مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

اصول برنامه ريزي آزمون دكتري

اگر جزو داوطلباني هستيد كه اشتغال به تحصيل در مقطع دكتري برايتان ارزشمند است و علاوه بر دغدغه هاي زندگي و محل كار خود مي خواهيد تحصيل در اين مقطع را نيز تجربه كنيد، بايستي يك برنامه منظم و منسجم داشته باشيد تا بتوانيد بهترين استفاده از زمان خود را ببريد.

از جمله مشكلات داوطلبان آزمون نامبرده اين است كه منابع آزمون را نمي دانند و عدم شناخت دقيق منابع براي آن ها مشكلاتي همانند چند منبعي درس خواندن را به همراه دارد. براي حل اين مسئله مي توانيد با كارشناسان مشاوران برتر مشورت نماييد و بهترين منابع رشته تحصيلي خود را بشناسيد. براي اين منظور كافي است بر روي لينك رزرو مشاوره تلفني تحصيلي كليك نماييد و منتظر تماس كارشناسان بمانيد.

همانطور كه مي دانيد براي شركت در كنكور دكتري لازم است به دروس تخصصي (سطح كارشناسي و كارشناسي ارشد) و زبان خارجي مسلط باشيد. همچنين سطح مهارت استعداد تحصيلي (سوالات تحليلي، كمي و منطقي براي رشته هاي غير مهندسي و سوالات تجسمي براي رشته هاي مهندسي)، خود را تقويت كنيد و اين به معني حجم بالاي كتب هايي است كه نياز به مطالعه دارند و براي ايجاد هماهنگي بين زمان باقيمانده تا آزمون و تسلط به منابع، نياز به يك برنامه ريزي حرفه اي خواهيد داشت و البته از موضوع تعهد به برنامه نيز نبايد غافل شد. 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون دكتري


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۵۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :