مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك قوامين

بانك قوامين در سال 1391 توسط فرماندهي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بنيان نهاده شد و با درآمدي بيش از چهل و هشت هزار ميليارد ريال به عنوان يكي از بزرگ ترين شركت هاي ايران فعاليت خود را ادامه داد. بانك قوامين آخرين بار در سال 1393 طي انتشار يك فراخوان به جذب نيرو و برگزاري آزمون استخدامي پرداخت.

اين بانك در وهله نخست با قرار دادن يك اطلاعيه در سايت رسمي خود به نشاني banksepah.ir، متقاضيان علاقمند به ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين را از شرايط و ضوابط شركت در آزمون مطلع ساخت و سپس از شركت كنندگاني كه در مرحله نخست، موفق به كسب نمره حد نصاب شده بودند، جهت حضور در مصاحبه حضوري (آزمون شفاهي) دعوت به عمل آورد.

با در نظر گرفتن اين كه بانك قوامين در سال جاري هنوز اقدام به انتشار فراخوان برگزاري آزمون استخدامي ننموده است، نمي توان در رابطه با زمان ثبت نام آزمون استخدامي و اعلام نتايج آن كلامي به ميان آورد. همچنين دانستن اين نكته خالي از لطف نيست كه اين بانك در سال 97 به موجب مصوبه شوراي عالي هماهنگي اقتصاد و اطلاعيه صادره از سوي بانك مركزي به همراه چهار بانك و موسسه مالي ديگر با بانك سپه ادغام گرديد.

لذا در چنين شرايطي، مي توان اين گونه حدس زد كه استخدام در بانك قوامين و ساير بانك هاي ادغام شده در بانك سپه، از طريق يك آزمون واحد تحت عنوان آزمون استخدامي بانك سپه صورت پذيرد و اخبار برگزاري آزمون و اعلام نتايج آزمون استخدام بانك قوامين از طريق درگاه اينترنتي بانك سپه اعلام گردد.

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدام بانك قوامين

برنامه ريزي كنكور ارشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام كنكور دكتري سراسري و آزاد

با ادغام كنكور دكتري دانشگاه هاي سراسري و آزاد داوطلبان مي بايست يك بار ثبت نام دكتري تخصصي را انجام دهند و در يك آزمون شركت نمايند. ثبت نام آزمون دكتري دانشگاه هاي سراسري و آزاد از تاريخ 1401/08/22 آغاز خواهد شد و تا تاريخ 1401/08/29 ادامه دارد.

معمولا زمان ثبت نام براي داوطلباني كه موفق به نام نويسي در زمان مقرر نشده اند، تمديد مي شود، اطلاعيه هاي منتشر شده درخصوص تمديد مهلت ثبت نام را از طريق كانال تلگرام مشاوران برتر و پيج اينستاگرام مشاوران برتر به اطلاع شما عزيزان خواهيم رساند. شايان ذكر است كه هزينه ثبت نام كنكور دكتري داوطلباني كه با تاخير ثبت نام نموده اند، متفاوت از سايرين مي باشد.

منبع: ثبت نام كنكور دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۱:۱۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

معرفي بهترين مشاوران كنكور كارشناسي ارشد

تيم مشاوران برتر متشكل از رتبه برترهاي كنكور كارشناسي ارشد و اساتيد محترم دانشگاه به شما عزيزان در اين مسير ياري مي رساند و با اختصاص يك مشاور به عنوان پشتيبان علمي و آموزشي مي توانيد به يكي از ستاره هاي كنكور كارشناسي ارشد مبدل گرديد. گفتني است كارشناسان مشاوران برتر به صورت روزانه با شما در ارتباط خواهند بود و با ارائه برنامه روزانه درسي و معرفي منابع دقيق مطالعاتي با توجه به سطح علمي شما، تا 50 درصد افزايش تراز و رتبه را به مرحله عمل خواهند آورد.

علاوه بر مشاور اختصاصي و پشتيبان هر داوطلب، روانشناس تيم روحيه شما را در سطح بالا نگاه مي دارد، زيرا بسياري از داوطلبان پس از طي يك ماه مطالعه، بي انگيزه مي شوند و دست از تلاش براي رسيدن به اهداف خود بر مي دارند!!! اما كارشناسان ما از تمام ابعاد داوطلبين را بررسي و حمايت كرده و در مسير رسيدن به موفقيت تحصيلي همراه شما مي باشند.

از ديگر خدمات ارزنده كه توسط تيم پشتيباني و برنامه ريزي درسي مشاوران برتر ارائه مي گردد، ارائه نمونه سوالات و برگزاري آزمون هاي آزمايشي به صورت مداوم و با هدف تعيين سطح داوطلبان مي باشد. آشنايي با نمونه سوالات كنكور كارشناسي ارشد و حل آزمون ارشد برگزار شده در سال هاي قبل، در كسب موفقيت شما در اين كنكور، نقش اساسي خواهد داشت.

مشاوران برتر از زمان ثبت نام تا زمان اعلام نتايج كارشناسي ارشد همراه شما بوده و پشتيباني تمام مراحل آزمون را به عهده خواهد داشت. علاوه بر انجام تمام فرآيند ثبت نام، مراحل حساس و پيچيده انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد داوطلبان نيز به دست مشاور اختصاصي، كارآزموده و با تجربه خود انجام خواهد شد.

 

منبع: بهترين مشاوران كنكور كارشناسي ارشد 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۰۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين

اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين براي متقاضيان علاقمند به شركت در اين آزمون بسيار حائز اهميت مي باشد؛ چرا كه اين دسته از افراد مي بايست در زمان مقرر به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و پس از اطلاع از شرايط و ضوابط شركت در آزمون استخدامي بانك قوامين، پروسه نام نويسي خود را به انجام رسانند. در غير اين صورت فرصت ثبت نام در آزمون را از دست داده و بايستي تا دوره هاي بعدي برگزاري آزمون منتظر بمانند. در صورتي كه شما نيز متقاضي ثبت نام آزمون استخدام بانك قوانين هستيد، ما را انتهاي مقاله همراهي نماييد.

افراد ضمن آگاهي از تاريخ ثبت نام آزمون استخدام بانك قوامين بايد، روند نام نويسي را به صورت غيرحضوري طي كنند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين 1401

پيش از اين كه به بررسي زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين بپردازيم، لازم است كه توضيح كوتاهي در رابطه با تغييري كه اخيرا در اين بانك صورت گرفته است، ارائه نماييم. طبق مصوبه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي و شوراي پول و اعتبار در سال 1397، پنج بانك و موسسه اعتباري در راستاي اصلاح نظام بانكداري با بانك سپه ادغام گرديد كه بانك قوامين يكي از آن ها بود.

توضيحات مذكور را با اين هدف ارائه نموديم كه متذكر گرديم؛ افراد مي بايست جهت اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك قوامين، زمان برگزاري، شرايط و ساير اخبار مربوطه، به سامانه رسمي بانك سپه مراجعه نمايند. ناگفته نماند كه ثبت نام آخرين دوره از برگزاري آزمون استخدامي بانك قوامين در سال 1393، از طريق سايت رسمي اين بانك به نشاني ghbi.ir صورت گرفت؛ اما با توجه به تغييرات صورت گرفته، پيش بيني مي شود كه متصديان برگزاري آزمون استخدامي بانك قوامين در صورت تمايل به انتشار فراخوان، اطلاعيه هاي مربوطه را از طريق سامانه رسمي بانك سپه به نشاني banksepah.ir به اطلاع داوطلبان برسانند.

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك قوامين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۳۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام ترميم معدل كنكور سراسري

تقريبا همه ما در چند سال گذشته، اخباري مبني بر حذف كنكور سراسري را شنيده ايم. از آن سال ها تاكنون نحوه برگزاري كنكور سراسري تغيير نموده و نقش صد درصدي منابع كنكور در موفقيت افراد رو به كم رنگ شدن مي باشد. به عبارتي ديگر داوطلبان در حال حاضر، شاهد تاثير سوابق تحصيلي بر كنكور مي باشند كه ميزان اين تاثيرگذاري مطابق با تغييرات كنكور سال جاري، 40 درصد بوده و در سال هاي آتي به بيش از 50 درصد تاثير قطعي نيز خواهد رسيد و امتحانات نهايي نيز بر نتيجه مكتسبه كنكور داوطلبان، تاثير خواهد گذاشت. 

چنانچه شما نيز قصد داريد تا جهت ثبت نام كنكور سراسري اقدام نماييد و تصور مي كنيد كه راهي براي جبران نمرات خود نداريد، لازم است بدانيد كه جاي نگراني وجود نداشته و نبايد از ادامه مسير دلسرد شويد. در صورتي كه شما واجد مجموعه از شرايط باشيد، مي توانيد، در زمان ثبت نام ترميم معدل كنكور، جهت نام نويسي اقدام كنيد. لذا مقتضي است كه پيش از نام نويسي از شرايط ثبت نام ترميم معدل آگاه شويد. از همين رو تيم تحريريه ما در ادامه شما را با جزئيات اين طرح آشنا مي سازد.

 

منبع: ثبت نام ترميم معدل كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۳۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون نظام مهندسي

متقاضيان آزمون كه در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسي، نام نويسي خود را تكميل نموده اند و با مطالعه منابع آزمون نظام مهندسي در حال كوشش براي بالا بردن ميزان تسلط خود بر روي منابع آزمون بودند با خبر تعويق آزمون نظام مهندسي به دليل همه گيري ويروس كرونا مواجه شده اند.

نتيجه آزمون نظام مهندسي نيمسال اول سال جاري در نيمه اول آبان ماه 1401 اعلام مي شود و داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت اعلام نتايج (كه همان سايت ثبت نام مي باشد)، نتيجه آزمون نظام مهندسي خود را مشاهده و دريافت نمايند و همچنين آن دسته از داوطلباني كه به جواب آزمون خود معترض باشند، بايستي در مدت زمان تعيين شده اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

منبع: اعلام نتايج آزمون نظام مهندسي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۵:۴۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ويرايش انتخاب رشته كنكور دانشگاه هاي سراسري و آزاد

داوطلبين شركت كننده كنكور سراسري بايستي در انتخاب كد رشته ها و ثبت دانشگاه هاي مورد نظر خود، دقت عمل لازم را به عمل آورند و با كسب اطلاعات كافي درباره انتخاب رشته، اقدام نمايند. در صورتي كه آگاهي از انتخاب رشته كنكور نداريد در ابتدا به مطالعه مقاله "انتخاب رشته كنكور سراسري" بپردازيد.

براي ويرايش انتخاب رشته، حذف و يا جا به جايي كد رشته محل هاي مندرج در فرآيند انتخاب رشته دانشگاه هاي سراسري بايستي به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي Sanjesh.org  و براي ويرايش انتخاب رشته دانشگاه آزاد نيز به سايت دانشگاه آزاد اسلامي به نشاني الكترونيكي Azmoon.org مراجعه داشته باشيد.

معمولا در زمان انتخاب رشته كنكور سراسري، امكان ويرايش، حذف، اضافه و يا جا به جايي كد رشته محل هاي انتخابي نيز وجود دارد اما در حال حاضر زمان دقيق انتخاب رشته و ويرايش انتخاب رشته كنكور سراسري، مشخص نشده است و اخبار جديد را از طريق كانال تلگرام مشاوره تحصيلي مشاوران برتر و پيج اينستاگرام مشاوره تحصيلي مشاوران برتر اطلاع رساني خواهيم نمود.

منبع: ويرايش انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۷:۲۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور زبان

كنكور سراسري به عنوان يكي از بزرگترين ماراتن هاي علمي در كشور مي باشد كه در 5 گروه آزمايشي "علوم تجربي، علوم انساني، علوم رياضي و فني، هنر و زبان" برگزار مي گردد. گروه هاي آزمايشي هنر و زبان به عنوان گروه آزمايشي شناور شناخته مي شوند و اين بدين معني است كه داوطلبان علاوه بر رشته اصلي خود در يك يا هردوي اين گروه ها نيز امكان شركت كردن، خواهند داشت. داوطلبان براي انجام هر چه بهتر فرآيند انتخاب رشته خود، نيازمند مشاهده نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور زبان مي باشند و در مقاله حاضر تراز و رتبه قبولي هاي دانشگاه هاي مختلف را ارائه خواهيم نمود.

داوطلبان با شناخت نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور زبان و نحوه برنامه ريزي كنكور سراسري در مسير انتخاب رشته موفق تر عمل خواهند نمود.

 

منبع: نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور زبان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۰:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

معرفي بهترين مشاوران كنكور سراسري

كنكور سراسري به عنوان آزمون علمي براي تفكيك داوطلبان داراي صلاحيت و رتبه علمي برتر براي ورود به دانشگاه هاي سطح اول كشور معرفي گرديده است و ساليان سال است كه ضروري است داوطلبان علاوه بر تاثير معدل و شرايط تحصيلي دوران مدرسه خود، از فيلتر اساسي كنكور سراسري نيز عبور نمايند و با كسب تراز و رتبه مورد نياز دانشگاه هاي انتخاب شده، صلاحيت خود را اثبات نمايند. براي شركت در اين آزمون علمي بايستي پس از ثبت نام كنكور سراسري و آزاد، به مطالعه منابع آزمون خود بپردازيد.

همراه شدن با مشاور كارآزموده در فرآيند انتخاب رشته مي تواند نتيجه آزمون را تا 50 درصد بهبود بخشد.

معرفي بهترين مشاوران كنكور سراسري 1402

كنكور سراسري به 5 گروه آزمايشي (علوم انساني، رياضي و فيزيك، علوم تجربي، زبان و هنر) تقسيم مي شود و هر داوطلب علاوه بر گروه آزمايشي اصلي (علوم انساني، رياضي و فيزيك، علوم تجربي)، امكان شركت در يك و يا هر دو گروه هاي آزمايشي شناور (زبان و هنر) را دارد.

مشاوران كنكور سراسري علاوه بر مهارت نحوه برنامه ريزي كنكور سراسري، تسلط به مباحث كتب، بايستي روحيه طنزپردازي داشته باشند و از لحاظ روحي توانايي بالا نگهداشتن انگيزه دانش آموزان را داشته باشند. همانطور كه مي دانيد بسياري از داوطلبان از لحاظ روحي دچار افت شديد مطالعاتي مي شوند و ادامه مطالعه برايشان غير ممكن مي شود.

تيم مشاوران برتر با 10 سال تجربه كاري در زمينه كنكور سراسري، كارشناسي ارشد و دكتري در حال حاضر آماده همكاري با دانش آموزان و يا متقاضيان فارغ التحصيل كنكور سراسري مي باشد و علاوه بر همكاري يك مشاور اختصاصي با داوطلب، برنامه ريزي روزانه با توجه به شرايط داوطلب ارائه مي شود.

مشاوره تلفني مشاوران برتر

 

منبع: معرفي بهترين مشاوران كنكور سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۴۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين

به طور كلي بانك ها از دو راه شامل برگزاري آزمون استخدامي و بررسي رزومه افراد براي جذب نيروهاي توانمند در مناصب مختلف شغلي استفاده مي كنند. ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين مي تواند فرصت خوبي براي افراد علاقمند به اشتغال در بانك محسوب گردد. شركت در آزمون استخدامي تحت شرايط خاصي كه از سوي بانك مشخص مي شود، صورت مي گيرد. تيم ما قصد دارد تا در اين مقاله به بررسي چگونگي استخدام در بانك قوامين بپردازد؛ لذا شما همراهان عزيز را به مطالعه ادامه اين مقاله دعوت مي كنيم.

اخبار استخدام بانك قوامين از طريق شبكه هاي اجتماعي موسسه مشاوران برتر اطلاع رساني مي شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين 1401

استخدام در بانك ذهن افراد بسياري كه به حوزه بانكداري علاقمند هستند را درگير كرده است. دليل ازدياد تقاضاي اشتغال در بانك مي تواند جايگاه و مزاياي بسياري باشد كه افراد بعد از به استخدام در آمدن در بانك كسب مي نمايند. از آن جايي كه در طي چند سال اخير، تعداد شعبات بانك ها در سراسر نقاط كشور افزايش پيدا كرده است، متقاضيان استخدام در بانك، قادر هستند كه راحت تر از گذشته شانس خود را براي ورود به اين حوزه امتحان نمايند.

بانك قوامين در سال 1379 فعاليت هاي مالي خود را به عنوان موسسه قرض الحسنه آغاز نمود و در سال 1391 با مجوز بانك مركزي، به بانك قوامين تغيير نام داد. اين بانك در برخي دوره ها جهت تامين نيروهاي مورد نياز خود به برگزاري آزمون استخدامي مي پردازد. ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين آخرين بار در سال 1393 صورت گرفت و تا كنون اطلاعيه جهت برگزاري آزمون استخدامي منتشر نشده است. تيم ما به محض اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين شما از جزئيات اخبار آن مطلع مي گرداند.

توجه داشته باشيد كه بانك قوامين در سال 97 با بانك سپه ادغام گرديده است. از همين رو افراد علاقمند به ثبت نام آزمون استخدامي بانك قوامين بايستي براي اطلاع از زمان برگزاري آزمون استخدام بانك قوامين، شرايط و نحوه برگزاري آن به سايت رسمي بانك سپه مراجعه نمايند.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك قوامين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۱:۴۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: