مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد علوم و مهندسي باغباني

علوم و مهندسي باغباني شاخه اي از كشاورزي مي باشد كه دانش بررسي و پژوهش ميوه شناسي، سبزي شناسي، گل و گياهان، فضاي سبز پارك ها و پرورش گيهان زينتي مي باشد. در واقع تمام غذاهايي كه شما در طول روز استفاده مي كنيد از كشاورزان و باغبانان به دست آمده است. كشاورزي اساس و پايه هر كشوري مي باشد. در اين رشته شما با انواع گياهان، سبزيجات، صيفي جات و گلخانه ها سروكار داريد. افرادي به اين رشته ورود پيدا مي كنند مي توانند از باغ ها و گلخانه هاي زيبا با علم خود و پرورش گل و گياهان زينتي براي گردشگري نيز استفاده كنند. رشته علوم و مهندسي باغباني را مي توان تنها علمي دانست كه هم علم و هم زيبايي شناسي گياهان را در برمي گيرد.

زشته علوم و مهندسي باغباني رشته بسياز جذابي مي باشد و كساني كه علاقمند به گل و گياه وحضور در طبيعت باشند مي توانند اين رشته جذاب را در انتخاب خود قرار دهند. رشته علوم و مهندسي باغباني يكي از شاخه هاي علوم تجربي مي باشد، پس دروس شيمي و زيست شناسي در اين رشته از اهميت بالايي برخوردار هستند. همچنين افراد براي ورود به اين رشته بايد داراي حافظه اي قوي براي به خاطر سپردن حجم زيادي از اسامي علمي و مواد آزمايشگاهي باشند. به طور كلي افرادي كه بيشتر روز خود را با خاك، گل و گياهان مي گذراند، آرامش و  شادي بيشتري را احساس مي كنند. 

به دليل نيازهاي افراد جامعه به محصولات غذايي، رشته مهندسي باغباني بازار كار بسيار مناسبي براي علاقمندان به اين رشته دارد. فارغ التحصيلان در اين رشته مي توانند در مشاغل مختلفي مانند شركت هاي فرآوري، توليد، صادرات و واردات محصولات گياهان دارويي و كشاورزي فعاليت كنند. همچنين يكي از پردرآمدترين شغل مربوط به اين حوزه احداث گلخانه و احداث آزمايشگاه كشت بافت مي باشد. به طور كلي افرادي كه به اين رشته ورود پيدا مي كنند، آينده شغلي مناسبي را مي توانند براي خود رقم بزنند. از گرايش هاي اين رشته در مقطع ارشد مي توانيم (ميوه كاري، سبزي كاري، گياهان زينتي، فيزيولوژي و اصلاح سبزي ها و...) را نام ببريم. امكان ادامه تحصيل تا مقطع دكتري براي اين رشته فراهم مي باشد.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد مهندسي باغباني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۲:۲۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مهندسي صنايع چوب و فرآورده هاي سلولزي

صنعت چوب، صنعتي است كه به تجارت چوب، چوب بري و توليد محصولات اوليه چوبي و محصولات ثانويه مانند خمير كاغذ مي پردازد. سلولز ماده اصلي تشكيل دهنده محصولات كاغذي مانند كاغد و مقوا مي باشد. بنابراين رشته مهندسي صنايع چوب و فرآورده هاي سلولزي با توجه به اين مباحث داراي اهميت و كاربرد بسياري مي باشد. اين رشته در سبك دكوراسيون خانه ها، نوشت افزارها، ساخت خانه هاي پيش ساخته و... داراي كاربرد و اهميت بالايي است. داوطلباني كه به اين رشته علاقه دارند،مي توانند اطلاعات و دانش بسياري در خصوص توليد كاغذ، استفاده و بازيافت آن ها به دست بياورند و اين اطلاعات را در زمينه كاري و شغلي خود به كار ببرند.

امكان ادامه تحصيل تا مقطع دكتري براي رشته مهندسي صنايع چوب و فرآورده هاي سلولزي فراهم است و در مقاطع تحصيلي مختلف داراي گرايش هاي متنوعي مي باشد. از جمله گرايش هاي اين رشته در مقطع ارشد مي توانيم به صنايع سلولزي، حفاظت و اصلاح چوب، بيولوژي و آناتومي چوب و... اشاره كنيم. فارغ التحصيلان در اين رشته با توجه به مهارت هاي بالايي كه كسب مي كنند، مي توانند در سازمان هاي دولتي و خصوصي، سرپرستي كارگاه هاي صنايع چوبي، مراكز آموزشي و پژوهشي و... فعاليت كنند. همچنين ميزان درآمد اين افراد به مهارت و توانايي آن ها در كارشان بستگي دارد. 

شركت كنندگان در آزمون كارشناسي ارشد مهندسي صنايع چوب و فرآورده ها سلولزي بايد براي رسيدن به نتيجه اي مطلوب و دلخواه خود از يك برنامه ريزي اصولي و شخصي سازي شده استفاده كنند. همچنين مي توانند در جهت افزايش آگاهي خود براي انتخاب رشته مورد علاقه و ثبت نام در كنكور ارشد از مشاوران باتجربه راهنمايي هاي لازم را دريافت نمايند. پيشنهاد ما اين است كه از يك مشاور باتجربه كمك بگيريد تا بتواند شما را چندين گام به اهدافتان نزديكتر كند. اميدواريم كه توانسته باشيم در اين مقاله تا حدودي به افزايش آگاهي و رفع ابهامات شما عزيزان كمك كرده باشيم. 

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي ارشد مهندسي صنايع چوب 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۹:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مهندسي مكانيزاسيون كشاورزي

كشاورزي يكي از علوم مهم براي جوامع مختلف مي باشد زيرا كه بشر از ابتداي وجود خود تا به الان از طريق كشاورزي اقدام به رفع نيازهاي غذايي خود كرده است. امروزه با توجه به افزايش جمعيت و رفع نيازهاي غذايي جوامع، بايد روش هاي سنتي كشاورزي را كنار بگذاريم و از روش هاي مدرن براي كشاورزي و تامين نيازهاي غذاي افراد جامعه استفاده كنيم. رشته مهندسي مكانيزاسيون كشاورزي شاخه اي از رشته كشاورزي و منابع طبيعي مي باشد كه به همين دليل براي جايگزين روش هاي مدرن به جاي روش هاي سنتي به وجود آمده است. اين رشته داراي شباهت هايي به رشته مكانيك نيز هست زيرا افرادي كه وارد اين رشته مي شوند بايد با استفاده از مهارت هاي مكانيكي اقدام به توليد ماشين آلات هاي مدرن كشاورزي كنند.

رشته مهندسي مكانيزاسيون كشاورزي از ماشين ها و ادوات كشاورزي جهت افزايش بهره وري و رسيدن به توسعه پايدار استفاده مي كند. كشاورزي مكانيزه به طور كلي فرآيند استفاده از ماشين آلات كشاورزي براي مكانيزه كرذن كار كشاورزي مي باشد. امروزه ديگر روش هاي سنتي پاسخگوي نيازها انسان نمي باشند بنابراين متخصصان در اين زمينه در تلاش هستند كه با استفاده از روش هاي مدرن و ماشين آلات هاي كشاورزي، پاسخگوي نيازهاي جامعه باشند و باعث افزايش بهره وري شوند. هدف از تربيت متخصصان در اين حوزه از علم، مديريت اقتصاد و عمليات كشاورزي، انتخاب ماشين هاي مورد نياز بخش هاي توليدي كشاورزي، كارهاي علمي و پژوهشي در زمينه هاي مرتبط و... مي باشد.

داوطلباني كه به اين رشته ورود مي كنند بايد داراي توانايي ها و علاقمندي هايي از جمله توانايي تحليل و ارزيابي مسائل، علاقه به كشاورزي و مكانيزاسيون آن، روحيه كار تيمي و پژوهشگر باشند. فارغ التحصيلان در رشته مهندسي مكانيزسيون كشاورزي مي توانند در كارخانجات ماشين هاي كشاورزي، سازمان هاي دولتي و خصوصي مانند وزارت جهاد كشاورزي، سازمان تحقيقات كشاورزي، موسسات علمي و پژوهشي و... مشغول به كار شوند. گرايش هاي مقطع ارشد اين رشته شامل (مديريت و نحليل سامانه ها، انرژي، بازيافت و مديريت پسماند) مي شود. امكان ادامه تحصيل تا مقطع دكتري براي اين رشته فراهم است.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد مكانيزاسيون كشاورزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۷:۴۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد علوم و مهندسي شيلات

رشته علوم و مهندسي شيلات از رشته هاي مهندسي منابع طبيعي بوده است و هر ساله در مراكز عالي كشور از دانشجويان اين رشته پذيرش به عمل مي آيد. هدف از تربيت متخصصان در اين حوزه از علم پرورش، تهيه وتكثير انواع ماهي ها و آبزيان، حفاظت از منابع آبي، باز سازي ذخاير و ارزآوري مي باشد. فارغ التحصيلان دراين رشته مي آموزند كه چگونه نگراني هاي مربوط به محيط زيست را برطرف كنند و همچنين بايد انواع بيماري هاي دريايي را شناسايي و راه حلي جهت مقابله با اين گونه چالش ها ارائه دهند. به طور كلي اگر علاقمند به زندگي آبزيان و محيط هاي دريايي مي باشيد، انتخاب اين رشته براي شما مناسب خواهد بود.

در كشور ايران به دليل موقعيت مناسب جغرافيايي و وجود منابع آبي بسياري كه دارد، اهميت رشته علوم و مهندسي شيلات را مي توان درك كرد. همچنين تامين مواد غذايي پروتئيني مورد نياز انسان، ارزش غذايي بالاي فرآورده هاي پروتئيني آبزيان و حوزه هاي آبي مناسب براي پرورش آبزيان، اهميت رشته علوم و مهندسي شيلات را به خوبي روشن مي سازد. دانش آموختگان در اين حوزه از علم بايد بتوانند خطرات احتمالي در جهت انقراض گونه هاي كياهي و جانوري را شناسايي كنند و راهكاري در جهت حل اين گونه مشكلات ارائه دهند. يكي از لازمه هاي موفقيت در اين رشته علاقمندي به آبزيان و محيط هاي دريايي  و دروسي مانند زيست شناسي مي باشد. 

داوطلبان براي ورود به رشته مهندسي شيلات بايذ در كنكور سراسري علوم تجربي شركت كرده و پس از قبولي وارد دانشگاه شوند و بتوانند مقطع تحصيلي خود را بعد از اتمام دوره كارشناسي، در ارشد ادامه دهند. در حال حاضر اين رشته در تمامي مقاطع تحصيلي داراي سه گرايش (تكثير و پرورش آبزيان، فرآوري آبزيان و بوم شناسي آبزيان) مي باشد. فارغ التحصيلان در رشته علوم و مهندسي شيلات مي توانند در سازمان هاي مختلفي مانند سازمان شيلات، سازمان محيط زيست و سازمان هاي خصوصي فعاليت كنند. همچنين مي توانند با تاسيس استخرهاي پرورش ماهي و آبزيان به درآمد بالايي در اين حوزه از علم برسند. در حال حاضر امكان ادامه تحصيل تا مقطع دكتري براي اين رشته فراهم مي باشد.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد مهندسي شيلات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۳:۵۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مهندسي فضاي سبز

رشته مهندسي فضاي سبز در زيباسازي و سالم بودن محيط زيست شهرها داراي اهميت بسياري است. داوطلباني كه علاقه محيط زيست، طبيعت و گل و گياه دارند، انتخاب اين رشته گزينه مناسبي براي آن ها خواهد بود. همچنين اين رشته به دليل اين كه به معماري منظر بسيار نزديك است، به عنوان مهندسي طراحي منظر نيز از آن نام برده مي شود. به طور كلي هدف از تربيت متخصصان در اين زمينه از علم، ايجاد و حفظ مناظر طبيعي و افزايش كيفيت زندگي شهري مي باشد. از وظايف افرادي كه به اين رشته ورود پيدا مي كنند مي توانيم به شناخت اقليم و طراحي فضاي سبز متناسب با آن، حفاظت از تنوع گياهي، نظارت بر كاشت بذر، هرس درختان و... اشاره كنيم.

داوطلباني كه به اين رشته ورود پيدا مي كنند علاوه بر علاقه بايد داراي ذهن خلاق و هنري باشند. بنابراين علاقه به مباحث كشاورزي و داشتن خلاقيت لازمه موفقيت در اين رشته مي باشد. رشته مهندسي فضاي سبز در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد ارائه مي شود و گرايش هاي اين رشته در مقطع ارشد شامل (مهندسي طراحي محيط زيست، طراحي شهري، برنامه ريزي شهري و معماري منظره) مي باشد. فارغ التحصيلان در اين رشته مي توانند در مشاغل مختلفي مانند وزارت جهاد كشاورزي، وزارت مسكن و شهرداري، تدريس در هنرستان ها و فني حرفه اي و... مشغول به كار شوند. 

شركت كنندگان در آزمون كارشناسي ارشد علوم و مهندسي فضاي سبز بايد براي رسيدن به نتيجه اي مطلوب و دلخواه خود از يك برنامه ريزي اصولي و شخصي سازي شده استفاده كنند. همچنين مي توانند در جهت افزايش آگاهي خود براي انتخاب رشته مورد علاقه و ثبت نام در كنكور ارشد از مشاوران باتجربه راهنمايي هاي لازم را دريافت نمايند. پيشنهاد ما اين است كه از يك مشاور باتجربه كمك بگيريد تا بتواند شما را چندين گام به اهدافتان نزديكتر كند. اميدواريم كه توانسته باشيم در اين مقاله تا حدودي به افزايش آگاهي و رفع ابهامات شما عزيزان كمك كرده باشيم. 

ما در مقاله حاضر تا حدودي نحوه برتامه ريزي آزمون ارشد را به شما عزيزان توضيح داده ايم اما براي راهنمايي دقيق تر مي توانيد از موسسه مشاوران برتر كمك بگيريد و از طريق رزرو مشاوره تلفني با مشاوران ما در تماس باشيد. همچنين اگر اطلاعي از يك برنامه ريزي درست نداريد و قصد ثبت نام در كنكور ارشد را داريد، مي توانيد برنامه درسي شخصي سازي شده اي از طريق رزرو برنامه ريزي درسي تيم ما دريافت نماييد. پيشنهاد مي كنيم كه از طريق شبكه هاي اجتماعي ما را در كانال تلگرام، پيج اينستاگرام و كانال ايتا دنبال كنيد تا از به روز ترين اخبار در رابطه با ثبت نامي ها و استخدامي ها مطلع شويد.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد مهندسي فضاي سبز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۰:۲۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت كشاورزي

ثبت نام در آزمون كارشناسي ارشد هر ساله در سطح كشور برگزار مي گردد و داوطلبان مي توانند از طريق سايت سنجش و آموزش كشور اقدام به ثبت نام نمايند. دوره كارشناسي ارشد، دوره اي از آموزش عالي مي باشد كه دانشجويان پس از گذراندن مقطع تحصيلي خود در دوره كارشناسي وارد ارشد مي شوند و مقطع تحصيلي خودرا بالا مي برند. قبل از هرچيزي داوطلبان بايد از چگونگي برنامه ريزي آزمون ارشد، ضرايب دروس، نحوه مطالعه و... اطلاع پيدا كنند. ما در اين مقاله برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت كشاورزي را براي شما عزيزان حاضر كرده ايم، اميدواريم كه تا انتها ما را ياري كنيد و كمك شاياني در انتخاب شما براي رشته مورد نظرتان كرده باشيم.

تيم مشاوران برتر برنامه ريزي آزمون در تمامي مقاطع تحصيلي از كارشناسي تا برنامه ريزي دكتري را با ياري مشاوران كارآزموده و مجرب به انجام مي رساند.

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت كشاورزي 1403

رشته مديريت كشاورزي زيرشاخه اي از رشته كشاورزي و منابع طبيعي مي باشد. اين رشته ارتباط بسيار نزديكي با اقتصاد كشاورزي دارد و از اعتبار و اهميت حاصي در بين رشته هاي كشاورزي برخوردار مي باشد. هدف از تربيت متخصصان در اين زمينه، ايجاد يك ارتباط صحيح بين سازمان هاي مستقيم و غيرمستقيم در ارتباط با كشاورزي براي توليد محصولات مطلوب كشاورزي مي باشد. همانطور كه گفته شد اين رشته ارتباط نزديكي با اقتصاد كشاورزي دارد اما در اين حوزه از علم فقط بحث اقتصاد مطرح نمي باشد بلكه مديريت همه جانبه مد نظر متخصصان مديريت كشاورزي مي باشد. 

به طور كلي رشته مديريت كشاورزي فرآيند طراحي، برنامه ريزي، رهبري، كنترل، نظارت، پشتيباني و تصميم گيري براي ارتقاي سطح كيفي و كمي محصولات كشاورزي يك كشور مي باشد. داوطلباني كه علاقه به مباحث كشاورزي و مديريتي دارند، انتخاب اين رشته مي تواند گزينه مناسبي براي آن ها باشد. مديران كشاورزي داراي وظايف متنوع و مهمي مي باشند. تربيت متخصصان در اين زمينه كمك شاياني به بهبود امنيت غذايي، كاهش قيمت محصولات غذايي، ايجاد هماهنگي بين عرضه و تقاضا و مديريت اقتصادي مي كند. داوطلباني كه به اين رشته ورود پيدا مي كنند بايد داراي توانايي هايي از جمله قدرت رهبري و مديريت، برقراري ارتباط خوب با ديگران، فن بيان قوي و توانايي تجزيه و تحليل مسائل باشند.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد مديريت كشاورزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۶:۵۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد ترويج و آموزش كشاورزي

علم ترويج و آموزش كشاورزي در حقيقت نوعي آموزش غيررسمي به روستائيان و علاقمندان به كشاورزي است كه بتوانند با شيوه هاي مدرن و نوين امروزه به كشاورزي و توليد محصولات زراعي بپردازند. هدف از تربيت متخصصان در اين رشته، ارتقاء سطح زندگي كشاورزان به خصوص كشاورزاني كه از وضعيت مالي خوبي برخوردار نيستند تا بتوانند با افزايش توليد و كاهش هزينه ها بهترين بهره برداري را براي خود داشته باشند و باعث رونق اقتصادي كشور نيز شوند. مي دانيم كه كشاورزي يكي از مهم ترين مشاغل در جهان براي توليد محصولات غذايي جامعه مي باشد. اين موضوع اهميت اين علم را به خوبي روشن مي كند.

رشته ترويج و آموزش كشاورزي يكي از زيرمجموعه هاي علوم تجربي مي باشد كه هر ساله متقاضيان زيادي براي ورود به دانشگاه ها و مراكز عالي در اين رشته باهم به رقابت مي پردازند. فارغ التحصيلان در اين رشته، روش هاي عملي و تئوري كشاورزي نوين را مي آموزند و اين دانش را به افراد ديگر منتقل مي كنند. به طور كلي هدف از اين رشته، ايجاد تغيير مي باشد به طوري كه روند توليد محصولات كشاورزي از روش هاي سنتي به روش هاي نوين و علمي تغيير پيدا كند. لازمه موفقيت در اين رشته علاقه به موضوعات ومباحث كشاورزي مي باشد. همچنين افرادي كه به رشته ترويج و آموزش كشاورزي ورود پيدا مي كنند بايد داراي فن بيان خوب و مهارت هاي ارتباطي بالا باشند.

افرادي كه رشته ترويج و آموزش كشاورزي را بر اساس علاقه انتخاب مي كنند، مي توانند با تلاش و پشتكار خود در مشاغل و سازمان هاي مختلف فعاليت كنند. از جمله سازمان هايي كه فارغ التحصيلان اين رشته مي توانند در آنها مشغول به كار شوند مي توانيم وزارت جهاد كشاورزي، وزارت تعاون، فعاليت در مراكز آموزش كشاورزي و... را نام ببريم. گرايش هاي اين رشته در مقطع كارشناسي ارشد شامل(ترويج كشاورزي پايدار و منابع طبيعي، زيست بوم انساني كشاورزي، آموزش كشاورزي پايدار و محيط زيست و نوآوري و كارآفريني كشاورزي) مي شود. در حال حاضر دانشگاه ها و مراكز عالي كشور تا مقطع دكتري در اين رشته دانشجو مي پذيرند. 

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد آموزش كشاورزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۴:۰۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد اقتصاد كشاورزي

داوطلبان براي ورود به مقطع كارشناسي ارشد بايد دوره كارشناسي خود را به اتمام برسانند و سپس در آزمون هايي كه هرساله براي پذيرش دانشجويان در مقطع ارشد برگزار مي گردد، شركت نمايند. ورود به مقطع كارشناسي ارشد به دو طريق (ثبت نام كنكوركارشناسي ارشد، ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد) انجام مي شود. افراد براي رسيدن به موفقيت نيازمند به يك برنامه ريزي درست و اصولي مي باشند كه بتوانند آينده خوبي را براي خود رقم بزنند. برنامه ريزي آزمون كارشناسي ارشد اصولي شما را به سمت موفقيت سوق مي دهد. ما در اين مقاله نكاتي را جهت برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد اقتصاد كشاورزي شرح داده ايم. اميدواريم كه توانسته باشيم كمكي در جهت افزايش آگاهي شما عزيزان كرده باشيم.

موسسه مشاوران برتر با ياري مشاوران باتجربه و حاذق مي تواند شما را در برنامه ريزي درست در مقاطع تحصيلي ارشد و دكتري براي رسيدن به موفقيت راهنمايي كند.

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد اقتصاد كشاورزي 1403

رشته اقتصاد كشاورزي شاخه اي از كشاورزي مي باشد كه به بررسي مباحث اقتصادي در بخش كشاورزي مي پردازد. در ابتدا اين رشته شاخه اي علم اقتصاد بود كه فقط به بررسي كاربري زمين مي پرداخت اما در طول قرن بيستم اقتصاد كشاورزي بسيار گسترش يافت و بسياري از علوم ديگر را در برگرفت. هدف از تربيت متخضضان در اين رشته، بررسي و مطالعه عوامل اقتصادي موثر در امور كشاورزي و روابط موجود اقتصادي بين عوامل توليد كشاورزي مي باشد. رشته اقتصاد كشاورزي زيرمجموعه علوم تجربي مي باشد كه پذيرش دانشجويان در اين رشته به دو صورت با آزمون (ثبت تام كنكور سراسري) و بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصيلي) صورت مي پذيرد.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد اقتصاد كشاورزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۱:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

جمع بندي كنكور سراسري 1403

كنكور سراسري پس از انتخاب رشته نهم به دهم، از جمله آزمون هاي داراي اهميت در زندگي داوطلبان ورود به دانشگاه محسوب مي شود و هر يك از شركت كنندگان مي بايست علاوه بر مطالعه و برنامه ريزي كنكور، اطلاعاتي درباره جمع بندي كنكور سراسري داشته باشند و يا مشاوري را انتخاب كنند كه در دوران جمع بندي كنكور همراهشان باشد.

براي اينكه بتوانيد به رتبه قبولي كنكور دست يابيد در مرحله اول بايستي پشتيبان كنكور داشته باشيد تا با برنامه ريزي دقيق، نقاط قوت شما تقويت شود و نقاط ضعف تان نيز پيدا شود و راهكارهايي متناسب با شرايط شما ارائه گردد تا منجر به افزايش تراز و رتبه در آزمون هاي آزمايشي و كنكور اصلي شود. 

باتوجه به تغييرات كنكور كه در سال هاي اخير مصوب گرديده است، سردرگمي هايي در خصوص چگونگي شركت در كنكور به وجود آمد. از جمله تغييراتي كه در نحوه برگزاري كنكور سال هاي جديد به وجود آمده است:

  1. تغيير ضرايب دروس كنكور
  2. برگزاري دو كنكور در سال (كنكور دي و كنكور تير)
  3. تغيير ميزان تاثير سوابق تحصيلي در كنكور 
  4. ضرورت شركت در آزمون هاي ترميم معدل
  5. و...

تغييرات كنكور در سال هاي اخير باعث شده است كه داوطلبان با شكل جديدي از آزمون دادن مواجه باشند و بسياري از شركت كنندگان به دليل نداشتن سوابق تحصيلي مرتبط موظف به شركت در امتحانات نهايي با هدف كسب سوابق تحصيلي مرتبط و يا بهتر كردن نمره دروس امتحانات نهايي شدند.

از همين رو با داوطلبان زيادي مواجه هستيم كه از اهميت جمع بندي دوران كنكور غفلت مي كنند و اين دسته از شركت كنندگان با وجود تلاش بسيار زياد براي مطالعه كنكور، اما نمي توانند نتيجه دلخواه را كسب كنند و از جمله دلايل عدم موفقيت، جمع بندي نادرست كنكور است!

 

 

 

منبع: جمع بندي كنكور 1403


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۴:۵۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

جمع بندي كنكور كارشناسي ارشد 1403

تاكنون مقاله هاي بسياري درباره برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد در سايت مشاوران برتر منتشر شده است و اطلاعات بسيار زيادي درباره نحوه برنامه ريزي و مطالعه دروس كنكور كارشناسي ارشد در اختيار كاربران مشاوران برتر قرار گرفته است. در اين مقاله قصد داريم به موضوع مهم جمع بندي كنكور كارشناسي ارشد بپردازيم زيرا اكثر داوطلبان علي رغم مطالعه قوي، از نحوه جمع بندي كردن درس ها اطلاعي ندارند. 

براي قبولي در آزمون كارشناسي ارشد مي بايست دروس كنكور را به صورت صحيح و همراه با برنامه ريزي درسي، مطالعه كنيد. استفاده از منابع درسي و كمك درسي متناسب با سطح درسي تان مي تواند به كسب رتبه قبولي شما كمك شاياني نمايد و همچنين پشتيبان كنكور كارشناسي ارشد نيز جزو موثرترين افراد در آزمون ارشد مي باشد.

آزمون كارشناسي ارشد به اين دليل كه به رشته ها و گرايش هاي مختلفي تقسيم مي شود و امكان تغيير رشته كارشناسي ارشد نيز در اين مقطع فراهم است، يكي از پرمتقاضي ترين آزمون هاي علمي كشور است و به همين دليل، رقابت با سايرين را سخت تر مي كند. 

در سال هاي متوالي شاهد آن هستيم كه داوطلبان اين آزمون با وجود مطالعه باكيفيت به نتيجه دلخواه دست نمي يابند و در بيشتر موارد، با مشكل نداشتن جمع بندي درست درس ها رو به رو مي شويم و از همين رو مي توان به اهميت دوره جمع بندي آزمون ارشد بيش از پيش واقف شد. 

 

 

 

منبع: جمع بندي آزمون ارشد 1403


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۶:۰۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: