مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد زبان

انگليسي يكي از زبان هاي پرطرفدار در سطح جهان مي باشد و در واقع با يادگيري اين زبان مي توانيد در جاي جاي نقاط كره زمين، با افراد ارتباط برقرار كنيد. انگليسي به عنوان زبان مادري در كشورهاي (انگلستان، آمريكا، كانادا، استراليا و نيوزلند، ايرلند، آفريقاي جنوبي، غنا، نيجريه، زيمبابوي، بوتسوانا و...) شناخته مي شود. هدف كلي از اين رشته تربيت متخصصاني است كه بتوانند به كار مطالعه، ترجمه، پژوهش و تدريس بپردازند. رشته زبان انگليسي يكي از زيرشاخه هاي كنكور زبان خارجي است و گرايش هاي متنوعي دارد.

همچنين زبان دوم كشورهايي مانند هند، پاكستان، قطر، بحرين و سودان است. زبان انگليسي را پرتكلم و شناخته ترين زبان جهان مي شناسند، اما بر پايه كشورهاي زبان مادري، امروزه از نظر تعداد گويش‌ پس از چيني و اسپانيايي، سومين زبان جهان است. تعداد كساني كه زبان مادري شان انگليسي است، امروزه به 380 ميليون رسيده است. زبان انگليسي برگرفته از خط لاتين است و به علت نفوذ زيادي كه در جهان دارذ، به طور ميانگين از 5 نفر 3 نفر مي توانند يك متن لاتين را تا حدودي درست تلفظ كنند. واژگان زبان انگليسي نيز در طول سده هاي مختلف از نظر تلفظ، تعداد واژه ها، جنس دستوري و... دچار تغييراتي شده است. 

اين زبان طرفداران زيادي دارد و علاقمندان بسياري تمايل به يادگيري زبان انگليسي يا ساير زبان ها دارند و قصد دارند به عنوان رشته تحصيلي در دانشگاه، مشغول به تحصيل شوند. اين دسته از عزيزان بايستي با منابع و ضرايب كنكور زبان آشنا شوند و با برنامه ريزي صحيح و اصولي خود را براي شركت در آزمون آماده كنند. كارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمايي در زمينه مشاوره و برنامه ريزي كنكور ارشد زبان مي باشند. داوطلبان براي ورود به اين رشته بايد علاوه بر علاقه داراي توانايي هايي از جمله ارتباط قوي با ديگران، دقت بالا و نكته سنج بودن، توانايي كار گروهي، صبور بودن در برخورد با زبان آموزان و... باشند. امكان ادامه تحصيل تا مقطع دكتري براي اين رشته فراهم مي باشد.   

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد زبان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۴۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام كنكور زبان ارديبهشت ماه

هرساله ايران به برگزاري كنكورهاي سراسري مي پردازد كه تمامي آن ها با استفاده از دفترچه هاي سوال و پاسخنامه هاي كاغذي است. پس از شيوع كرونا، بيشتر موسسات، مدارس و دانشگاه به سمت و سوي برگزاري آزمون هاي هوشمند و الكترونيكي روي آوردند. با استفاده از اين طرح صرفه جويي بسياري در استفاده از كاغذ و قلم مي شود و داوطلبان با استفاده از رايانه هاي هوشمند، سوالات آزمون هاي خود را پاسخ مي دهند. سازمان سنجش و آموزش كشور نيز سعي بر اين دارد تا از سال آينده اقدام به برگزاري كنكور الكترونيكي كند. درنتيجه تمامي مراحل ثبت نام كنكور زبان ارديبهشت ماه نيز به صورت الكترونيكي مي باشد.


ثبت نام كنكور زبان ارديبهشت ماه 1403

از سال 1402 برگزاري كنكور به سه بار در سال سمت و سو گرفت، (كنكور سراسري ارديبهشت ماه، كنكور سراسري تير ماه و كنكور دانشگاه فرهنگيان) زمان هاي برگزاري آزمون هاي سراسري مي باشند. سازمان سنجش و آموزش كشور مجري برگزار كننده كنكورهاي سراسري مي باشد. متقاضياني كه قصد ورود به دانشگاه در رشته زبان در اريبهشت ماه را دارند، بايستي در سامانه اينترنتي سنجش ثبت نام كرده و در صورت واجد شرايط بودن، اقدام به مطالعه و شركت در كنكور كنند. داوطلبان مي بايست پيش از نام نويسي، با رفتن به سايت مذكور، دفترچه ثبت نام كنكور سراسري را دانلود كرده و پس از مطالعه دفترچه، فرآيند ثبت نام خود را انجام دهند. نام نويسي آزمون زبان ارديبهشت ماه نيز به صورت اينترنتي و با اين شرايط و ضوابط انجام مي پذيرد.

 

 

 

 

منبع: ثبت نام كنكور زبان ارديبهشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۴:۵۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام كنكور انساني ارديبهشت ماه

داوطلبان بسياري براي ثبت نام و شركت در كنكور سراسري و آزاد در بازه زماني اعلام شده از سوي سازمان سنجش و آموزش كشور اقدام به نام نويسي در كنكور انساني سراسري و آزاد ارديبهشت ماه مي نمايند. داوطلبان در زمان نام نويسي اين نكته را در نظر داشته باشند كه دفترچه ثبت نام آزمون را دانلود و به دقت مطالعه نمايند تا در صورت داشتن شرايط عمومي و اختصاصي آزمون نام نويسي خود را تكميل نمايند. متقاضيان در زمان نام نويسي بايستي به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور مراجعه كنند تا اطلاعات خود را وارد اين سايت نمايند. در ايين مقاله به ثبت نام كنكور انساني ارديبهشت ماه پرداخته ايم كه خواندن آن خالي از لطف نخواهد بود.

شركت كنندگان در زمان نام نويسي كنكور انساني ارديبهشت ماه بايستي دفترچه مربوط به ارديبهشت ماه را دانلود و مطالعه كنند.

ثبت نام كنكور الكترونيكي انساني ارديبهشت ماه 1403

داوطلبان بسياري براي شركت در كنكور سراسري خود را از ماه ها قبل آماده مي سازند. متقاضيان اين نكته را در نظر داشته باشند كه زمان ثبت نام كنكور سراسري ارديبهشت ماه از طريق سامانه سنجش و آموزش كشور اعلام مي شود و داوطلبان مي توانند در زمان اعلام شده ثبت نام خود را در سامانه سنجش بارگذاري نمايند. سازمان سنجش و آموزش كشور متصدي برگزاري اين آزمون مي باشد و داوطلبان مي بايست تمام مراحل ثبت نام آزمون، دريافت دفترچه آزمون، اعلام نتايج آزمون، انتخاب رشته و ... را از طريق اين سايت انجام دهند. ثبت نام آزمون به صورت الكترونيكي مي باشد و داوطلبان بايستي در بازه زماني اعلام شده اقدام به نام نويسي نمايند.

 

 

 

 

منبع: ثبت نام كنكور انساني ارديبهشت ماه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۱:۱۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت كسب و كار و امور شهري

مديريت كسب و كار Business Performance Management مجموعه فرآيندهايي است كه به سازمان‌ ها كمك مي‌ كند تا كارايي كسب و كارشان را بهبود بخشند و همچنين اين مجموعه فرآيندها كارايي و ميزان تاثير هر سازمان را با اتوماتيك نمودن فرايند كسب و كار آن سازمان بهينه مي‌سازند. مديريت كسب و كار يكي از رشته هاي محبوب مديريت در جهان مي باشد كه كاربرد بسياري در زندگي افراد دارد. اين مجموعه در مقطع كارشناسي داراي دو گرايش مديريت كسب و كار و امور شهري مي باشد. مديريت امور شهري درواقع يك رشته جديد از شاخه هاي علوم انساني مي باشد و مربوط به شهر و هر آنچه كه در آن وجود دارد مانند انسان، محيط زيست و ابزارهايي كه به دست انسان ساخته شده است، مي شود. 

مي توان اينگونه ذكر كرد كه بسياري از شركت ها داراي فرآيندهاي كسب و كار هستند و اين موضوع براي مدل كسب و كار آن شركت منحصر به فرد مي باشد. باتوجه به شرايط خاص بازار، مدل هاي كسب و كار بارها تكامل مي‌ يابند. در واقع راه كار مديريت كارايي كسب و كار كه بر مي‌ گزينند، بايد بتواند خود را با شرايط و نيازمندي‌ هاي مردم و بازار در شرايط جديد تطبيق دهد. دانشجويان با ورود به ارشد مديريت كسب و كار، مفاهيمي همچون حسابداري، بازاريابي، برنامه ريزي استراتژيك و مدريت تبليغات و عمليات را آشنا مي شوند و در آن ها مهارت پيدا مي كنند. به طور كلي هدف از رشته مديريت امور شهري اربيت متخصصاني است كه براي اداره و نگهداري شهرها برنامه ريزي درست و اصولي انجام دهند. 

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد مديريت كسب كار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۸:۰۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد علوم كامپيوتر

علم رايانه يا علم كامپيوتر به مجموعه مطالعاتي گفته مي شود كه به چگونگي استفاده از رايانه، روش هاي طراحي و ساخت آن مي پردازد. اين علم به بررسي سيستماتيك به معني (امكان پذيري، ساختار، پياده سازي و مكانيزم محاسبه هاي روش مند)، مي پردازد. به طور كلي، علم كامپيوتر مطالعه فناوري رايانه، سخت افزار و نيز نرم افزار است. با اين حال علوم كامپيوتر يك حوزه متنوع است. از آن جا كه تمام صنايع موجود در دنيا به توليد محصول و خدمات مشغول هستند، براي انجام كارهاي خود به فناوري وابسته مي باشند، بنابراين اين رشته در تمامي آن ها كاربرد و تقاضا دارد.

با وجود عمر كم اين شاخه از علوم، علم رايانه كمك هاي اساسي به دانش و اجتماع نموده است. از جمله آن ها يك تعريف رسمي براي محاسبات، محاسبه پذيري و اثبات اين كه مسائلي غير قابل حل يا حل آن ها طاقت فرسا است، ارائه مي دهد. همچنين علم رايانه موجب به وجود آمدن انقلاب ديجيتال شد كه به عصر انقلاب فعلي منجر شد. محاسبات علمي مطالعه پيشرفت ذهن و بررسي ژنوم انساني در پروژه ژنوم انساني را ممكن ساخت. همانطور كه مي دانيد فناوري به طور مداوم پيشرفت مي كند و دانشمندان در حوزه علوم كامپيوتر، هميشه در حال كار بر روي روش هاي جديد و مبتكرانه براي استفاده از آن هستند.

علم رايانه موضوعات متنوعي از مطالعات نظري روي الگوريتم ها و محدوديت محاسبات گرفته تا مسائل كاربردي از جمله ساخت سخت افزار و نرم افزار را شامل مي شود. هيئت اعتبارگذار علم رايانه - متشكل از انجمن محاسبات ماشيني، جامعه علوم رايانه موسسه مهندسين برق و الكترونيك و انجمن سيستم هاي اطلاعاتي - چهار عرصه خطير براي علم كامپيوتر معرفي كرده است كه شامل (نظريه محاسبات، الگوريتم ها و ساختمان داده، زبان هاي برنامه سازي و معماري رايانه) مي شود. علاوه بر اين ها اين هيئت، موضوعاتي نظير مهندسي نرم افزار، هوش مصنوعي، شبكه هاي كامپيوتري، ارتباط انسان و كامپيوتر و محاسبات عددي را نيز موضوعاتي مهم در اين علم قلمداد كرده است.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد علوم كامپيوتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۴:۳۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد زيست شناسي سلولي و مولكولي

در حالي كه زيست شناسي مولكولي در سال 1930 پايه گذاري شد، اصطلاح زيست شناسي مولكولي به وسيله Warren weaver در سال 1938 ابداع گرديد. او باور داشت كه زيست شناسي به دليل پيشرفت هاي اخير در زمينه هاي همچون كريستالوگرافي اشعه x در حال رسيدن به مرحله مهمي از تغييرات مي باشد. پزوهش هاي باليني و درمان هاي پزشكي كه بر پايه زيست شناسي مولكولي هستند تاحدودي به وسيله ژن درماني پوشش داده شده اند. اكنون، به كارگيري زيست شناسي مولكولي يا روش ها و ابزارهاي زيست شناسي سلولي مولكولي در پزشكي به عنوان پزشكي مولكولي شناخته مي شود.

گذراندن مقطع كارشناسي ارشد با توجه به رشته تحصيلي به دو طريق امكان پذير است:

  1. كارشناسي ارشد پيوسته: دوره شش يا نهايتا هفت ساله اي است كه براي رشته هاي خاص در حال ارائه مي باشد و پيش نياز ورود به آن، مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي مي باشد. در اين دوره دانشجو ملزم به پشت سر گذاشتن 172 تا 182 واحد درسي مي باشد. 
  2. كارشناسي ارشد ناپيوسته: دوره دو يا نهايتا سه ساله اي است كه پيش نياز ورود به آن داشتن مدرك ليسانس يا كارشناسي مي باشد. در اين دوره بايستي 28 تا 32 واحد درسي پشت سر گذاشته شود كه 4 تا 10 واحد آن به پايان نامه اختصاص دارد. 

علاقمندان به تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد كه قصد شركت در آزمون را دارند، لازم است از مشاوران خبره و كارآزموده راهنمايي دريافت كنند. تيم مشاوران برتر آماده ارائه برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد زيست شناسي سلولي و مولكولي  و تمام رشته هاي مقطع كارشناسي ارشد مي باشد و شما عزيزان مي توانيد برنامه اي متناسب با شرايط خودتان همراه با پشتيبان كنكور كارشناسي ارشد از مشاوران برتر دريافت كنيد.

شايان ذكر است كه شما مي توانيد با كليك بر روي دكمه "مشاوره تحصيلي تلفني" با كارشناسان مشاوره تلفني و راهنمايي دريافت كنيد و همچنين با كليك بر روي دكمه "برنامه ريزي درسي" از مشاوران برنامه ريزي تحصيلي متناسب با شرايط خودتان دريافت كنيد. پيشنهاد مي كنيم با عضويت در (كانال اخبار تحصيلي و پيج اخبار تحصيلي)، از جديدترين خبرهاي تحصيلي مطلع شويد.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد ميكروبيولوژي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۱:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد فوتونيك

فوتونيك به علم ايجاد، انتقال، انتشار، مدولاسيون، تقويت، سوئيچينگ و آشكارسازي نور مي گويند. با اختراع ليزر و ساخت فيبر نوري، شاخه اپتيك در علم فيزيك بسيار گسترده گرديد و كاربردهاي آن به شكل عجيبي زياد شد و همين موضوع باعث به وجود آمدن رشته اي جديد به نام فوتونيك شد. رشته فوتونيك در سه گرايش (الكترونيك، مخابرات و فيزيك) كار خود را شروع كرد.

چنانچه شما نيز علاقمند به تحصيل در اين رشته نوپا و شاخه هاي زيرمجموعه آن مي باشيد، بايستي در ابتدا به گردآوري اطلاعات در خصوص رشته فوتونيك بپردازيد و سپس با شركت در كنكور كارشناسي ارشد و مطالعه منابع آزمون، براي كسب رتبه قبولي كنكور كارشناسي ارشد فوتونيك آماده شويد. شما عزيزان مي توانيد درخصوص برنامه ريزي و مشاوره نيز از كارشناسان موسسه مشاوران برتر راهنمايي دريافت نماييد.

گذراندن مقطع كارشناسي ارشد با توجه به رشته تحصيلي به دو طريق امكان پذير است:

  1. كارشناسي ارشد پيوسته: دوره شش يا نهايتا هفت ساله اي است كه براي رشته هاي خاص در حال ارائه مي باشد و پيش نياز ورود به آن، مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي مي باشد. در اين دوره دانشجو ملزم به پشت سر گذاشتن 172 تا 182 واحد درسي مي باشد. 
  2. كارشناسي ارشد ناپيوسته: دوره دو يا نهايتا سه ساله اي است كه پيش نياز ورود به آن داشتن مدرك ليسانس يا كارشناسي مي باشد. در اين دوره بايستي 28 تا 32 واحد درسي پشت سر گذاشته شود كه 4 تا 10 واحد آن به پايان نامه اختصاص دارد. 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي ارشد فوتونيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۳:۵۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد اقيانوس شناسي فيزيكي

اقيانوس نگاري فيزيكي از زيرشاخه هاي رشته اقيانوس نگاري است و اين رشته زير شاخه هاي ديگري همچون (زيست شناسي دريايي، اقيانوس نگاري شيميايي، اقيانوس نگاري زمين شناسي) را دارد. اقيانوس شناسي فيزيكي به مطالعه وضعيت فيزيكي اقيانوس ها و فرآيندهاي فيزيكي در دريا همچون (حركات آب و ويژگي هاي فيزيكي آب هاي اقيانوسي، ساختار دما - شوري، اثرات متقابل دريا و جو، امواج داخلي و سطحي، آميختگي، آشفتگي، جذر و مد، محتواي گرمايي و جريان‌هاي اقيانوسي) مي پردازد.

علاقمندان متقاضي شركت در اين رشته به نقش اساسي اقيانوس ها در شكل گيري زمين آگاهند و مي دانند كه سياره زمين بدون اقيانوس ها حتي قابل تشخيص نيست. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد حدود 97% از آب هاي سطحي زمين در اقيانوس ها است و در واقع منبع بخش عمده بخار آب هستند كه در اتمسفر فشرده شده است. 

اگر شما نيز تمايل به تحصيل در رشته فيزيك دريا داريد، مي توانيد در مشاغلي همانند مراكز رشد و پارك هاي علم و فناوري، شركت هاي خدمات مهندسي مشاور با تمركز بر علوم دريايي، جوي و سواحل، صنايع دريايي، اكتشاف و بهره‌ برداري از منابع دريايي، كارشناس جذب سازمان هاي مرتبط اعم از سازمان بنادر و دريانوردي، سازمان هواشناسي، سازمان محيط زيست، سازمان شيلات، وزارتخانه هاي نفت، جهاد كشاورزي و دفاع مشغول به فعاليت شويد.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي ارشد اقيانوس شناسي فيزيكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۳۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

رشته هاي شناور كارشناسي ارشد

يكي از اصلي ترين سوالات متقاضيان شركت در كنكور كارشناسي ارشد اين است كه آيا امكان ثبت نام در دو رشته تحصيلي در كنكور كارشناسي ارشد وجود دارد؟ پاسخ اين سوال، بله مي باشد. شما عزيزان مي توانيد علاوه بر رشته اصلي، ثبت نام يكي از ليست رشته هاي شناور كارشناسي ارشد را انجام دهيد. در اين مقاله رشته هاي شناور كنكور ارشد را به اطلاعتان خواهيم رسانيد. 

متقاضيان براي ثبت نام در رشته اصلي و شناور آزمون كارشناسي ارشد بايستي دو كارت اعتباري جداگانه تهيه كنند و در واقع هزينه دو ثبت نام را پرداخت كنند. 

ليست رشته هاي شناور كارشناسي ارشد 1403

آزمون كارشناسي ارشد ساليانه يك مرتبه و با هدف جذب دانشجو براي مقطع تحصيلات تكميلي برگزار مي شود. همزمان با آغاز زمان ثبت نام كنكور ارشد با سوالات متداولي در خصوص رشته هاي شناور كنكور كارشناسي ارشد مواجه هستيم. رشته هاي شناور در واقع رشته امتحاني دوم كنكور كارشناسي ارشد مي باشد و داوطلبان مي توانند علاوه بر رشته اصلي در رشته دوم نيز شانس خود را براي ورود به دانشگاه امتحان كنند. 

در عصر كنوني مشاوره آنلاين و تلفني جاي مشاوره حضوري را گرفته است. اكثر كاربران مشاوران برتر به دليل مزاياي بسيار زياد مشاوره غيرحضوري همانند (صرفه جويي در وقت و هزينه، ارتباط با مشاوران متخصص، دريافت پاسخ در كمترين زمان ممكن، ارتباط با مشاوران در هر ساعت از شبانه روز و...)، براي دريافت مشاوره تلفني و آنلاين راغب گرديده اند. 

 

 

منبع: رشته هاي شناور ارشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۹:۲۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد آمار

آمار شاخه اي از علم رياضي است كه به گردآوري و تحليل داده ها مي پردازد. علم آمار شامل دو شاخه آمار توصيفي و آمار استنباطي مي شود. آمار توصيفي به بررسي خصوصيات آماري كل اعضاي جامعه مي پردازد و اين در صورتي است كه آمار استنباطي نمونه اي از جامعه را در نظر مي گيرد كه در واقع مبين خصوصيات اصلي آن جامعه است. يكي از هدف هاي علم آمار؛ توليد بهترين اطلاعات از داده هاي موجود و استخراج دانش از آن اطلاعات، مي باشد. مقياس هاي اندازه گيري آمار شامل به موارد زير تقسيم مي شود:

  1. مقياس اسمي: عبارت اسمي يعني نامگذاري كردن و ملاك طبقه بندي كردن در اين مقياس، ويژگي هاي مشترك افراد يا رويدادها مي باشد.
  2. مقياس ترتيبي: عبارت ترتيبي به معني ترتيب دادن است. در اين مقياس، افراد يا اشيا از نظر صفت ويژه رتبه بندي مي شوند.
  3. مقياس فاصله اي: مقياسي كامل تر از مقياس هاي قبلي است. در اين نوي مقياس، افراد از نظر صفت موردي كه در حال مطالعه است، طبقه بندي مي شوند و رتبه هر فرد مشخص مي شود و تفاوت هر فرد با فرد ديگر نيز تعيين مي شود. همچنين در اين مقياس امكان محاسبه ميانگين و انحراف معيار پاسخ هاي مرتبط نيز وجود دارد.
  4. مقياس نسبي: اين مقياس دقيق ترين مقياس اندازه گيري مي باشد. داراي نقطه اي دقيق براي شروع با نام صفر مطلق مي باشد و به همين دليل نارسايي نقطه دلخواه براي شروع در "مقياس ترتيبي" را جبران مي كند. 

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي ارشد آمار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۵:۳۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: