور آگاهي كسب كند.  
  • بودجه بندي آزمون: بودجه بندي كنكور سراسري راهنمايي است براي اطلاع از تعداد سوالات كنكور از هر مبحث!!! با آگاهي از تعداد سوالات مطرح شده مي توانيد از اهميت هر مبحث اطلاع يابيد.

 

دريافت برنامه ريزي كنكور

منبع: برنامه ريزي كنكور در عيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۴۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مركزي

بانك مركزي هر ساله در بازه زماني مشخص براي تكميل كادر مورد نياز شعب بانك خود اقدام به جذب نيرو مي كند. افراد متقاضي براي ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي بايد در زمان مقرر اقدام كنند و پس از شركت در آزمون منتظر اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مركزي بمانند.

نتايج آزمون استخدامي بانك مركزي از طريق سايت سازمان سنجش اعلام مي شود.

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مركزي 1401

افراد متقاضي براي ثبت نام در آزمون استخدامي بانك مركزي لازم است به سايت اين بانك مراجعه كنند و پس از كسب اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي، شرايط مورد نياز را مطالعه نمايند و در صورتي كه شرايط ثبت نام را داشته باشند، نسبت به تكميل فرم اينترنتي ثبت نام، اقدام كنند.

پس از شركت در آزمون بايستي منتظر اعلام نتيجه استخدام بانك مركزي بمانيد. زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مركزي به زمان ثبت نام آزمون استخدامي اين بانك بستگي دارد. آزمون در دو مرحله كتبي و مصاحبه صورت مي گيرد و اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مركزي در دو مرحله اوليه و نهايي انجام مي شود. افرادي كه در آزمون استخدام بانك مركزي شركت كرده اند، مي توانند براي مشاهده نتايج آزمون استخدامي بانك مركزي به سايت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه كنند و همچنين بعد از كسب نمره قبولي در اين مرحله، خود را براي مرحله مصاحبه آماده كنند.

 

 

منبع: اعلام نتيجه آزمون استخداميبانك مركزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۳۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نحوه برنامه ريزي كنكور سراسري

شما دوستان براي اقدام به نوشتن برنامه ريزي اصولي بايد مدت زماني كه تا كنكور سراسري مهلت داريد را در نظر بگيريد. طبيعي است داوطلبي كه مطالعه خود را از تابستان آغاز مي كند، برنامه اي متفاوت از فردي كه صرفا 4 ماه تا برگزاري كنكور زمان دارد، مي بايست داشته باشد.

بعد از مشخص شدن مهلت شما تا زمان برگزاري كنكور سراسري، بايد نسبت به توانايي خود شناخت پيدا نماييد. دوستان عزيز قطعا براي شما نيز پيش آمده به اين موضوع فكر كنيد چرا نمي توانيد در يك ساعت به اندازه دوست خود مطالعه داشته باشيد؟ 

قطعا توانايي و استعداد هر فردي در انجام امور مختلف متفاوت از افراد ديگر مي باشد. راهكار چيست؟ با شناخت توانايي هاي خود (به وسيله تست هاي استعداديابي و توانايي سنجي)، برنامه ريزي شخصي سازي شده همراه با اصول صحيح برنامه ريزي مي بايست داشته باشيد. در اين باب مي توانيد از كارشناسان مشاوران برتر كه چندين سال است تجربه انجام برنامه ريزي را دارند كمك بگيريد.

باتوجه به مدت زماني كه وقت داريد و توانايي خود (مثلا 5 ساعت مي توانيد در طول روز مطالعه داشته باشيد يا 3 ساعت، استعداد شما در كدام دروس كمتر است و كدام دروس بيشتر است، ميزان تسلطتان در كدام نوع روش هاي مطالعاتي است و...)، برنامه كوتاه مدت تعيين كنيد و در صورتي كه اصول برنامه ريزي را نمي دانيد به مطالعه مقاله "معرفي بهترين مشاوران كنكور سراسري" بپردازيد.

منبع: نحوه برنامه ريزي كنكور سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۴۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نحوه انتخاب رشته كنكور كارشناسي ارشد

بعد از مشاهده كارنامه اوليه كنكور ارشد، در صورتي كه "مجاز به انتخاب رشته" شده باشيد، بايستي دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه هاي سراسري و آزاد را دانلود كنيد و از شرايط انتخاب رشته مطلع شويد و سپس در تاريخ مقرر شده نسبت به انتخاب رشته اقدام كنيد.

واضح است كه پس از تلاش براي به دست آوردن رتبه و تراز مناسب در آزمون ارشد، اطلاع از راهنماي انتخاب رشته كارشناسي ارشد جزو ضروري ترين بخش هاي ورود به مقطع كارشناسي ارشد محسوب مي گردد و از همين رو تمام داوطلبان مي بايست با مراحل انتخاب رشته آشنا شوند. 

در صورتي كه تا كنون انتخاب رشته مقطع كارشناسي ارشد را انجام نداده ايد، مي توانيد تمام مراحل انتخاب رشته خود را به كارشناسان انتخاب رشته مقطع كارشناسي ارشد مشاوران برتر بسپاريد. براي رزرو انتخاب رشته و مشاوره تلفني بر روي لينك رزرو مشاوره تلفني تحصيلي و خانواده، كليك نماييد و كارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

منبع: نحوه انتخاب رشته كنكور ارشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۴۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي

استخدام در بانك از نگاه بسياري از افراد جامعه، داراي جايگاه مطلوبي بوده و از همين رو آن ها تمايل زيادي به اشتغال در آن دارند. بانك مركزي كه نهاد ناظر بر ساير بانك ها و موسسات مالي مي باشد، در برخي از سال ها از طريق برگزاري آزمون استخدامي به جذب نيروهاي مورد نياز خود مي پردازد. استخدام در بانك مركزي به عنوان يك ارگان دولتي و داراي اعتبار براي جوانان جوياي كار اهميت بسياري دارد، از همين رو ما در اين مقاله به بررسي روند ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي مي پردازيم. مطالعه اين مقاله را به افرادي كه متقاضي ثبت نام آزمون استخدام بانك مركزي هستند، پيشنهاد مي كنيم.

ثبت نام آزمون استخدام بانك مركزي ايران از طريق سامانه سنجش آموزش كشور امكان پذير است.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي 1401

آزمون استخدامي بانك مركزي با توجه به نياز كادر اداري و اجرايي بانك برگزار مي گردد؛ لذا برگزاري ساليانه اين آزمون همچون بسياري ديگر از آزمون هاي استخدامي الزامي نمي باشد. سازمان سنجش آموزش كشور متصدي برگزاري آزمون استخدامي بانك مركزي بوده و اجراي فرآيند ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي، اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مركزي، انتشار اخبار دقيق برگزاري آزمون و... را عهده دار مي باشد.

علاقمندان به ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي، مي بايست در زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك مركزي به سامانه مذكور مراجعه نموده و روند نام نويسي را از طريق وارد كردن اطلاعات و بارگزاري مدارك در فرم اينترنتي ثبت نام، انجام دهند. به خاطر داشته باشيد كه مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدام بانك مركزي در مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي ضرورت دارد؛ زيرا در غير اين صورت تكميل روند ثبت نام با مشكل رو به رو مي گردد.

 ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي طي انتشار اطلاعيه اي از سوي سايت سازمان سنجش آموزش كشور، درسال جاري صورت گرفت. زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك مركزي، 7 لغايت 13 آبان ماه سال جاري بود و تا 16 همان ماه تمديد شد.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك مركزي

دريافت برنامه ريزي درسي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۵۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

كنكور سراسري تجربي

مجري برگزاري كنكور سراسري در همه گروه هاي آزمايشي سازمان سنجش آموزش كشور مي باشد. داوطلبان براي ثبت نام بايستي دفترچه ثبت نام كنكور را دانلود و مطالعه نمايند و سپس با مراجعه به سايت ثبت نام، نسبت به بارگذاري مدارك تعيين شده و تكميل فرم اينترنتي ثبت نام اقدام نمايند. ثبت نام كنكور سراسري علوم تجربي نيز همچون ساير گروه هاي آزمايشي در سايت سازمان سنجش انجام مي گردد.

كنكور تجربي يك بار در سال برگزار مي شود و متقاضيان بايسني گوش به زنگ باشند تا از ثبت نام اينترنتي جا نماند. براي اين منظور مي توانيد به عضويت در كانال تلگرام و پيج اينستاگرام كنكور مشاوران برتر درآييد تا اخبار مهم كنكور سراسري را به اطلاعتان برسانيم.

 

منبع: كنكور تجربي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۵:۵۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد

ورود به مقطع كارشناسي ارشد به روش هاي مختلفي همانند (ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور، ثبت نام كارشناسي ارشد فراگير پيام نور، ثبت نام كارشناسي ارشد) امكان پذير است. يكي از روش هاي ورود به مقطع ارشد نيز ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد مي باشد كه در اين مقاله قصد داريم اطلاعات لازم و مربوطه را در اختيار داوطلبان متقاضي قرار بدهيم و در صورتي كه شما كاربر گرامي علاقمند به ثبت نام و ورود به مقطع ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد هستيد، همراه ما بمانيد.

 

منبع: ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۳۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: