مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته معارف اسلامي

امتحانات نهايي در دو پايه نهم و دوازدهم به صورت هماهنگ و كشوري برگزار مي گردد و به دليل سيستم نمره دهي اين امتحانات، دانش آموزان به تلاطم زيادي در زمان برگزاري امتحان نهايي مي افتند. براي رهايي شما عزيزان از استرس بالاي درسي، به محض انتشار سوالات و پاسخنامه تشريحي امتحانات نهايي تمامي دروس، لينك دانلود در سايت مشاوران برتر بارگذاري مي شود.

با مراجعه به مقاله سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته معارف اسلامي در سايت مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مي توانيد به راحتي سوالات و پاسخ نامه دروس مختلف رشته علوم و معارف اسلامي را دريافت نماييد. (براي دانلود سوالات و پاسخ نامه، بر روي لينك دريافت سوالات در جدول زير كليك نماييد).

 

منبع: سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته معارف اسلامي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۳:۴۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

سوالات و پاسخ امتحان نهايي دوره پيش دانشگاهي

امتحانات نهايي دوره اي تنش زا را براي داوطلبان فراهم مي آورد و بسياري از داوطلبان در اين دوره به دنبال مشاوري كارآشنا هستند تا بتوانند به عالي ترين شكل ممكن اين دوره را سپري نمايند. اگر شما جزو داوطلباني هستيد كه نياز به حضور يك مشاور تحصيلي را در خود احساس نموده ايد، توصيه مي كنيم به مطالعه مقاله "معرفي بهترين مشاوران كنكور سراسري" بپردازيد و از تجربه كارشناسان مشاوران برتر استفاده نماييد.

سوالات امتحانات نهايي دوره پيش دانشگاهي را جهت سهولت دسترسي شما كاربران، به مقاله حاضر ارجاع نموده ايم و با كليك بر روي لينك دانلود، سوال به همراه پاسخنامه در اختيار شما عزيزان قرار خواهد گرفت. (براي دريافت فايل سوالات بر روي لينك دريافت سوال در جدول ذيل كليك نماييد).

 

 

 

 

منبع: سوالات و پاسخ امتحان نهايي دوره پيش دانشگاهي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۸:۳۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

حذفيات امتحان نهايي پايه نهم و دوازدهم

امتحانات نهايي پايه نهم و دوازدهم به صورت حضوري و نهايي برگزار مي گردد و حجم برخي از كتاب هاي درسي باعث نگراني دانش آموزان و والدين آن ها شده است. راه حل وزارت آموزش و پرورش براي اين موضوع، ارائه فهرست حذفيات امتحان نهايي بوده است، بلكه مقداري از اين نگراني كاسته شود و دانش آموزان با تمركز بيشتري به مطالعه بپردازند و با ورود به سامانه پادا و دريافت كارت ورود به جلسه امتحان نهايي، سر جلسه آزمون حضور به عمل آورند.

در ادامه ليست دروس حذف شده نيمسال دوم تحصيلي سال 1400 را براي شما عزيزان درج نموده ايم و در صورت بروز هر نوع سوال مي توانيد سوالات خود را در بخش ديدگاه ها درج نماييد تا كارشناسان مشاوران برتر به آن پاسخ دهند و يا بر روي لينك رزرو مشاوره تلفني تحصيلي كليك نماييد تا در اسرع وقت با شما تماس بگيريم.

 

 

 

 

منبع: حذفيات امتحان نهايي پايه نهم و دوازدهم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۱۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته انساني

يكي از بهترين تصميم گيري هاي مركز سنجش و پايش كيفيت آموزشي، ارائه سوالات و پاسخنامه هر درس امتحانات نهايي با فاصله 3 ساعت پس از اتمام مهلت مقرر براي پاسخگويي به سوالات مي باشد و تحريريه سايت مشاوران برتر به دليل حجم درخواست هاي انبوه داوطلبان و سهولت در امر دريافت سوالات و پاسخ امتحان نهايي، لينك دانلود سوالات هر يك از دروس را در اين مقاله بارگذاري نموده و شما با يك كليك به راحتي قادر به دريافت pdf سوالات و پاسخ نامه مربوطه مي باشيد.

توصيه مي كنيم پس از اتمام امتحانات خود در همان روز به مقاله حاضر مراجعه نماييد و پاسخ هاي خود را با راهنماي تصحيح كه در انتهاي سوالات درج شده است مطابقت دهيد. 

 

 

 

منبع: سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته انساني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۴:۵۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته تجربي

امتحانات نهايي يكي از دغدغه هاي اصلي دانش آموزان نهم و دوازدهم محسوب مي گردد و موفقيت در اين دسته از امتحانات در گرو مطالعه دقيق هر يك از دروس مي باشد. در اين مقاله سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته تجربي را براي شما كاربران مشاوران برتر گردآوري نموده ايم و شما عزيزان سه ساعت پس از اتمام آزمون خود، با مراجعه به سايت مشاوران برتر مي توانيد پاسخ هاي خود را تصحيح نماييد.

 

 

 

منبع: سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته تجربي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۶:۴۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته رياضي

قبولي در امتحانات نهايي براي دانش آموزان و به خصوص آن دسته از داوطلباني كه ثبت نام كنكور سراسري و آزاد را انجام داده اند، بسيار موضوع مهمي است زيرا در صورت عدم پذيرش امكان ورود به دانشگاه را نخواهند داشت. به همين دليل ما به معرفي بهترين مشاوران كنكور سراسري پرداخته ايم تا از راهنمايي كارشناسان مشاوران برتر ، نهايت استفاده را ببريد.

قطعا شما عزيزان از اهميت موضوع آگاه هستيد و به همين دليل درخواست هاي بسياري براي بارگذاري سوالات امتحان نهايي تمام درس هاي رشته رياضي به همراه پاسخنامه از مركز مشاوران برتر داشته ايد. درخواست شما را به ديده چشم مي گذاريم و سوالات تمام درس هاي نهايي را به محض انتشار براي شما در اين مقاله بارگذاري مي كنيم.

 

 

 

 

منبع: سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته رياضي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۸:۲۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه امتحانات نهايي خرداد

دانش آموزان پايه هاي نهم، دوازدهم، پيش دانشگاهي و بزرگسالان رشته هاي نظري و فني و حرفه اي، بايستي با آگاهي از برنامه امتحانات نهايي خرداد، خود را براي شركت نمودن در امتحان نهايي آماده كنند. سوابق تحصيلي و نمره قبولي امتحانات نهايي در اعلام نتايج كنكور سراسري، نتيجه مستقيم دارد و داوطلبان لازم است نهايت تلاش و كوشش خود را براي كسب نتيجه عالي به كار گيرند.

داوطلبان كنكور براي نيل به موفقيت در امتحانات نهايي و كنكور مي توانند از بهترين مشاوران كنكور سراسري مشاوران برتر راهنمايي و برنامه ريزي درسي كنكور را دريافت نمايند.

 

 

منبع: برنامه امتحانات نهايي خرداد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۶:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ورود به سامانه پادا | pada.medu.ir

سامانه پادا (پرونده الكترونيكي دانش آموزي)، به منظور استفاده از خدمات غير حضوري و آنلاين وزارت آموزش و پرورش طراحي شده است و دانش آموزان با ورود به سامانه پادا مي توانند خدماتي همچون (پيش ثبت نام، ثبت نام دانش آموزان جديد الورود، دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات نهايي، كارنامه، پرونده تحصيلي و...) را بدون مراجعه حضوري به مدرسه محل تحصيل خود، دريافت نمايند. شايان ذكر است براي دريافت هر يك از اسناد علمي خود بايستي با رمز عبور و نام كاربري وارد سايت پادا شويد.

ويروس كرونا در سال هاي اخير بسياري از امور زندگي را از مراجعه حضوري به مراجعه اينترنتي تغيير داد و شايد اين بهترين حسن شيوع اين ويروس بود و فعل حال براي اكثريت كارهاي روزمره؛ وقت، انرژي و هزينه كمتري صرف مي گردد. سايت پادا نيز براي كاهش مراجعه حضوري دانش آموزان و والدين به مدارس و وزارت آموزش و پرورش طراحي گرديد.

 

 

 

منبع: ورود به سامانه پادا | pada.medu.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۵:۱۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ليست رشته هاي كنكور رياضي

براي اشتغال به تحصيل در هر رشته اي مي بايست با زمينه هاي شغلي، دروس تخصصي رشته، بازار كار و... رشته مدنظر آشنا شويد و در صورت داشتن علاقه و مهارت هاي مورد نياز، اقدامات اوليه ثبت نام و شركت در آزمون را در پيش بگيريد. هر ساله براي ثبت نام در كنكور، دفترچه اي با عنوان دفترچه ثبت نام كنكور سراسري و آزاد توسط سايت سازمان سنجش منتشر مي گردد كه ليست رشته هاي كنكور رياضي نيز در اين دفترچه درج مي شود.

از آن جا كه دانلود دفترچه ثبت نام كنكور از سايت سازمان سنجش براي اكثريت كاربران راحت نيست، ليست كامل رشته هاي كنكور رياضي را در جدول زير قرار داده ايم. چنانچه سوالي برايتان به وجود آمد مي توانيد از بهترين مشاوران كنكور رياضي مشاوره و راهنمايي دريافت نماييد.

 

 

 

منبع: ليست رشته هاي كنكور رياضي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۴:۰۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ليست رشته هاي كنكور هنر

همانطور كه مي دانيد كنكور رشته هنر، شناور مي باشد و اين بدين معناست كه داوطلبان كنكورهاي تجربي، رياضي و انساني مي توانند علاوه بر رشته اصلي خود در رشته شناور (هنر و زبان هاي خارجي) شركت كنند. معمولا به دليل شناور بودن كنكور هنر اطلاعات دقيقي هول محور رشته هاي هنر وجود ندارد و از اين رو گروه مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مقاله حاضر را به موضوع ليست رشته هاي كنكور هنر اختصاص داده است.

همانگونه كه مي دانيد، برخي از رشته هاي كنكور سراسري هنر داراي آزمون عملي نيز مي باشند. بنابراين قبولي در اين دسته از رشته ها منوط به پذيرفته شدن و كسب امتياز در آزمون عملي است. ثبت نام آزمون عملي به صورت همزمان با ثبت نام كنكور سراسري هنر صورت مي گيرد اما داراي هزينه اي جداگانه مي باشد. در قسمت زير جهت آشنايي شما عزيزان رشته هاي داراي آزمون عملي را ذكر مي كنيم.

 

منبع: ليست رشته هاي كنكور هنر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۵:۲۹ توسط:moshaveranebartar موضوع: