مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

نحوه قبولي كنكور دكتري

كنكور دكتراي تخصصي در واقع آزمون ورود به مقطع phd مي باشد و اين مقطع تحصيلي در تمام كشورهاي دنيا به عنوان تحصيلات عاليه به حساب مي آيد. علاقمندان شركت در آزمون دكترا بايستي ثبت نام كنكور دكتري وزارت علوم و يا ثبت نام كنكور دكتري وزارت بهداشت را براساس رشته تحصيلي و پيشينه تحصيلي خود به انجام برسانند. به بيان ديگر ادامه تحصيل در مقطع دكتري در دو وزارتخانه علوم و بهداشت (باتوجه به رشته تحصيلي داوطلب)، امكان پذير مي باشد و قطعا نحوه قبولي كنكور دكتري در آزمون ورودي اين دو وزارتخانه نيز متفاوت مي باشد. 

آزمون دكتراي تخصصي براي ورود به مقطع تحصيلات تكميلي به صورت ساليانه برگزار مي شود و شركت كنندگان مجاز هستند تا از بين دو وزاتخانه علوم و بهداشت يكي را براي ادامه تحصيل برگزينند. البته لازم به ذكر است كه داشتن شرايط ثبت نام هر يك از اين آزمون ها ضروري مي باشد و از همين رو پيشنهاد مي كنيم كه در ابتدا به مطالعه مقاله هاي (شرايط ثبت نام كنكور دكتري وزارت علوم و شرايط ثبت نام كنكور دكتري وزارت بهداشت) بپردازيد و در صورت داشتن شرايط هر يك از آزمون ها، در كنكور يك يا هر دو وزارتخانه شركت كنيد. 

آزمون دكتري شامل دروس تخصصي مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد، زبان انگليسي و استعداد تحصيلي مي باشد و معمولا شركت كنندگان اين آزمون، افراد شاغل به كار و متاهل و خانه دار مي باشند و به نوعي نمي توانند ساعت هاي طولاني را به درس خواندن بپردازند. بهترين راهكار براي اين دست از داوطلبان همراهي با مشاوران خوب آزمون دكتري مي باشد تا بدون آزمون و خطا بتوانيد به نتيجه برسيد! موسسه مشاوران برتر داراي بهترين مشاوران آزمون دكتري تخصصي است و شما عزيزان مي توانيد در كمترين زمان و با روش هاي صحيح مطالعاتي و راهكارهاي تخصصي، مشغول به تحصيل در PH.D شويد. 

 

 

منبع: موفقيت در آزمون دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۱:۵۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

بهترين مشاوران آزمون استخدامي وزارت بهداشت

يكي از آزمون هاي استخدامي كه در سال هاي اخير براي جذب نيروهاي مورد نياز مشاغل دولتي برگزار شده است، آزمون استخدامي وزارت بهداشت مي باشد. بسياري از افراد كادر درمان و فارغ التحصيلان دانشگا ها در پي قبولي در اين آزمون ها مي باشند تا بتوانند آينده شغلي مناسب و تضمين شده اي را براي خود ايجاد كنند. از همين رو، داوطلبان براي قبولي و مطالعه و برنامه ريزي درست درسي خود به دنبال بهترين مشاوران آزمون هاي استخدامي هستند. در مقاله حاضر، ما به معرفي بهترين مشاوران آزمون استخدامي وزارت بهداشت پرداخته ايم، اميدواريم كه تا پايان ما را همراهي كنيد.

موسسه مشاوره تحصيلي محصل با استفاده از خدماتي همچون مشاوره تحصيلي تلفني و برنامه ريزي درسي، متقاضيان آزمون هاي استخدامي را همراهي مي كند.

بهترين مشاوران آزمون استخدامي وزارت بهداشت 1403

قبولي در آزمون هاي استخدامي به ويژه مشاغل دولتي يكي از اهداف بسياري از دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته هاي مختلف مي باشد. در واقع مشاغل و ارگان هاي دولتي كشور اعم از سازمان تامين اجتماعي، آموزش و پرورش، بانك ها، وزارت بهداشت و... به دليل امنيت شغلي و امتيازات مناسب براي كاركنان، داوطلبان زيادي را به خود جذب كرده اند. يكي از آزمون هاي استخدامي كه داراي متقاضي زيادي مي باشد، آزمون استخدامي وزارت بهداشت است.

به طور كلي قبولي در تمامي آزمون ها از جمله كنكور سراسري، آزمون هاي استخدامي و... نيازمند به اصولي مطالعه كردن دروس و استفاده از بهترين منابع درسي مي باشد. همچنين افراد بايستي از يك برنامه ريزي شخصي سازي شده براي مطالعه منابع درسي خود استفاده نمايند و در نهايت با افزايش كيفيت مطالعه و كاهش استرس، نتيجه دلخواهي را كسب كنند. مشاوران تيم محصل مي توانند با معرفي بهترين منابع درسي و برنامه ريزي درسي شخصي سازي شده تمامي آزمون شما را تا رسيدن به قبولي پوشش دهند. براي اين كار مي توانيد با رزرو برنامه ريزي درسي از تيم ما بهترين مشاور آزمون هاي استخدامي را داشته باشيد.

 

 

منبع: مشاور خوب آزمون استخدامي وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۵:۱۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

بهترين مشاوران آزمون استخدامي تامين اجتماعي

بسياري از افراد جامعه به خصوص فارغ التحصيلان رشته هاي مختلف دانشگاهي علاقمند به استخدام در مشاغل و ارگان هاي دولتي مي باشند. به همين دليل با برگزاري آزمون هاي استخدامي مختلف از جمله دستگاه هاي اجرايي، آموزش و پرورش، تامين اجتماعي و... متقاضيان بسياري در اين آزمون ها شركت مي كنند و شانس خود را براي قبولي و استخدام در ارگان هاي دولتي امتحان مي كنند. يكي از سازمان هايي كه در بيين داوطلبان طرفدار بسياري دارد، تامين اجتماعي است. قبولي در آزمون هاي استخدامي تامين اجتماعي، نيازمند به اصولي مطالعه كردن منابع و يك برنامه ريزي درسي درست مي باشد كه اين كار با كمك يك مشاور خوب قابل اجراست.

رزرو خدمات موسسه مشاوره تحصيلي محصل

رزرو مشاوره تحصيلي تلفني با كارشناسان محصل 

براي ثبت نام، بر روي لينك فوق كليك نماييد.

رزرو برنامه ريزي درسي با كارشناسان محصل

براي ثبت نام، بر روي لينك فوق كليك نماييد.

موسسه مشاوره تحصيلي محصل با همكاري بهترين مشاوران آزمون هاي استخدامي، مشاوره و برنامه ريزي درسي را براي تمامي آزمون هاي استخدامي به انجام مي رساند.

بهترين مشاوران آزمون استخدامي تامين اجتماعي 1403

امروزه با توجه افزايش فارغ التحصيلان رشته هاي مختلف دانشگاهي، قبولي در آزمون هاي استخدامي به ويژه تامين اجتماعي مقداري دشوار شده است. همچنين اين سازمان به دليل مزاياي خوبي كه براي كاركنان خود در نظر گرفته است، بسياي از افراد علاقمند به اشتغال در آن مي باشند. با اين اوصاف قبولي در آزمون استخدامي تامين اجتماعي كار راحتي نيست و بسيار نياز به مطالعه درست منابع درسي و برنامه ريزي درست دارد.

راهنمايي از مشاوراني كه در اين راه تجربه بسيار زيادي دارند و با داوطلبان بسياري در سال هاي متمادي براي آزمون هاي استخدامي كار كرده اند، مي تواند بهترين راه براي قبولي شما در اين آزمون باشد. بسياري از افراد هنگام شروع ثبت نام و انتشار منابع درسي متعدد، دچار سردرگمي مي شوند. از يك طرف نمي دانند كه كدام منبع مي تواند آزمون را به خوبي پوشش دهد و از طرفي براي مديريت زمان خود و مطالعه كامل منابع درسي با موانعي مواجه مي شوند. براي مقابله با اين گونه چالش ها بايستي از يك مشاور خوب كمك بگيريد. در ادامه به ويژگي هاي يك مشاور خوب اشاره شده است:

 

 

منبع: مشاور خوب آزمون استخدامي تامين اجتماعي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۲:۲۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نحوه قبولي كنكور سراسري

كنكور سراسري آزموني سرنوشت ساز براي بسياري از افراد مي باشد و در واقع آينده تحصيلي و شغلي در گرو اين آزمون است. به طور معمول علاوه بر دانش آموزان، دسته اي از داوطلبان هستند كه با برچسب پشت كنكوري شناخته مي شوند و بسياري از داوطلبان نيز افرادي هستند كه براي چندمين بار و پس از ورود به دانشگاه و دريافت مدرك تحصيلي، مجددا در كنكور شركت مي كنند. سوال مشترك اين داوطلبان درخصوص نحوه قبولي كنكور سراسري مي باشد و تيم تحريريه مشاوران برتر اين مقاله را براي پاسخ به سوال فوق به نگارش درآورده است. 

كنكور فرهنگيان نيز همانند كنكور نيمسال اول، آزموني جديد محسوب مي شود و باتوجه به جديد بودن منابع كنكور فرهنگيان و نحوه جديد برگزاري اين آزمون، پيشنهاد مي كنيم حتما با كارشناسان و پشتيبان هاي خبره كنكور سراسري همراه شويد تا بدون آزمون و خطا بتوانيد به نتيجه قبولي و دعوت به مصاحبه دانشگاه هاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي دست يابيد. لازم به ذكر است كه داوطلبان كنكور فرهنگيان مي توانند به صورت همزمان در آزمون سراسري تير و ارديبهشت نيز ثبت نام و شركت نمايند. 

 

 

 

منبع: موفقيت در كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۲:۲۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نحوه قبولي كنكور كارشناسي ارشد

آزمون كارشناسي ارشد نيز از جمله آزمون هاي علمي مي باشد كه متقاضيان بسياري علاقمند به شركت در اين آزمون هستند تا به واسطه كارشناسي ارشد، تحصيل در مقطع تحصيلات تكميلي را آغاز كنند. داوطلبين براي شركت در آزمون كارشناسي ارشد مي توانند از بين دو وزارتخانه بهداشت و علوم، متناسب با رشته و شرايط تحصيلي خود، يكي را برگزينند. البته لازم به ذكر است كه در صورت داشتن شرايط، شركت در هر دو آزمون نيز بلامانع است. پس از اتمام مراحل ثبت نام، نوبت به مطالعه دروس و منابع آزمون مي رسد. همانطور كه مي دانيد عوامل مختلفي همانند (منابع آزمون، نحوه مطالعه، برنامه ريزي درسي، مشاور، نحوه تست زدن، نحوه مرور كردن، آزمون هاي آزمايشي و...) مي توانند در كسب قبولي آزمون ارشد موثر واقع شوند. 

آسان ترين روش براي كسب رتبه و تراز قبولي كنكور ارشد همراهي با مشاوران كازآموده مي باشد زيرا شما هيچ نوع نيازي به آزمون و خطا كردن، نداريد و به محض شروع مطالعه دروس، در مسير صحيح مطالعاتي قدم برمي داريد. مركز مشاوره تحصيلي مشاوران برتر داراي بهترين مشاوران آزمون كارشناسي ارشد مي باشد كه شما مي توانيد در راحت ترين مسير تحصيلي خود با كارشناسان موسسه، همراه شويد. همكاران ما به دو روش مي توانند در اين آزمون راهنماي شما باشند.

  1. مشاوره تلفني آزمون كارشناسي ارشد
  2. برنامه ريزي درسي آزمون كارشناسي ارشد

 

 

 

منبع: موفقيت در كنكور ارشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۷:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

بهترين مشاوران آزمون استخدامي بخش خصوصي

هر ساله بسياري از سازمان هاي كشور اعم از دولتي و غير دولتي اقدام به جذب نيروي مود نياز خود از طريق آزمون هاي استخدامي مي كنند. يكي از اين آزمون ها براي جذب نيرو در شركت ها و سازمان هاي خصوصي، آزمون استخدامي بخش خصوصي مي باشد. به دليل اين كه هر ساله تعداد خيلي زيادي از شركت ها و ارگان هاي غير دولتي فراخوان جذب نيرو مي دهند، تعداد شركت كنندگان رشته هاي مختلف دانشگاهي در اين آزمون ها بسيار بالا است. از اين رو داوطلبان بايستي براي قبولي و پيروزي در اين رقابت، با يك برنامه ريزي درست و كمك مشاوراني با تجربه در اين زمينه پيش بروند و بتوانند با همراهي بهترين مشاوران آزمون هاي استخدامي به نتيجه دلخواه خود دست يابند.

رزرو خدمات موسسه مشاوره تحصيلي محصل

رزرو مشاوره تحصيلي تلفني با كارشناسان محصل

براي ثبت نام، بر روي لينك فوق كليك نماييد.

رزرو برنامه ريزي درسي با كارشناسان محصل

براي ثبت نام، بر روي لينك فوق كليك نماييد.

كمك و راهنمايي از يك مشاور خوب، تاثير بسيار زيادي در قبولي داوطلبان براي آزمون هاي استخدامي دارد.

بهترين مشاوران آزمون استخدامي بخش خصوصي 1403

بسياري از دانشجويان چه در زمان تحصيل و چه بعد از فارغ التحصيلي، نگران آينده كاري و شغلي خود هستند. از اين رو همواره در صورت داشتن شرايط لازم، در پي شركت و قبولي در آزمون هاي استخدامي سازمان هاي مختلف مانند بخش خصوصي، آموزش و پرورش، بانك ها و... مي باشند. يك سري افراد علاقمند به كار در سازمان هاي غير دولتي هستند و پس از اعلام زمان ثبت نام، اقدام به نام نويسي در آزمون هاي استخدامي بخش خصوصي مي كنند.

بسياري از افراد اطلاعي در خصوص بخش خصوصي و آزمون هاي استخدامي كه برگزار مي كنند، ندارند. همچنين عده اي هستند كه پس از آغاز ثبت نام، دچار سردرگمي هاي بسياري در خصوص منابع درسي و مطالعه درست منابع مي شوند. هر دو دسته داوطلب بايستي براي اينكه از سردرگمي و نا آگاهي در بيايند، از مشاوران با تجربه در اين زمينه كمك دريافت كنند. يك مشاور خوب با ارائه بهترين راه حل ها و آموزش شيوه درست درس خواندن و تست زني، همچنين برنامه ريزي درست براي مطالعه تمامي منابع در مدت محدود و بالاترين كيفيت، مي تواند كمك شاياني در رسيدن شما به اهدافتان كند.

 

 

منبع: مشاور خوب استخدامي بخش خصوصي

محصل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۴:۲۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

بهترين مشاوران آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي

يكي از نيازهاي تمامي افراد جامعه، اشتغال به كار خوب و تامين آينده شغلي و مالي فرد مي باشد. بسياري از افراد هستند كه علاقمند به كار در سازمان هاي دولتي مي باشند و با وجود درآمد كمتر نسبت به مشاغل آزاد و خصوصي، مي دانند كه آينده شغلي تضمين شده اي در حيطه كاري خود دارند. به همين دليل با برگزاري آزمون هاي اسنخدامي مختلف، بسياري از افراد و فارغ التحصيلان رشته هاي مختلف دانشگاهي، اقدام به شركت در اين آزمون ها مي كنند. آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي نيز داراي رقابت بسياري در بين متقاضيان مي باشد. از اين رو براي قبولي در اين مرحله كمك از يك مشاور خوب مي تواند بسيار تاثيرگذار باشد. در مقاله حاضر به بهترين مشاوران آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي پرداخته ايم.

 موسسه مشاوره تحصيلي محصل برنامه ريزي درسي و مشاوره تحصيلي را با بهترين مشاوران آزمون هاي استخدامي به انجام مي رساند.

بهترين مشاوران آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي 1403

آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي، يكي از آزمون هاي پرطرفدار در سال هاي اخير بين داوطلبان بوده است. از اين رو هر ساله سازمان جهاد دانشگاهي اقدام به برگزاري اين آزمون مي كند. ثبت نام آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي همانند ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش، با تعداد داوطلبان بسياري مواجه مي شود. متقاضيان بايستي براي موفقيت در بين رقباي خود و قبولي در اين آزمون از يك برنامه ريزي اصولي و مشاور و پشتيبان خوب تبعيت كنند.

 

 

منبع: مشاور خوب ازمون استخدامي دستگاه اجرايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۸:۲۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد رياضي

علم رياضيات با استفاده از منطق از مفاهيمي چون شمردن، اندازه گيري، مطالعه شكل ها و حركات و اشياي فيريكي به وجود آمده است. رياضي دانان علاقمند هستند كه الگوهاي جديد را بيابند و حدس و گمانه هاي جديد را به فرمول تبديل كنند. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد رياضيات در بسياري از علوم همانند (علوم طبيعي، پزشكي، مهندسي، اقتصاد و...) كاربرد دارد. رشته رياضي يكي از رشته هاي نظري مي باشد كه در دوران دبيرستان تبديل مي شود و همچنين علاقمندان اين رشته مي توانند به تحصيل در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد نيز بپردازند.

بيشتر امور مربوط به رياضي نيازمند حل مسئله هوشمندانه است و اكثر افرادي كه به رياضيات علاقمند هستند از قدرت ابتكار و خلاقيت فراواني برخوردارند. شايان ذكر است كه رشته رياضي در مقاطع تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد و دكتري) به زيرشاخه هاي متنوعي تقسيم مي شود و چنانچه شما عزيزان تمايل به ورود به اين رشته داريد، بايستي از طريق آزمون كارشناسي ارشد اقدام كنيد. 

گذراندن مقطع كارشناسي ارشد با توجه به رشته تحصيلي به دو طريق امكان پذير است:

  1. كارشناسي ارشد پيوسته: دوره شش يا نهايتا هفت ساله اي است كه براي رشته هاي خاص در حال ارائه مي باشد و پيش نياز ورود به آن، مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي مي باشد. در اين دوره دانشجو ملزم به پشت سر گذاشتن 172 تا 182 واحد درسي مي باشد. 
  2. كارشناسي ارشد ناپيوسته: دوره دو يا نهايتا سه ساله اي است كه پيش نياز ورود به آن داشتن مدرك ليسانس يا كارشناسي مي باشد. در اين دوره بايستي 28 تا 32 واحد درسي پشت سر گذاشته شود كه 4 تا 10 واحد آن به پايان نامه اختصاص دارد. 

علاقمندان به تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد كه قصد شركت در آزمون را دارند، لازم است از مشاوران خبره و كارآزموده راهنمايي دريافت كنند. تيم مشاوران برتر آماده ارائه برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد رياضي و تمام رشته هاي مقطع كارشناسي ارشد مي باشد و شما عزيزان مي توانيد برنامه اي متناسب با شرايط خودتان همراه با پشتيبان كنكور كارشناسي ارشد از مشاوران برتر دريافت كنيد.

شايان ذكر است كه شما مي توانيد با كليك بر روي دكمه "مشاوره تحصيلي تلفني" با كارشناسان مشاوره تلفني و راهنمايي دريافت كنيد و همچنين با كليك بر روي دكمه "برنامه ريزي درسي" از مشاوران برنامه ريزي تحصيلي متناسب با شرايط خودتان دريافت كنيد. پيشنهاد مي كنيم با عضويت در (كانال اخبار تحصيلي و پيج اخبار تحصيلي)، از جديدترين خبرهاي تحصيلي مطلع شويد.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد رياضي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۰:۳۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي وزارت بهداشت

با پيشرفت جوامع و آگاهي از ضرورت نيروي جوان و كارآزموده، در حيطه پزشكي و پيراپزشكي هر ساله آزمون هايي با عنوان آزمون استخدامي وزارت بهداشت برگزار مي شود. داوطلبان بسياري از سراسر كشور در اين آزمون شركت مي نمايند تا بتوانند مشغول به كار در رشته تحصيلي كه در آن متخصص هستند، شوند. از اين رو علم و آگاهي داوطلب در شانس قبولي وي در اين آزمون بسيار موثر است. اعلام نتايج آزمون استخدامي وزارت بهداشت شامل مراحل اعلام نتيجه اوليه و اعلام نتيجه نهايي مي باشد كه با توجه به تاريخ هاي اعلام گشته مي توان از اين نتايج آگاه شد.

داوطلبان مي توانند با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدام رشته هاي پزشكي، اقدام به نام نويسي نمايند و چنانچه شرايط عمومي و اختصاصي شركت در آزمون ياد شده را داشته باشند، مي توانند در آزمون مربوطه شركت كنند. پس از شركت در آزمون در صورت پذيرش براي مصاحبه حضوري دعوت مي گردند و در صورت پذيرش در اين مرحله نيز به استخدام در مي آيند. مطابق با اطلاعيه هاي صادر شده از سوي سازمان مربوطه اعلام نتايج اوليه آزمون استخدامي وزارت بهداشت در تاريخ 28 آبان ماه 1402 انجام گرديد و به محض انتشار اعلام نتايج نهايي در اين مقاله و شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر به اطلاعتان خواهيم رسانيد.

نحوه مشاهده نتايج آزمون استخدامي وزارت بهداشت 1402

براي مشاهده نتيجه آزمون بايستي در ابتدا به سايت جهاد دانشگاهي مراجعه نموده و با ورود به پروفايل كاربري خود، نتيجه آزمون را مشاهده و دريافت كنيد و چنانچه جزو افراد پذيرفته شده قرار بگيريد، بايستي خود را براي شركت در مراحل مصاحبه و ساير مراحل آماده كنيد. در ادامه راهنماي مشاهده نتيجه آزمون استخدام وزارت بهداشت را مشاهده خواهيد نمود.

 

 

 

منبع: نتايج استخدامي وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۷:۲۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد شيمي

كارشناسي ارشد يا فوق ليسانس (master)، دوره اي از آموزش عالي مي باشد كه براي ورود به اين دوره بايستي مدرك كارشناسي را دارا باشيد. ورود به مقطع كارشناسي ارشد به دو طريق (ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد، ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد)، امكان پذير است. آن دسته از داوطلباني كه قصد شركت در آزمون ارشد را دارند، بايستي برنامه ريزي آزمون كارشناسي ارشد را داشته باشند تا بتوانند به نتيجه مطلوب دست پيدا كنند. اين مقاله از سايت مشاوران برتر را به موضوع برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد شيمي اختصاص داده ايم و چنانچه تمايل به دريافت اطلاعات داريد، پيشنهاد مي كنيم تا انتهاي ياريمان كنيد. 

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد انساني

موسسه مشاوران برتر برنامه ريزي كنكور سراسري، برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد و برنامه ريزي كنكور دكتري (تمام رشته ها) را با مشاوران متخصص به انجام مي رساند. 

جدول برنامه ريزي درسي مشاوران برتر

دانلود جدول برنامه ريزي درسي مشاوران برتر

براي دانلود، بر روي لينك بالا كليك كنيد

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد شيمي 1403

علم شيمي در ميان رشته فيزيك و زيست شناسي قرار دارد. شيمي به موضوعاتي همچون بر هم كنش اتم ها و مولكول ها از طريق پيوندهاي شيميايي و تشكيل تركيبات شيميايي مي پردازد. پايه و اساس علم شيمي، نظريه اتمي است كه بيان مي دارد تمام مواد از واحدهاي كوچكي به نام اتم ساخته شده اند. يكي از يافته هاي كليدي كه در شيمي وجود دارد اين است كه  وقتي يك واكنش شيميايي رخ مي دهد و مقدار انرژي كه از دست مي رود، همواره يكسان است. اين امر ما را با مفهوم تعادل، ترموديناميك و سينتيك شيميايي اشنا مي كند.

همه چيزهايي كه در زندگي مي بينيم و لمس مي كنيم از اتم تشكيل شده است. به كوچك ترين واحد تشكيل دهنده هر ماده، اتم مي گويند. اتم از يك هسته مركزي كه با بار مثبت احاطه شده است، تشكيل مي شود. همچنين به كوچك ترين ذره تشكيل دهنده يك ماده كه ويژگي هاي آن را دارد مولكول مي گويند. يك مولكول از يك يا چند اتم تشكيل شده كه با پيوند شيميايي بهم متصل هستند.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۳۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: