مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

جمع بندي كنكور دكتري

آزمون ورودي مقطع دكتري به صورت نيمه متمركز برگزار مي شود و كسب رتبه قبولي در آزمون اوليه، كافي نيست و داوطلبان پس از كسب رتبه مجاز به انتخاب رشته، لازم است در مصاحبه آزمون دكتري شركت نمايند و لذا در صورت كسب حدنصاب نمره قبولي در مصاحبه شفاهي به مقطع دكتري تخصصي راه خواهند يافت.

لازمه شركت در آزمون دكتري، داشتن منابع مناسب، برنامه ريزي درسي قوي، پشتيبان كنكور دكتري و... مي باشد تا فرد متقاضي به راحتي به نمره قبولي آزمون دست پيدا كند. لذا بر همگان مبراست كه پس از مطالعه منابع آزمون، لازم است دروس مطالعه شده را جمع بندي كنند.

حضور در جلسه آزمون دكتراي تخصصي بدون جمع بندي كردن درس ها، منجر به كاهش بازدهي مطالعه شما خواهد شد و به همين دليل، تمام مشاوران آزمون دكترا در ماه هاي پاياني و منتهي به كنكور، زماني را به مرور و جمع بندي كردن دروس اختصاص مي دهند. 

منبع: نحوه جمع بندي كنكور دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۵۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

جمع بندي كنكور كارشناسي ارشد

از چه روشي براي جمع بندي درس هاي آزمون كارشناسي ارشد استفاده كنيم؟ با نزديك شدن به زمان برگزاري آزمون كارشناسي ارشد، كارشناسان مشاوران برتر با اين سوال مواجه هستند. در پاسخ بايستي ذكر كنيم كه توصيه اكثريت رتبه برترهاي آزمون كارشناسي ارشد بر روش جمع بندي سه روز يك بار بوده است.

در اين روش مي بايست به سوالات كنكور سال هاي قبل (كه قابل دريافت از سايت سنجش مي باشد) و يا سوالات آزمون هاي آزمايشي دسترسي داشته باشيد. روزهاي منتهي به آزمون را تقسيم بندي كنيد و پس از شبيه سازي آزمون كارشناسي ارشد، يك را صرف آزمون دادن نماييد و دو روز بعد را صرف مرور، رفع اشكال و پيدا كردن ايرادات كنيد. 


مشاوره تلفني جمع بندي كنكور كارشناسي ارشد 1402

مقاله حاضر به موضوع جمع بندي كنكور كارشناسي ارشد اختصاص داده شده است و شما عزيزان مي توانيد با روش هاي توصيه شده توسط تيم تحريريه مشاوران برتر، دروس مطالعه شده خود را جمع بندي كنيد و در جلسه آزمون ارشد حضور به عمل آوريد. لازم به ذكر است كه داوطلبان مي توانند فرآيند برنامه ريزي درسي خود را به كارشناسان مشاوران برتر واگذار نمايند و وقت خود را براي مطالعه كردن صرف كنند.

در صورت نياز به مشاوره و گفت و گوي تلفني نيز مي توانيد بر روي دكمه مشاوره تحصيلي تلفني كليك كنيد و پس از رزرو مشاوره با شما تماس خواهيم گرفت. پبشنهاد مي كنيم عضويت در كانال تلگرام مشاوره تحصيلي و پيج اينستاگرام مشاوره تحصيلي مشاوران برتر را از دست ندهيد تا جديدترين اخبار تحصيلي را به سمع و نظر شما برسانيم.

 

منبع: جمع بندي كنكور ارشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۳۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

جمع بندي كنكور سراسري

يكي از پرطرفدارترين روش هاي جمع بندي كنكور، روش سه روز، يك بار است. آيا با روش جمع بندي سه روز يك بار آشنا هستيد؟ اين روش جزو روش هايي است كه اكثر رتبه برترها در دوران جمع بندي از آن استفاده مي كنند. روش اجراي جمع بندي سه روز يك بار به اين صورت است كه شما يك روز آزمون مي دهيد و ترجيحا اين آزمون بايستي از سوالات كنكور سال هاي قبل باشد و دو روز ديگر را به تحليل، مرور و رفع اشكال آزموني كه شركت كرديد، اختصاص مي دهيد. 

توجه داشته باشيد كه در كل مدت جمع بندي درس ها بايستي آزمون هايي كه شركت مي كنيد، شبيه سازي شده با كنكور باشد. بدين معني كه با لباس هاي مناسب و پشت ميز مي نشينيد و راس ساعت 8 صبح شروع به آزمون دادن مي كنيد و تمام شرايط بايد شبيه سازي شده با كنكور سراسري باشد. 

مدت زمان هر تست را بايد دقيقا مشابه شرايط كنكور در نظر بگيريد و از روش هاي تست زني زمان دار استفاده كنيد و دو روز فرصت براي مرور درسنامه هاي مرتبط به تست هاي زده شده در روز آزمون داريد كه بايستي برنامه اي دقيق داشته باشيد تا بتوانيد با مديريت زمان، در سه روز، يك آزمون را جمع بندي كنيد.


مشاوره تلفني جمع بندي كنكور سراسري 1402

در اين مقاله تلاش نموديم به تمام نكات مورد نياز دوره جمع بندي كنكور، اشاره كنيم. در صورتي كه پس از مطالعه مقاله حاضر همچنان سوالي برايتان باقي مانده است، مي توانيد با كارشناسان مشاوران برتر، مشاوره تلفني دريافت كنيد. براي دريافت مشاوره تلفني بر روي لينك مشاوره تحصيلي تلفني بفشاريد تا در فرصتي كوتاه با شما تماس گرفته و پاسخگوي سوالاتتان باشيم. همچنين در كانال تلگرام كنكور و پيج اينستاگرام كنكور مشاوران برتر، تمام خبرهاي تحصيلي و كنكوري منتشر مي شود.

منبع: جمع بندي كنكور چيست؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۴۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي

معمولا زمان ثبت نام آزمون استخدام اجرايي با زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش، مشترك مي باشد و ثبت نام آزمون هاي استخدامي، جزو روش هاي پرطرفدار ورود به عرصه كار به حساب مي آيد و سازمان اداري استخدامي كشور، هر سال با انتشار اطلاعيه هاي معتدد از دارندگان مدارك مرتبط به رشته هاي گوناگون براي شركت در آزمون استخدامي دعوت به عمل مي آورد.

به طور معمول ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش همزمان با آزمون استخدام دستگاه هاي اجرايي انجام مي گردد و متقاضيان بايستي به سايت ثبت نام مراجعه كنند و پس از دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامي دستگاه اجرايي از داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مطلع شوند و سپس نسبت به پرداخت هزينه و طي نمودن ساير مراحل اقدام نمايند. 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام دستگاه هاي اجرايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۳۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي آزمون استخدامي بانك ها

آزمون هاي استخدامي روش بسيار مناسبي براي ورود به عرصه كار براي كارجويان توانمند مي باشند و داوطلبان مي توانند به شركت در آزمون استخدامي شركت يا ارگان مرتبط بپردازند و توانايي خود را در آزمون كتبي اثبات نمايند و سپس با كسب حدنصاب نمره قبولي، در آزمون شفاهي (مصاحبه)، آن ارگان شركت داشته باشند. 

در سال هاي قبل تر رقابت در آزمون هاي استخدامي به اندازه امروز، نفس گير نبود اما در حال حاضر به دليل رقابت بالا و تعداد نفرات بسياري كه در حال رقابت با يكديگر مي باشند، كسب نمره قبولي بيش از پيش سخت شده است. در نتيجه براي اينكه بتواند نمره حدنصاب علمي را كسب كنيد لازم است از قبل براي شركت در آزمون آماده شويد.

از جمله اقدامات مورد نياز براي شركت در آزمون استخدامي بانك ها، مشاوره گرفتن و استفاده از تجربه افراد كاربلد و مشاوران مي باشد و سپس مي بايست به تهيه منابع مناسب درسي اقدام كنيد و همچنين برنامه ريزي درسي آزمون استخدامي بانك را با مشورت مشاوران به انجام برسانيد.

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون استخدام بانك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۲۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش

شغل دبيري و معلمي جزو شغل هاي پرطرفدار در ايران محسوب مي گردد و داوطلبان علامند مي توانند با (ثبت نام كنكور و ثبت نام دانشگاه فرهنگيان) وارد شغل معلمي شوند. همچنين دارندگان حداقل مدرك كارداني و كارشناسي مي توانند به ثبت نام آزمون استخدامي آموزش پرورش اقدام نمايند و به وسيله آزمون استخدامي معلمي وارد اين حرفه شوند.

به طور معمول استخدام معلم ساليانه يك بار به دستور سازمان اداري استخدامي كشور انجام مي شود و البته گفتني است كه متصدي برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش، سايت سازمان سنجش مي باشد. علاقمندان ثبت نام در آزمون هاي استخدامي مي بايست به عضويت در كانال تلگرام آزمون هاي استخدامي و پيج اينستاگرام آزمون هاي استخدامي درآيند تا در جريان خبرهاي مرتبط به استخدامي قرار بگيرند.


زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش 1401

قطعا اولين سوالي كه ذهن شما را به خود مشغول نموده است درباره تاريخ ثبت نام استخدامي آموزش و پرورش مي باشد. همانطور كه پيش تر اشاره شد، آزمون فوق توسط سازمان سنجش برگزار مي گردد و تعيين مهلت ثبت نام نيز برعهده سنجش مي باشد.

زمان ثبت نام استخدام آموزش و پرورش در سال جاري اعلام نشده است و به محض انتشار هرنوع خبر، از طريق شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر اطلاع رساني مي شود و شما عزيزان مي توانيد به عضويت در كانال و پيج استخدامي مشاوران برتر درآييد تا از جديدترين خبرهاي تحصيلي مطلع شويد.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۱۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

بهترين مشاوران كنكور انساني

فرض كنيد در بياباني بدون مسيرياب به راه افتاده ايد، چقدر احتمال رسيدن به مقصد نهايي را خواهيد داشت؟ كنكور نيز مسيري پر پيچ و خم در مقابل شما قرار خواهد داد و بدون همراه شدن با مشاوري خبره، احتمال رسيدن به مقصد نهايي ضعيف است!!!

مشاوران برتر به عنوان بهترين موسسه مشاوره تحصيلي در اين مسير شما را همراهي مي كند و تمام سوالات و چالش هاي ذهني تان را حل خواهد نمود و احتمال كسب رتبه قبولي كنكور انساني را به شكل عجيبي افزايش خواهد داد.

در صورت رزرو مشاوره با تيم مشاوران برتر، مشاوري خواهيد داشت كه در تمام مراحل ثبت نام كنكور تا زمان برگزاري كنكور همراه شما خواهد بود و برنامه ريزي اختصاصي دريافت خواهيد كرد. براي رزرو برنامه ريزي درسي كنكور و مشاوره با بهترين مشاوران كنكور از طريق تلگرام مشاوران برتر و اينستاگرام مشاوران برتر اقدام كنيد.

چنانچه علاقمند به رزرو مشاوره تحصيلي تلفني هستيد و قصد داريد در تماس تلفني پاسخ سوالات خود را از كارشناسان مشاوران برتر دريافت نماييد، بر روي لينك "رزرو مشاوره تلفني تحصيلي" بفشاريد و منتظر تماس مشاوران تحصيلي بمانيد.

 

منبع: مشاوران كنكور انساني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۴۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي آزمون استخدامي آموزش و پرورش

آزمون استخدامي آموزش و پرورش در برخي از سال ها به همراه آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي برگزار مي شود و بعضا پيش آمده است كه دو آزمون جداگانه براي ورود به مشاغل دولتي نيز برگزار شود. داوطلباني كه متقاضي شركت در آزمون استخدام آموزش پرورش مي باشند بايستي برنامه ريزي روزانه داشته باشند و خودشان را براي رقابت با ساير داوطلبان آماده كنند. برنامه ريزي درسي اصلي مهم در روند كسب قبولي و استخدام شما مي باشد.

پيشنهاد ما اين است كه علاوه بر استخدام دستگاه هاي دولتي، استخدام بخش خصوصي را نيز در دستور كار خود قرار دهيد زيرا جذب نيرو در ارگان هاي خصوصي با سهولت بيشتري همراه است و شايان ذكر است كه معمولا منابع عمومي آزمون هاي استخدامي مشترك است و در صورتي كه رشته تحصيلي شما جزو ليست رشته هاي مورد نياز آزمون استخدامي آموزش و پرورش باشد، مي توانيد دروس عمومي را در برنامه ريزي درسي خود داشته باشيد.

مزاياي برنامه ريزي آزمون استخدام آموزش و پرورش 1401
داشتن برنامه اي از پيش تعيين شده
مشخص بودن وضعيت مطالعه دروس، تست زدن و مرور كردن
جلوگيري از سردرگمي و اتلاف وقت
نظم در مطالعه و سهولت كسب نمره قبولي
نوشتن گزارش مطالعه و تعهد به برنامه ريزي

 

منبع: برنامه ريزي آزمون استخدامي آموزش پرورش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۰۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه روزانه

در گذشته داوطلباني كه علاقمند به تحصيل در دانشگاه هاي روزانه يا دولتي بودند، بايستي ثبت نام كنكور سراسري را انجام داده و در صورت كسب رتبه كنكور و شركت در انتخاب رشته كنكور سراسري، امكان اشتغال به تحصيل در دوره هاي روزانه يا همان دولتي را داشتند. اما چندي است كه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه هاي سراسري نيز به صورت رسمي و توسط سايت سازمان سنجش كشور آغاز گرديده است و متقاضيان امكان ثبت نام بدون كنكور را نيز خواهند داشت. در اين بخش تصميم داريم به ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه روزانه بپردازيم.

براي كسب اطلاع از تاريخ ثبت نام رشته هاي بدون آزمون دانشگاه هاي دولتي به عضويت در كانال تلگرام و پيج اينستاگرام مشاوران برتر درآييد.

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه روزانه 1401

تعداد رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هاي ايران در حال حاضر زياد است و شما عزيزان مي توانيد باتوجه به شرايط خود و شهريه دانشگاه ها، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام هر يك از دانشگاه ها اقدام نماييد و همچنين در صورت بروز هر نوع سوال از كارشناسان مشاوران برتر راهنمايي دريافت كنيد.

منبع: رشته هاي بدون كنكور دانشگاه روزانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۷:۰۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور زبان

برنامه ريزي درسي كنكور زبان يكي از ركن هاي اصلي براي موفقيت در كنكور زبان مي باشد و بعضا شاهد غفلت داوطلبان كنكور سراسري از اين ركن بسيار مهم مي باشيم. متقاضيان شركت در كنكور زبان بايستي برنامه اي هدفمند داشته باشند و با برنامه ريزي بلند مدت و كوتاه مدت از آغاز زمان مطالعه تا زمان برگزاري كنكور به بهترين شكل ممكن منابع كنكور زبان را مطالعه و مرور نمايند و از زمان خود استفاده كامل نمايند.

تيم مشاوران برتر داراي مشاوران خبره كنكور زبان مي باشد و شما عزيزان مي توانيد تمام مراحل برنامه ريزي درسي خود را به كارشناسان ما بسپاريد و بدين ترتيب به آساني به كارنامه قبولي كنكور زبان دست يابيد.

 

منبع: برنامه ريزي كنكور زبان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۷:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: