مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

بهترين مشاوران كنكور كارشناسي ارشد هنر

پس از اتمام مقطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته برخي از داوطلبان تصميم به ادامه تحصيلات و ورود به مقطع كارشناسي ارشد مي گيرند كه اين عزيزان به دو روش مي توانند وارد كارشناسي ارشد شوند:

  1. ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد
  2. ثبت نام كارشناسي ارشد بدون آزمون

آن دسته از داوطلبيني كه تصميم به شركت در كنكور مي گيرند و يا به عبارت ديگر، شرايط ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور را ندارند، بايستي با كسب آگاهي از منابع كنكور كارشناسي ارشد و برنامه ريزي آزمون ارشد شروع به مطالعه نمايند. چنانچه شما همراهان عزيز نياز به مشاوري خبره داشته باشيد كه بدون خطا مسير كنكور ارشد را طي نماييد و در اولين سال آزمون خود، به بهترين رتبه قبولي دست يابيد، مي توانيد با كارشناسان مشاوران برتر همگام شده و از تجربه چندين ساله مشاوران استفاده نماييد.

در هر نقطه از ايران كه باشيد، بدون نياز به مراجعه حضوري به موسسه و با صرف كمترين زمان و هزينه ممكن مي توانيد مشاوره و برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد را دريافت نماييد. براي رزرو برنامه ريزي كارشناسي ارشد مي بايست از طريق تلگرام مشاوران برتر و اينستاگرام مشاوران برتر اقدام كنيد. در صورت تمايل به رزرو مشاوره تلفني و پرسش و پاسخ با كارشناسان ما مي توانيد بر روي لينك "رزرو مشاوره تلفني تحصيلي" بفشاريد و منتظر تماس از سوي كارشناسان حرفه اي مشاوران برتر بمانيد.

 

منبع: بهترين مشاوران كنكور ارشد هنر 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۶:۱۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

بهترين مشاوران كنكور كارشناسي ارشد علوم پايه

آزمون كارشناسي ارشد هر ساله در 7 گروه آزمايشي (علوم انساني، علوم پايه، كشاورزي و منابع طبيعي، دامپزشكي، فني و مهندسي و هنر) برگزار مي گردد و داوطلبان مي توانند در رشته مدنظر خود آزمون دهند و در صورت كسب رتبه قبولي كارشناسي ارشد وارد اين مقطع شوند.

حضور مشاور در آزمون كارشناسي ارشد مي تواند مانع بروز خطاهاي احتمالي و بالا رفتن شانس قبولي شما در يكي از بزرگترين ماراتن هاي علمي كشور شود زيرا مشاوران كارشناسي ارشد مشاوران برتر آشنا به اصول صحيح مطالعه، ضرايب دروس، بهترين منابع كنكور كارشناسي ارشد و... مي باشند.

شما عزيزان مي توانيد برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد را از مشاوران برتر دريافت نماييد. شايان ذكر است برنامه ريزي هر داوطلب به صورت اختصاصي مي باشد و با بالاترين ميزان بازدهي توسط كارگروه برنامه ريزي آزمون كارشناسي ارشد مشاوران برتر طراحي و تنظيم گرديده است.

متقاضيان آزمون كارشناسي ارشد از تمام استان هاي كشور مي توانند از تيم مشاوره تحصيلي مشاوران برتر برنامه ريزي درسي خود را به همراه مشاور و پشتيبان اختصاصي دريافت كنند. لذا براي رزرو برنامه ريزي تحصيلي كارشناسي ارشد مي بايست با كارشناسان ما از راه هاي ارتباطي (تلگرام مشاوران برتر و اينستاگرام مشاوران برتر) ارتباط برقرار نماييد.

 

منبع: بهترين مشاوران كنكور ارشد علوم پايه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۴۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هاي ايران

در سال هاي قبل تر ورود به دانشگاه صرفا از طريق ثبت نام كنكور ميسر مي شد. اما چندي نگذشت كه ورود بدون كنكور به دانشگاه ها به واسطه دانشگاه آزاد، آغاز گرديد. علاقمندان ورود بدون آزمون به هر يك از دانشگاه ها مي بايست از شرايط ثبت نام آن دانشگاه مطلع مي شدند و سپس نسبت به ثبت نام، اقدام مي كردند. در اين مقاله قصد داريم به ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هاي ايران بپردازيم.

ليست رشته هاي بدون آزمون دانشگاه ها در دفترچه ثبت نام ارائه شده از سوي دانشگاه مدنظر ذكر مي شود.

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هاي ايران 1401

در حال حاضر همه دانشگاه هايي كه در حال فعاليت و آموزش هستند، رشته هاي بدون كنكور و با كنكور ارائه مي دهند و فقط ليست رشته هاي ارائه شده توسط دانشگاه ها با يكديگر متفاوت است و براي كسب اطلاع از رشته هاي ارائه شده بايستي به جدول زير مراجعه داشته باشيد. 

 

 

منبع: ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هاي ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۵۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور هنر

براي دستيابي به اهداف بزرگ لازم است برنامه ريزي دقيق و بر اساس منابع درسي هم سطح خودتان داشته باشيد و اصول مطالعه، مرور، تست زدن، رفع اشكال و... را بدانيد و اين امر در صورتي ميسر است كه برنامه ريزي دروس عمومي كنكور هنر و برنامه ريزي دروس اختصاصي كنكور هنر را بدانيد.

داشتن برنامه ريزي كوتاه مدت و بلند مدت لازمه شركت در كنكور سراسري و دريافت كارنامه قبولي كنكور هنر مي باشد و برنامه ريزي درسي هر فرد منحصر به وي است و داشتن برنامه اي مشترك با دوستان و هم كلاس ها فاقد اعتبار و ارزش مطالعاتي مي باشد.

علاقمندان شركت در كنكور هنر مي توانند تمام روند برنامه ريزي كنكور سراسري خود را به تيم مشاوران برتر بسپارند و از بهترين مشاوران كنكور شناور هنر راهنمايي دريافت كنند و در كمترين زمان ممكن به نتيجه اي عالي دست يابند.

 

منبع: برنامه ريزي كنكور هنر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۸:۵۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد

بانك مهر اقتصاد قبلا يك بانك خصوصي بوده است و به دليل اين كه در سال 1397 با بانك سپه ادغام شده است، براي اطلاع از اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد نيز بايد به سايت بانك سپه مراجعه كنيد. به دليل اين كه هنوز زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد در سال جاري اعلام نشده است، بنابراين زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد سال جاري مشخص نمي باشد.

با توجه به اين كه آخرين زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد در مرداد ماه سال 1395 بوده است، زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد نيز در شهريور ماه اعلام شده است. بنابراين به دليل اين كه هنوز اطلاعيه اي براي ثبت نام آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد در سال جاري منتشر نشده است، زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد نيز در سال جاري مشخص نيست.

بانك مهر اقتصاد علاوه بر آزمون كتبي از طريق دريافت رزومه اقدام به ثبت نام و جذب نيرو مي كند. ثبت نام آزمون استخدامي اين بانك به دو صورت كتبي و مصاحبه مي باشد. افراد متقاضي بعد از كسب نمره قبولي در مرحله كتبي مي توانند، به مرحله مصاحبه راه يابند و بعد از كسب نمره قبولي در اين مرحله در بانك استخدام شوند.

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدام بانك مهر اقتصاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۶:۳۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد

ثبت نام آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد به صورت اينترنتي مي باشد و شما عزيزان مي توانيد با مراجعه به سايت بانك سپه اقدام به ثبت نام آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد نمائيد. همانطور كه ذكر شد بانك مهر اقتصاد با بانك سپه ادغام شده است و به همين دليل تمام اطلاعيه هاي استخدامي توسط بانك سپه منتشر مي شود و شما عزيزان مي توانيد خبرهاي مرتبط به آزمون استخدامي بانك سپه را دنبال نماييد. 

آزمون استخدامي بانك اقتصاد مهر به دو صورت كتبي و مصاحبه مي باشد. افراد متقاضي ثبت نام در آزمون استخدامي بانك مهر اقتصاد در صورت كسب نمره قبولي در آزمون تستي مي توانند به مرحله مصاحبه راه پيدا كنند و همچنين در صورت كسب نمره قبولي در اين مرحله، به استخدام بانك در مي آيند.

آخرين زمان ثبت نام آزمون اين بانك مهر اقتصاد در مرداد ماه سال 1395 بوده است اما درباره تاريخ استخدام سال جاري تا كنون هيچ نوع اطلاعيه اي منتشر نشده است و به محض اعلام اخبار استخدامي، در شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر اطلاع رساني مي گردد.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك مهر اقتصاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۲:۳۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد

ضرايب دروس در آزمون كارشناسي ارشد نشان دهنده درجه اهميت و ميزان تاثيرگذاري آن ها بر نتيجه نهايي شما مي باشند. داوطلبان مي بايست در زمان ثبت نام كنكور ارشد، دفترچه راهنماي ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد را از سايت ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد دانلود و مطالعه نمايند.

متقاضيان ثبت نام كنكور ارشد ضمن مطالعه اين دفترچه با مواد درسي و ضرايب آن ها آشنا شده و به راحتي مي توانند، منابع مطالعاتي صحيح را تهيه كرده و در برنامه ريزي خود قرار دهند. برنامه ريزي درسي كنكور ارشد بايستي به گونه اي باشد كه فرد دروس مهم را در اوليت قرار دهد و زمان بيشتري براي يادگيري و تسلط بر روي آن ها صرف نمايد.

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۴:۰۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

كنكور سراسري رياضي

هر ساله كنكور در 5 گروه آزمايشي (علوم انساني، علوم تجربي، رياضي و فيزيك، هنر و زبان)، برگزار مي شود و متقاضيان رشته هاي اصلي (كنكور رياضي، كنكور تجربي و كنكور انساني)، مي توانند علاوه بر شركت در رشته اصلي خود، به ثبت نام در گروه هاي آزمايشي شناور (هنر و زبان) بپردازند.

كنكور رياضي نيز همانند دو گروه (انساني و تجربي)، جزو گروه هاي آزمايشي اصلي محسوب مي شود و داوطلبان براي رقابت در اين رشته، بايستي به ثبت نام كنكور سراسري رياضي و فيزيك اقدام نمايند. معمولا ثبت نام كنكور رياضي، از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور انجام مي شود.

منبع: كنكور رياضي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۰:۱۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك دي

آزمون استخدامي با هدف جذب نيروي انساني كارآمد در ارگان هاي مختلف برگزار مي شود. در سال هاي قبل آزمون استخدامي بانك ها به همراه آزمون استخدامي ساير دستگاه هاي اجرايي و آزمون استخدامي آموزش و پرورش برگزار مي شد اما چند سالي است كه بانك ها براي جذب كردن نيروي مورد نياز خود اقدام به برگزاري آزمون اختصاصي مي كنند.

بانك دي در سال هاي قبل اقدام به برگزاري آزمون هاي استخدامي متعدد نموده است اما چند سالي است كه اطلاعيه استخدامي جديد منتشر نكرده است و آخرين استخدام اين بانك مربوط به آبان ماه سال 1393 بوده است.

  • تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك دي 1401: اعلام نشده است.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك دي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۲۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

كنكور سراسري انساني

با توجه به اين مطلب كه هنوز اخباري از جانب سازمان سنجش آموزش كشور مبني بر تاريخ ثبت نام كنكور سراسري علوم انساني، 2 بار در سال مي باشد و داوطلبان مي توانند يك مرتبه يا دو مرتبه در كنكور شركت كنند و شانس خود را امتحان كنند. در ادامه تاريخ دقيق ثبت نام كنكور انساني هر دو نيمسال را ذكر نموده ايم. 

زمان ثبت نام كنكور سراسري و آزاد انساني نيمسال اول 1402

زمان ثبت نام كنكور انساني دي ماه (نيمسال اول)، از 1401/08/08 لغايت 1401/08/14 اعلام شده است و همچنين با اتمام زمان ثبت نام كنكور، برخي از داوطلبان از نام نويسي اينترنتي جامانده اند و به دنبال فرصت مجدد ثبت نام مي باشند. سازمان سنجش مهلت مجدد ثبت نام كنكور براي جاماندگان در نظر مي گيرد. لذا شما داوطلبان گرامي مي توانيد با عضويت در كانال تلگرام و پيج اينستاگرام مشاوران برتر از جديدترين اخبار ثبت نام كنكور سراسري علوم انساني مطلع شويد.

  • تمديد مهلت ثبت نام كنكور سراسري انساني 1402: 14 تا 18 آبان ماه 1401.

زمان ثبت نام كنكور سراسري و آزاد انساني نيمسال دوم 1402

تاريخ ثبت نام كنكور سراسري انساني تير ماه (نيمسال دوم) 1402/01/15 لغايت 1402/01/25 مي باشد و علاقمندان با مراجعه به سايت سازمان سنجش مي توانند ثبت نام كنكور خود را به انجام برسانند. شايان ذكر است كه آن دسته از داوطلباني كه در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشوند، مي توانند در مهلت مجدد ثبت نام كنكور انساني، براي نام نويسي اقدام كنند. 

  • تمديد مهلت ثبت نام كنكور سراسري انساني 1402: اعلام نشده است.

 

منبع: كنكور انساني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۱۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: