مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

ثبت نام آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين 1401

به طور معمول استخدام در بانك ها از طريق آزمون استخدامي صورت مي گيرد اما مي توان به بانك هايي مانند بانك اقتصاد نوين يا استخدامي بانك پاسارگاد نيز اشاره كرد كه براي استخدام آزمون كتبي برگزار نكرده و صرفا با بررسي مدارك و رزومه داوطلب اقدام به جذب نيرو مي كنند. داوطلبين علاقمند به استخدام در بانك اقتصاد نوين پس از ثبت نام در سايت و بارگذاري مدارك و رزومه خود بايد منتظر بررسي مدارك باشند.

بانك پس از بررسي مدارك و در صورت واجد شرايط بودن داوطلب با داوطلبين تماس گرفته و براي مصاحبه حضوري به شعبه مشخصي از بانك دعوت مي كند. بر اساس اطلاعيه روابط عمومي بانك اقتصاد نوين متقاضيان استخدام در اين بانك مي توانند از بازه زماني 26 مهر ماه لغايت 6 آبان ماه 1401 به انجام مراحل ثبت نام بپردازند.

  • تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين: اعلام نشده است

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۶:۰۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين

استخدام بانك و اشتغال در زمينه بانكي و بانكداري يكي از شغل هايي است كه سالانه افراد زيادي را به خود جذب مي كند. بانك هاي مطرح كشور نيز كه بانك اقتصاد نوين در دسته همين بانك ها است با برگزاري آزمون استخدامي و يا دريافت رزومه داوطلبان، اقدام به جذب افراد متخصص و كارآمد مي كنند. استخدام در هر بانك شرايط خاص خود را دارد كه داوطلبين استخدام در آن بانك بايد واجد شرايط عمومي و اختصاصي باشند و سپس دارندگان شرايط در زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين بايستي نام نويسي خود را تكميل كنند.

معمولا زمان ثبت نام استخدامي بانك اقتصاد نوين براي داوطلبان جامانده از ثبت نام، تمديد مي شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين 1401

بانك اقتصاد نوين در دسته بانك هايي قرار مي گيرد كه ظرفيت استخدام و جذب نيروي قابل توجهي را نسبت به ساير بانك ها به خود اختصاص داده است و به طور معمول استخدام در اين بانك به دو صورت با آزمون و بدون آزمون صورت مي گيرد. به طور معمول بانك اقتصاد زمان مشخصي براي انتشار فراخوان جذب نيرو ندارد و انتشار فرخوان بانك اقتصاد نوين وابسته به نياز كادر اداري و اجرايي براي تكميل نيرو است و ممكن است گاها تا چند سال اين بانك درخواست جذب نيرو نداشته باشد.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۲:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين

بانك اقتصاد نوين جزو بانك هاي محبوب در كشور است و اين بانك هر ساله ظرفيت بيشتري براي استخدام افراد نسبت به ديگر بانك هاي خصوصي و نيمه خصوصي ديگر دارد. به طور معمول در آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين اكثر استان هاي كشور درخواست جذب نيرو دارند و معمولا اين آزمون داراي شرايط بومي گزيني است.

معمولا نتيجه استخدام بانك اقتصاد نوين چهل روز پس از برگزاري آزمون اعلام مي گردد.

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك قتصاد نوين 1401

به طور معمول استخدام در بانك ها در دو مرحله انجام مي شود. مرحله اول كه در بعضي بانك ها به صورت آزمون كتبي مي باشد و داوطلبين پس از ثبت نام در سايت ثبت نام بايد به صورت حضوري براي شركت در آزمون به حوزه برگزاري مراجعه كنند اما در بعضي از بانك ها كه بانك اقتصاد نوين نيز در اين دسته قرار مي گيرد معمولا مرحله اول مربوط به بررسي مدارك مي باشد و داوطلب پس از ارسال و بارگذاري مدارك مي بايست منتظر اعلام نتيجه از طرف بانك باشد. دومين مرحله مربوط به مراحل جذب، مصاحبه حضوري و بررسي فرد از نظر دانش، معاينات پزشكي و... مي باشد.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۹:۰۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك كشاورزي

مشاوره استخدام بانك كشاورزي 1401

هدف ما در اين مقاله ارائه اطلاعات ارزنده راجع به آزمون استخدامي بانك كشاورزي بود و پيشنهاد تيم تحريريه مشاوران برتر اين است كه از استخدام ساير ارگان ها همانند (آزمون استخدامي آموزش و پرورش، آزمون استخدامي بخش خصوصي، ثبت نام آزمون استخدامي و...) غافل نشويد. پس از مطالعه اين مقاله در صورت وجود هرگونه ابهام به مشاورين ما در سايت مشاوران برتر مراجعه كنيد. براي اين منظور كافي است بر روي دكمه (مشاوره تحصيلي تلفني) بفشاريد و مشاوره تلفني آزمون استخدامي دريافت كنيد. همچنين براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد مشاوران برتر را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك كشاورزي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۵:۴۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك كشاورزي

بانك كشاورزي نيز مانند ساير بانك ها براي جذب نيروي انساني و تكميل كادر اداري و اجرائي خود با توجه به نياز شعب مختلف خود در سال هاي متفاوت اقدام به برگزاري آزمون استخدامي مي كند. به طور معمول آزمون استخدامي بانك كشاورزي به دو شكل برگزار مي شود. روش اول، برگزاري آزمون كتبي و روش دوم، دريافت رزومه و بررسي سوابق كاري، علمي و پژوهشي از داوطلبان مي باشد.

معمولا زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك كشاورزي تمديد مي شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك كشاورزي 1401

آزمون استخدامي بانك كشاورزي به صورت دو مرحله اي انجام مي شود. مرحله اول آزمون كتبي و مرحله دوم مصاحبه است. داوطلبان پس از ثبت نام اينترنتي در سايت بانك بايستي منابعي كه از قبل تعيين شده است را تهيه و مطالعه نمايند و خود را براي شركت در آزمون و رقابت با سايرين آماده كنند. پس از شركت در آزمون، نوبت به اعلام نتايج استخدام بانك كشاورزي مي رسد كه پذيرفته شدگان بايستي در جلسه مصاحبه حضور به عمل آورند.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك كشاورزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۲:۰۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك كشاورزي

بانك كشاورزي همانند بانك هاي ديگر در چرخه بانكداري براي جذب نيروي فعال و تكميل كادر خود در فواصل متفاوت و وابسته به نياز خود اقدام به برگزاري آزمون استخدامي مي كند. آزمون استخدامي بانك كشاورزي به صورت كتبي و يا مصاحبه و دريافت رزومه بوده و داوطلبين با مطالعه دفترچه راهنما و اطمينان از اينكه واجد شرايط استخدام در اين بانك هستند مي توانند در مدت زمان معين شده در دفترچه راهنما با مراجعه به سايت ثبت نامي براي انجام مراحل ثبت نام اقدام نمايند. متقاضيان پس از شركت در آزمون بي صبرانه منتظر اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك كشاورزي هستند. داوطلبيني كه در اين مرحله حدنصاب را كسب نمايند بايد براي مصاحبه حضوري به بانك مراجعه كنند.

 توجه داشته باشيد كه معمولا نتايج آزمون استخدامي بانك كشاورزي به صورت اينترنتي و از طريق سايت ثبت نامي اعلام مي شود.

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك كشاورزي 1401

تمامي داوطلبان استخدام در بانك كشاورزي ابتدا در يك آزمون كتبي شركت مي كنند و بايد موفق به كسب حدنصاب نمره قبولي در اين آزمون شوند تا به مراحل بعد راه يابند. بانك كشاورزي آخرين بار در سال 92 آزمون استخدامي برگزار كرده است و نتايج استخدام بانك كشاورزي در اول آبان ماه 1392 منتشر گرديده است. باتوجه به اين موضوع كه از ارديبهشت سال 92 هيچ آزموني براي استخدام اين بانك برگزار نشده است، نمي توانيم براي دوره هاي بعد، زماني براي اعلام نتايج تعيين كنيم.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك كشاورزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۵:۳۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان 1401

همانطور كه بالاتر ذكر شد بانك سامان به طور مستقيم به بانك سپه وابسته است اما با اين حال زمان، نحوه و شرايط آزمون استخدامي اين دو بانك با هم متفاوت است. قابل ذكر است كه آزمون استخدامي بانك سامان در همه سال ها برگزار نمي شود و باتوجه به اين موضوع نمي توان زمان دقيقي را براي يرگزاري آزمون در سال 1401 عنوان كرد.

شما عزيزان با عضويت در شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر مي توانيد در جريان خبرهاي داغ استخدام هاي جديد تمام بانك ها (آزمون استخدامي بانك كشاورزي، آزمون استخدامي بانك اقتصاد نوين، آزمون استخدامي بانك سرمايه، آزمون استخدامي بانك تجارت و...) و بانك سامان قرار بگيريد.

  • تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان: اعلام نشده است.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۱۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان 1401

داوطلبان پس از اينكه در آزمون استخدامي بانك سامان ثبت نام كردند، مي بايست با مطالعه دفترچه و اطلاع از منابع امتحاني در فرصت مانده تا آزمون به مطالعه منابع بپردازند و خود را آماده كنند. زمان برگزاري آزمون استخدامي بانك سامان هيچ گاه به طور دقيق مشخص نيست ولي به طور معمول اين آزمون يك ماه تا چهل روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان برگزار مي شود.

بانك سامان چند سالي است كه هيچ فراخواني مبني بر دعوت به همكاري منتشر نكرده است و اينكه در سال جاري نيز اقدام به انتشار فراخوان كند يا خير، بستگي به نياز بانك و شعب آن دارد. معمولا فرصت ثبت نام در آزمون استخدامي بانك سامان محدود است و داوطلبان بهتر است در روزهاي اوليه تعيين شده اقدام به ثبت نام كنند.

  • تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان: اعلام نشده است.

 

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك سامان 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۷:۵۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك سامان

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك سامان 1401

در سال هاي اخير با برگزاري آزمون هاي استخدامي مربوط به دستگاه هاي مختلفي همچون (آزمون استخدامي آموزش و پرورش، آزمون استخدامي بخش خصوصي، آزمون استخدامي وزارت بهداشت و...) رو به رو شده ايم كه داوطلبان بسياري به واسطه برگزاري آزمون استخدامي، اشتغال به كار يافته اند.

از جمله آزمون هاي استخدامي پرطرفدار، مربوط به استخدامي بانك ها مي باشد كه داوطلبان پس از ثبت نام در بانك مورد نظر بايستي به يكي از روش هاي (شركت در آزمون ورودي و يا ارسال رزومه)، داوطلب شركت در آزمون شوند. سپس منتظر اعلام نتيجه بمانند. پس از انتشار نتيجه اوليه، داوطلباني كه موفق به راهيابي به مصاحبه شفاهي شده اند، مي بايست در انتظار نتيجه نهايي استخدامي بانك بمانند.

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك سامان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۱:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك خاورميانه

استخدام در بانك ها (بانك هاي خصوصي و دولتي)، جزو پرمتقاضي ترين آزمون هاي استخدامي كشور محسوب مي شود. بانك خاورميانه نيز جزو بانك هاي خصوصي در چرخه بانكداري كشور مي باشد و داوطلبان زيادي خواستار اشتغال به كار در اين بانك مي باشند. اين بانك هر چند سال يك بار (بسته به نياز بانك)، با انتشار فراخوان همكاري اقدام به جذب نيرو مي كند. اگر داوطلب ثبت نام آزمون استخدامي بانك خاورميانه هستيد، تا انتهاي مقاله ما را همراهي كنيد.

آزمون استخدامي بانك خاورميانه به دو صورت (برگزاري آزمون و دريافت مدارك و رزومه)، انجام مي شود و  در سال جاري، آزمون استخدامي از طريق دريافت رزومه و براي سمت شغلي كارشناس روابط عمومي و ارتباطات داوطلبان مي باشد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك خاورميانه 1401

چند سالي است كه همه بانك ها، نيروي مورد نياز خود را از طريق برگزار نمودن آزمون استخدامي و يا دريافت رزومه و مدارك، جذب مي كنند. بانك خاورميانه نيز به منظور جذب نيروي مورد نياز كادر اداري - اجرايي خود به يك از روش هاي فوق الذكر اقدام مي كند.

استخدام در بانك خاورميانه از تاريخ 10 آذر ماه 1401 آغاز شده و داوطلبان بايستي مدارك مربوطه را به آدرس اينترنتي سايت به نشاني job@middleeastbank.ir، ارسال نمايند. پس از بارگذاري مدارك در سايت بانك، مستندات ارسالي مورد بررسي قرار مي گيرد و در صورتي كه مورد تاييد واقع گردد، به اطلاع شركت كنندگان خواهد رسيد.

 

 

 

منبع: ثبت نام بانك خاورميانه مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۵:۵۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: