مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون

آزمون استخدامي بانك ها براي ورود به عناوين شغلي مختلف برگزار مي شود و هر بانكي قبل از انتشار فراخوان استخدامي، دفترچه اي تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون منتشر مي شود و داوطلبان مي توانند از شرايط احراز شغلي، اطمينان حاصل نمايند و سپس نام نويسي اينترنتي آزمون را به انجام برسانند.

پس از ثبت نام، نوبت به برگزاري آزمون مي رسد و سپس نتيجه آزمون استخدام بانك توسعه تعاون منتشر مي شود. اعلام نتايج از طريق سايت بانك، پيامك يا ايميل به اطلاع داوطلبان مي رسد و آن دسته از داوطلباني كه موفق به كسب امتياز كتبي شده باشند، بايستي در مرحله مصاحبه حضور به عمل آورند. در حال حاضر زمان اعلام نتايج استخدام بانك توسعه تعاون اعلام نشده است و به محض انتشار هرنوع خبر، فورا اين مقاله به روز رساني مي شود.

شما عزيزان مي توانيد با رزرو مشاوره تحصيلي تلفني، با كارشناسان مشاوران برتر (برترين مشاوران استخدامي)، مشاوره تلفني دريافت كنيد و پاسخ سوالاتتان را در مشاوره تلفني جويا شويد و همچنين با عضويت در شبكه هاي اجتماعي موسسه مشاوران برتر، از جديدترين خبرهاي آزمون هاي استخدامي مطلع شويد.

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدام بانك توسعه تعاون

برنامه ريزي درسي كنكور 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۳۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك ها

ثبت نام آزمون استخدام بانك ها چه شرايطي دارد؟ پرسش مذكور ممكن است كه براي بسياري از علاقمندان به اشتغال در بانك ها ايجاد شود. به همين دليل تصميم گرفتيم تا مختصرا در رابطه با اين موضوع به بحث بپردازيم. استخدام در بانك ها كه يكي از محبوب ترين مشاغل در ايران به شمار مي رود، به برآورده نمودن مجموعه از شرايط توسط متقاضي نياز دارد. بديهي است كه افراد بدون داشتن يكسري از مهارت ها شامل توانايي محاسبه و رياضيات قوي، مهارت كار با رايانه، تمركز بالا، توانايي برقراري ارتباط و... قادر به اشتعال در حوزه بانكداري نخواهند بود.

علاوه بر موارد فوق الذكر، متقاضيان بايستي ويژگي هاي ديگري را نيز دارا باشند كه در زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ها از سوي متصديان برگزاري آزمون به اطلاع ايشان مي رسد. با توجه به اين كه بانك ها عموما به طور مجزا از يكديگر و در تاريخ هاي مختلف، جهت برگزاري آزمون استخدامي اقدام مي نمايند، ضوابط و شرايط تعريف شده براي شركت در هر يك از آزمون هاي استخدامي بانك ها متفاوت مي باشد؛ زيرا هر بانك متناسب با نيروي مورد نياز شعبات خود به افرادي با شرايط و مهارت هاي گوناگون نياز دارد.

بنابراين افراد مي بايست پس از اطلاع از مهلت ثبت نام آزمون استخدام بانك ها، به سامانه رسمي بانك منتخب خود مراجعه نموده و ضمن مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامي بانك و يا فراخوان منتشر شده در سايت، از شرايط سني استخدام در بانك، حداقل معدل براي استخدام در بانك و رشته هاي مورد نياز استخدام در بانك آشنا شوند. حتي ممكن است كه شرايط استخدام بانك براي خانم ها و آقايان متفاوت باشد.

در نظر داشته باشيد كه بانك ها هر ساله اقدام به جذب نيرو نمي نمايند؛ لذا شما بايستي از طريق پيگيري سامانه رسمي هر بانك و بررسي اطللاعيه ها از زمان، نحوه و شرايط ثبت نام آزمون استخدامي بانك آگاهي يابيد. شرايط ثبت نام آزمون استخدامي بانك ها معمولا شامل دو گروه مي باشند. دسته نخست از مفاد شرايط، تحت عنوان شرايط عمومي شناخته شده و مختص همه افراد است اما شرايط اختصاصي با توجه به رشته و جايگاه هاي شغلي مورد نظر بانك در هر دوره متفاوت است. در قسمت زير، برخي از مهمترين شرايط عمومي استخدام در بانك را برمي شماريم.

  • دارا بودن تابعيت كشور ايران
  • التزام و پايبندي به قوانين اساسي جمهوري اسلامي ايران
  • تدين به اسلام و يا اديان مطرح در قانون اساسي كشور ايران
  • نداشتن سوء سابقه كيفري و ممنوعيت از جانب مراجع قضايي
  • داشتن كارت پايان خدمت و يا معافيت دائم براي آقايان
  • عدم اعتياد به مواد مخدر
  • عدم تعهد رسمي يا پيماني در اورگان هاي دولتي

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك

برنامه ريزي كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۳:۵۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

معرفي بهترين مشاوران كنكور دكتري

مقطع دكتراي تخصصي به عنوان عالي ترين سطح تحصيلي و علمي در كشور محسوب مي گردد و به دليل محدوديت هاي موجود براي ورود به اين مقطع تحصيلي، رقابت كنندگاني كه ثبت نام دكتري سراسري و آزاد را انجام مي دهند، به نسبت ساير مقاطع در اكثريت رشته ها كمتر مي باشند. به همين دليل نيز تعداد مشاوران و كارشناسان خبره مشغول در اين مقطع تحصيلي نيز بسيار كمتر از ساير مقاطع است و به منظور راهنمايي شما عزيزان در اين مقاله به معرفي بهترين مشاوران كنكور دكتري خواهيم پرداخت.

كارشناسان مشاوران برتر مسير ورود به مقطع دكتري را تا 50 درصد هموارتر مي كنند.

معرفي بهترين مشاوران كنكور دكتري 1402

دكترا به عنوان بالاترين مقطع تحصيلات دانشگاهي و معادل مدرك Ph.D در دانشگاه هاي اروپا و آمريكا محسوب مي گردد و مي توان گفت برخلاف مقاطع قبلي، تعداد داوطلباني كه هر ساله براي ورود به مقطع دكتري به رقابت با يكديگر مي پردازند كمتر از ساير مقاطع مي باشد زيرا براي ورود به مقطع نامبرده داشتن شرايط خاصي كه در مصاحبه دكتري مطرح مي باشد، مورد نياز است.

در اين بين داوطلباني كه به طور جدي قصد ورود به مقطع دكتري را داشته باشند، به وضوح احساس خلا در زمينه عدم حضور مشاوران كارآمد براي راهنمايي به داوطلبان و متقاضيان دكتراي تخصصي را تجربه مي كنند. مشاوران برتر با همكاري ده ها مشاور مشغول به تحصيل مقطع دكترا و صدها فارغ التحصيل اين مقطع با افتخار آماده همراهي با شما از ابتداي راه تا زمان اعلام نتايج كنكور دكتري مي باشد.

 

منبع: بهترين مشاوران كنكور دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۰۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

معرفي رشته هاي تحصيلي پايه نهم به دهم

همه ما يك بار تجربه انتخاب بين رشته هاي (علوم تجربي، ادبيات و علوم انساني، رياضي و فيزيك، علوم و معارف اسلامي، كاردانش و فني و حرفه اي) را داشته ايم و به راستي بايد گفت انتخاب دشواري بود و به دليل درك اهميت موضوع در مقاله حاضر به معرفي رشته هاي تحصيلي پايه نهم به دهم مي پردازيم تا شما عزيزان انتخابي آگاهانه انجام دهيد. اين انتخاب سرنوشت ساز در سال نهم و اتمام دوره متوسطه اول انجام مي شود و براي هر دانش آموز پايه نهم خواندن اين مقاله توصيه مي گردد.

پيشنهاد مي كنيم براي اينكه انتخاب صحيحي داشته باشيد از مشاوره با كارشناسان مشاوران برتر غافل نشويد.

معرفي رشته هاي تحصيلي پايه نهم به دهم 99 - 1400

  • چگونه انتخاب رشته انجام دهيم؟
  • بازار كار كدام رشته ها بهتر است؟
  • به 2 رشته تجربي و انساني علاقه دارم و انتخاب برايم دشوار است...
  • هيچ اطلاعاتي درباره درس ها و رشته ها ندارم...
  • علايق مهم تر است يا استعداد؟
  • و...

در زمان انتخاب رشته اين سوالات و نمونه هاي مشابه، بسيار زياد از كارشناسان مشاوران برتر پرسيده مي شود و حائز اهميت است كه بگوييم مولفه هايي مثل (علاقه، استعداد، مهارت، آزمون هاي مشاوره اي، هدايت تحصيلي، سوابق تحصيلي، نظر والدين، مشاوران و معلمان) در انجام دادن انتخاب رشته نهم به دهم به صورت صحيح و اصولي موثر است.

آزمون هاي مشاوره اي كمك شاياني در كشف استعداد و توانايي هاي دانش آموزان ايفا مي كند و با شركت در اين آزمون ها مي توانند به شناخت نسبي از استعداد خود برسند. همچنين طي كردن فرآيند هدايت تحصيلي از طريق ورود به سامانه همگام مدارس و دريافت نتيجه آن نيز به شما براي انجام انتخاب رشته كمك بارزي خواهد نمود.

 

منبع: معرفي رشته هاي تحصيلي پايه دهم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۱۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اصول برنامه ريزي آزمون دكتري

اگر جزو داوطلباني هستيد كه اشتغال به تحصيل در مقطع دكتري برايتان ارزشمند است و علاوه بر دغدغه هاي زندگي و محل كار خود مي خواهيد تحصيل در اين مقطع را نيز تجربه كنيد، بايستي يك برنامه منظم و منسجم داشته باشيد تا بتوانيد بهترين استفاده از زمان خود را ببريد.

از جمله مشكلات داوطلبان آزمون نامبرده اين است كه منابع آزمون را نمي دانند و عدم شناخت دقيق منابع براي آن ها مشكلاتي همانند چند منبعي درس خواندن را به همراه دارد. براي حل اين مسئله مي توانيد با كارشناسان مشاوران برتر مشورت نماييد و بهترين منابع رشته تحصيلي خود را بشناسيد. براي اين منظور كافي است بر روي لينك رزرو مشاوره تلفني تحصيلي كليك نماييد و منتظر تماس كارشناسان بمانيد.

همانطور كه مي دانيد براي شركت در كنكور دكتري لازم است به دروس تخصصي (سطح كارشناسي و كارشناسي ارشد) و زبان خارجي مسلط باشيد. همچنين سطح مهارت استعداد تحصيلي (سوالات تحليلي، كمي و منطقي براي رشته هاي غير مهندسي و سوالات تجسمي براي رشته هاي مهندسي)، خود را تقويت كنيد و اين به معني حجم بالاي كتب هايي است كه نياز به مطالعه دارند و براي ايجاد هماهنگي بين زمان باقيمانده تا آزمون و تسلط به منابع، نياز به يك برنامه ريزي حرفه اي خواهيد داشت و البته از موضوع تعهد به برنامه نيز نبايد غافل شد. 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۵۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون

معمولا پس از فراغت از تحصيل در مقطع كارشناسي، پبدا كردن شغل مناسب از دغدغه هاي اصلي داوطلبان به حساب مي آيد زيرا ادامه تحصيل و ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد، نيازمند پرداخت هزينه هاي مربوط به دانشگاه و از جمله، شهريه دانشگاه مي باشد.

روش هاي مختلفي براي ورود به بازار كار مشاغل دولتي و خصوصي و... وجود دارد كه از شناخته شده ترين روش ها، آزمون هاي استخدامي مي باشد. آزمون هاي استخدامي با هدف جذب نيروهاي كارآمد و تحصيل كرده در ادارات دولتي و خصوصي برگزار مي شود و آزمون استخدامي بانك ها نيز از شايع ترين روش هاي ورود به عرصه كار مي باشد.

بانك توسعه تعاون نيز در برخي از سال ها بسته به نياز شعب مختلف بانك، اقدام به برگزاري آزمون استخدام از بين داوطلبان واجد شرايط مي كند. آخرين تاريخ ثبت نام آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون در سال 1399 از تاريخ 20 شهريور ماه سال 1399 آغاز و تا تاريخ 29 شهريور ماه بوده است.

  • تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون: اعلام نشده است.

در اين مقاله به توضيح درباره ثبت نام و استخدام در بانك توسعه تعاون پرداخته شد و در صورتي كه نياز به دريافت اطلاعات بيشتر داشته باشيد، مي توانيد مشاوره تلفني دريافت نماييد و پاسخ سوالات خود را بگيريد. همچنين در صورت شركت در آزمون استخدامي مي توانيد برنامه ريزي درسي دريافت كنيد.

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك توسعه تعاون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۰۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

معرفي بهترين مشاوران آزمون تيزهوشان

آزمون تيزهوشان ششم به هفتم در حال حاضر صرفا بر مبناي استعداد، خلاقيت و هوش دانش آموزان برگزار مي گردد و ضروري است كه مشاور با منابع آزمون تيزهوشان ششم به هفتم آشنا باشد و آزمون هاي هوش را به صورت پي در پي اجرا نمايد و محدوده بهره هوشي را به والدين دانش آموز ارائه نمايد.

جالب است كه بدانيد هوش قابل تقويت مي باشد و روانشناسان مشغول در مركز مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران برتر، با ارائه نمونه سوالات آزمون هاي هوش كلامي، غيركلامي، استعدادهاي شناختي، استدلال رياضي و... و حل آزمون هاي هوش برگزار شده در سال هاي قبل، تا 50 درصد مسير را براي دانش آموز هموارتر كرده و احتمال قبولي در اين آزمون را افزايش مي دهند.

تيم مشاوران برتر علاوه بر رفع اشكال به برگزاري هفتگي انواع آزمون هاي هوش باتوجه به رده بندي سني دانش آموز مي پردازد و آزمون هاي هوش (ترسيم آدمك گوديناف، وكسلر، استنفورد - بينه، وودوك-جانسون، كتل، ريون و...) را مرتبا برگزار نموده تا داوطلب با انواع سوالات آشنا شود.

درباره آزمون تيزهوشان نهم به دهم نيز بايستي بگوييم، كارشناسان مشاوران برتر علاوه بر تسلط كامل به منابع آزمون تيزهوشان نهم به دهم، تسلط كامل بر انواع آزمون هاي هوش در اين مقطع تحصيلي دارند. تيم مشاوران برتر با برنامه ريزي دقيق، روزانه و اختصاصي و اختصاص يك پشتيبان به هر داوطلب، برقراري ارتباط روزانه و بالا نگهداشتن سطح انگيزه متقاضيان بهترين مشاوران آزمون سمپاد را به شما معرفي نموده تا قبولي در آزمون را به ارمغان بياوريد.

 

 

منبع: معرفي بهترين مشاوران تيزهوشان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۵۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور رياضي

كنكور سراسري شامل رشته هاي نظري (رياضي و فني، ادبيات علوم انساني، علوم تجربي) و رشته هاي شناور (هنر و زبان) مي باشد و شما عزيزان براي رقابت با ساير شركت كنندگان بايستي وارد ميدان شويد. با مشاهده نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور رياضي و پيدا كردن چشم انداز نسبي از تراز و رتبه مورد نياز براي ورود به رشته مدنظر، عملكرد بهتري در سال كنكور خواهيد داشت.

آگاهي از راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور سراسري و مشاهده آخرين تراز و رتبه قبولي رشته دلخواه، در نتيجه آزمون سراسري تاثير فوق العاده اي خواهد گذاشت.

نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور رياضي 1401

با نزديك شدن به زمان اعلام نتايج كنكور رياضي، سوالات متداولي در خصوص كارنامه هاي كنكور رياضي از سوي داوطلبان مطرح مي گردد زيرا داوطلبان با مشاهده كارنامه قبول شدگان كنكور رياضي، مي توانند وضعيت قبولي خود را حدس بزنند و مشغله ذهني كمتري را تجربه كنند. اگر داوطلب كنكور سراسري رياضي هستيد، در اين مقاله مي توانيد وضعيت كارنامه هاي قبولي رياضي را مشاهده نماييد. 

 

منبع: نمونه كارنامه قبولي كنكور رياضي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۱:۲۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ورود به سامانه پادا

ويروس كرونا در سال هاي اخير بسياري از امور زندگي را از مراجعه حضوري به مراجعه اينترنتي تغيير داد و شايد اين بهترين حسن شيوع اين ويروس بود و فعل حال براي اكثريت كارهاي روزمره؛ وقت، انرژي و هزينه كمتري صرف مي گردد. سايت پادا نيز براي كاهش مراجعه حضوري دانش آموزان و والدين به مدارس و وزارت آموزش و پرورش طراحي گرديد.

از طريق اين سامانه مي توانيد پيش ثبت نام مدارس، دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات نهايي، مشاهده كارنامه و ثبت نام دانش آموزان جديدالورود را انجام دهيد. البته براي ورود به سامانه نياز به نام كاربري و رمز عبور خواهيد داشت كه مديران و معلمان مدارس موظف به ارائه اين اطلاعات از طريق برنامه شاد مي باشند.

دانش آموزان عزيز دقت داشته باشيد كه رمز عبور هر دانش آموز مختص خود او مي باشد و به هيچ عنوان رمز عبور را در اختيار سايرين قرار ندهيد. توجه كنيد كه اطلاعات دانش آموزان در سايت سيدا ثبت مي گردد و از طريق سايت پادا در اختيار آن ها قرار مي گيرد. در صورت بروز هر نوع سوال، پاسخگوي سوالات شما مي باشيم براي دريافت مشاوره بر روي لينك رزرو مشاوره تلفني تحصيلي و خانواده كليك نماييد.

 

 

منبع: pada.medu.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۲۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون

آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون مختص داوطلباني است كه علاقمند به استخدام بانك مي باشند. بانك توسعه تعاون نيز همانند ساير بانك ها در برخي از سال ها، نيروي مورد نياز خود را از طريق برگزاري آزمون و يا دريافت رزومه شغلي و تحصيلي داوطلبان، برمي گزيند. شركت كنندگان لازم است شرايط مورد نياز بانك توسعه تعاون را داشته باشند و همچنين از شرايط احراز عنوان شغلي، اطمينان حاصل نمايند. در اين مقاله به ثبت نام آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون خواهيم پرداخت و پيشنهاد مي كنيم تا انتهاي مقاله، همراهمان بمانيد.

اخبار استخدامي بانك توسعه تعاون از طريق شبكه هاي اجتماعي موسسه مشاوران برتر اطلاع رساني مي شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون 1401 - 1402

اشتغال به كار به يكي از موضوعات اصلي تمام جوامع تبديل شده است و شركت نمودن در آزمون هاي استخدامي بالاخص (آزمون استخدامي بانك ها، آزمون استخدامي آموزش و پرورش، آزمون استخدامي بخش خصوصي و...)، يكي از روش هاي استخدامي پرطرفدار مي باشد.

در برخي از سال ها، آزمون استخدامي بانك ها همزمان با آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي مي باشد و در سال هاي ديگر از طريق آزمون ورودي اختصاصي بانك، امكان اشتغال به كار در بانك ها ميسر مي گردد. تاريخ ثبت نام آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون در سال 1399 از تاريخ 20 شهريور ماه سال 1399 آغاز و تا تاريخ 29 شهريور ماه ادامه داشته است. شايان ذكر است كه آخرين دوره برگزاري آزمون استخدامي بانك توسعه تعاون همزمان با آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي بوده است.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك توسعه تعاون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۴:۵۹ توسط:moshaveranebartar موضوع: