مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري هنر

مشاوره تلفني رتبه قبولي كنكور دكتري هنر

داوطلبين آزمون دكتري كه در زمان اعلام نتايج دكتراي تخصصي، مجاز به انتخاب رشته شده باشند مي توانند تمام فرآيند انتخاب رشته خود را به كارشناسان مشاوران برتر واگذار نمايند تا با ريسك كمتر و نتيجه بهتري اين مرحله را پشت سر بگذارند براي اين منظور از طريق تلگرام مشاوره تحصيلي حرفه اي مشاوران برتر و پيج اينستاگرام تحصيلي مشاوران برتر با ما ارتباط داشته باشيد. همچنين با عضويت در شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر، اخبار داغ مقطع دكتري را دريافت خواهيد نمود. در صورت نياز به مشاوره و گفت و گوي تلفني با كارشناسان مشاوران برتر بر روي لينك "مشاوره تلفني تخصصي " كليك نماييد تا در كمترين زمان ممكن با شما تماس بگيريم. از ديگر راه هاي ارتباط با مشاوران و پاسخ به پرسش هايتان، درج سوالات خود در بخش ديدگاه ها مي باشد.

 

 

منبع: نمونه كارنامه هاي قبول شدگان پي اچ دي هنر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۶:۱۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام كنكور

ثبت نام الكترونيكي كنكور سراسري و آزاد سال ها است كه در حال انجام مي باشد. داوطلبان مي توانند در سه گروه آزمايشي اصلي (رياضي، تجربي، انساني) و دو كنكور شناور (هنر و زبان) با يكديگر بر سر تصاحب صندلي دانشگاه ها رقابت كنند. تمام متقاضيان بايستي در زمان ثبت نام كنكور نسبت به نام نويسي اينترنتي و اوليه اقدام نمايند.

به طور معمول پس از اتمام تاريخ ثبت نام، تمديد مهلت ثبت نام اعلام مي شود.

زمان ثبت نام كنكور 1403

همانطور كه پيش تر اشاره گرديد، كنكور سراسري دو مرتبه در سال و براي 5 گروه آزمايشي برگزار مي گردد. طبيعتا دو بار ثبت نام نيز براي شركت در دو آزمون نياز است. داوطلبان مي توانند به صلاحديد خود در كنكور ارديبهشت و يا تير ماه شركت نمايند. لازم به ذكر است كه امكان ثبت نام در هر دو آزمون نيمسال اول و دوم نيز وجود دارد.

هر ساله پس از اتمام فرصت در نظر گرفته شده براي ثبت نام، برخي از داوطلبان از فرآيند نام نويسي جا مي مانند! سازمان سنجش براي اين دسته از داوطلبان فرصت مجددي تحت عنوان (تمديد مهلت ثبت نام)، اعلام مي نمايد.

 

 

منبع: زمان ثبت نام اينترنتي كنكور سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۳:۰۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد

براي شركت در كنكور كارشناسي ارشد بايستي مدرك كارشناسي را تا تاريخ معين دريافت نماييد. سپس در مهلت ثبت نام به سايت سازمان سنجش مراجعه نموده و اقدام به تكميل فرم اينترنتي ثبت نام كنيد. داوطلبان بايد از زمان دقيق ثبت نام مطلع باشند تا بتوانند مراحل نام نويسي الكترونيكي را به انجام برسانند زيرا بدون انجام ثبت نام كنكور، امكان شركت در آزمون وجود نخواهد داشت.

همچنين متقاضيان مي توانند ثبت نام با كنكور و بدون كنكور آزمون كارشناسي ارشد را به صورت همزمان انجام دهند. ممكن است براي شما سوال به وجود بيايد كه امكان ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد؟ در پاسخ به اين سوال بايستي بگوييم؛ بله! در حال حاضر ورود بدون كنكور به مقطع ارشد با داشتن سهميه استعداد درخشان وجود دارد.

لازم به ذكر است كه روش ديگري براي ورود به مقطع كارشناسي ارشد وجود دارد كه طرح فراگير ناميده مي شود. متقاضيان طرح فراگير با شركت در امتحاني از دروس و منابع اعلام شده، به رقابت با يكديگر مي پردازند. در نهايت اگر قصد شركت در آزمون ارشد را داشتيد، بايستي با تاريخ هاي اعلام شده در جدول زير اقدام به ثبت نام در آزمون كنيد.

 

 

منبع: تاريخ ثبت نام اينترنتي كنكور كارشناسي ارشد 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۲۶:۰۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور

برنامه به معناي فاصله و راهي است كه هر شخص بايد آنرا مداوم، حساب شده، منطقي و جهت دار طي كند تا به هدف خود دست پيدا كند. به بيان ساده همان نقشه كشيدن براي رسيدن به مقصد است كه با تعيين كردن هدف مناسب، امكانات و محدوديت هايي كه براي رسيدن وجود دارد يا ممكن است به وجود آيد، تنظيم شود. قدمت برنامه ريزي درسي به گفته پرفسور وليام هنري شوبرت مولف كتاب هاي برنامه ريزي درسي به زماني برمي گردد كه انسان ها در جستجو آموزش ميراث گذشتگان بودند.

برنامه ريزي براي كنكور سراسري اولين كار و اساسي ترين راه رسيدن به اين هدف است. موفقيت در هر كاري از جمله قبولي در كنكور نياز به برنامه منظم و منسجم دارد. براي داشتن يك برنامه درسي مناسب، بايد ليستي از ساعات آزاد و ساعات پر مانند زماني كه سركلاس هستيد، وقت ناهار و شام و تايمي كه آزاد هستيد و... تهيه كنيد. بايد توجه داشته باشيد كه برنامه بايد با توجه به روحيات و شرايط شما تنظيم شود تا قابل اجرا كردن باشد در غير اين صورت، نتيجه خوبي حاصل نمي شود و گاهي نيز ممكن است ما را از مسير موفقيت دور كند.

شركت در كنكور و قبولي در اين آزمون مهم، يكي از اهداف دانش آموزان است و لازمه رسيدن به هر هدفي، برنامه ريزي و پشتكار مي باشد. براي برنامه ريزي كنكور بايد عوامل مختلفي را در نظر گرفت، به طور مثال با توجه به برگزاري دو كنكور در يك سال و تاثير شگرف سوابق تحصيلي، بايد وضعيت تحصيلي داوطلب نيز در نظرگرفته شود، چون برنامه ريزي براي داوطلباني كه همزمان مدرسه مي روند با ساير متقاضيان، متفاوت خواهد بود. همچنين بايد به عملي بودن برنامه كه يكي از اصول مهم برنامه ريزي است، نيز توجه كرد پس در نتيجه برنامه ريزي براي كنكور سراسري نبايد غير واقعي و كمال گرايانه باشد.

 

 

منبع: نحوه و اصول برنامه ريزي كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۵۴:۴۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش كشور هر ساله با برگزاري آزمون استخدامي معلمي آموزش و پرورش اقدام به جذب نيروي مورد نياز خود براي دبيري، آموزگاري، هنرآموزي و مربي پرورشي مي كند. داوطلباني كه واجد شرايط هستند مي توانند با آماده كردن مدارك ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش در سايت سنجش و آموزش كشور نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. همچنين در طي سال هاي اخير ثبت نام ازمون استخدامي دبيري و اموزگاري متفاوت از يكديگر بوده است و داوطلبان متقاضي هر كدام به صورت مجزا اقدام به ثبت نام مي كنند. ابتدا داوطلبان بايد از زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش آگاه باشند و در مهلت مقرر اقدامات لازم را به عمل آورند. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش اعلام مي گردد. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش 1403

در سال هاي قبل آموزش و پرورش براي جذب نيروي مورد نياز خود از طريق كنكور سراسري و دانشگاه فرهنگيان اقدام مي كرد. اما در طي سال هاي اخير به دليل كمبود نيروي مورد نياز خود از طريق آزمون استخدامي متقاضيان را جذب آموزش و پرورش مي كنند. داوطلباني كه واجد شرايط هستند مي توانند نسبت به ثبت نام در اين آزمون اقدام نمايند. افراد با مطالعه دفترچه ثبت نام استخدامي آموزش و پرورش از زمان ثبت نام، زمان برگزاري، هزينه ثبت نام، رشته هاي مورد نياز براي جذب و... اطلاع كسب مي كنند. 

 

 

منبع: تاريخ ثبت نام استخدامي آموزش و پرورش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۵:۰۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نحوه ثبت نام كنكور

كنكور سراسري يكي از آزمون هاي مهم كشور مي باشد كه هر ساله داوطلبان زيادي براي ورود به دانشگاه در اين مرحله با يكديگر به رقابت مي پردازند. علاقمندان ابتدا بايستي داراي شرايط و ضوابط ثبت نام كنكور باشند و پس از آماده كردن مدارك لازم، جهت نام نويسي اقدام نمايند. نام نويسي كنكور سراسري در سايت سنجش و آموزش كشور انجام مي شود و داوطلبان ابتدا بايد از نحوه نام نويسي اطلاع كافي داشته باشند سپس اقدامات لازم را به عمل آورند. در ادامه اين مقاله ما به نحوه ثبت نام كنكور جهت سهولت و آگاهي شما عزيزان پرداخته ايم.

ثبت نام كنكور سراسري و ازاد با يكديگر ادغام شده است و در سايت سنحش و آموزش كشور انجام مي شود.

نحوه ثبت نام كنكور 1403

متقاضيان پنج گروه آزمايشي علوم تجربي، علوم انساني، رياضي و فيزيك، زبان هاي خارجه و هنر از طريق شركت در آزمون سراسري مي توانند به دانشگاه هاي سراسر كشور ورود كنند. افراد مي بايست ابتدا با مطالعه دفترچه ثبت نام كنكور از تمامي مراحل شركت در اين آزمون همانند مدارك لازم، شرايط، منابع، زمان برگزاري و زمان نام نويسي كنكور اطلاع كافي يابند و با مراجعه به سايت سنجش اقدام به ثبت نام اينترنتي نمايند. در مقاله ذيل، نحوه ثبت نام كنكور را به طور كامل ارائه داده ايم.

 

 

منبع: نحوه نام نويسي كنكور سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۳۰:۱۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

مدارك ثبت نام كنكور

متقاضيان بايد قبل از هر گونه اقدامي جهت ثبت نام كنكور، دفترچه ثبت نام آزمون سراسري را مطالعه نمايند و از شرايط و مدارك لازم جهت نام نويسي اطلاع يابند. مدارك لازم جهت تكميل فرم اينترنتي ثبت نام، شامل اطلاعات شناسنامه اي و تحصيلي متقاضيان مي باشد. داوطلبان هنگام وارد كردن اطلاعات خود در سايت سازمان سنجش مي بايست با دقت بالايي عمل كنند و اطلاعات خود را با صحت كامل وارد سايت كنند. اگر در قسمتي از تكميل اطلاعات خود دچار اشتباهي شده ايد، مي توانيد در زمان تمديد مهلت ثبت نام اينترنتي كنكور نسبت به ويرايش اطلاعات و مدارك خود اقدام نماييد. در ادامه مدارك لازم جهت ثبت نام كنكور را ارائه داده ايم:

  • اطلاعات شناسنامه و كارت ملي شامل (نام، نام خانوادگي، نام پدر، كد ملي، سريال شناسنامه و...)
  • عكس 4×3 و يا 4×6 با فرمت jpg و كمتر از 70 كيلوبايت، زمينه سفيد و حجاب كامل
  • كد دانش آموزي سال آخر، معدل كل و معدل كتبي ديپلم
  • كد نظام وظيفه براي داوطلبان آقا
  • شماره سريال ثبت نام
  • دارا بودن يكي از مدارك تحصيلي (ديپلم نظام آموزشي جديد در يكي از شاخه هاي نظري، فني و حرفه اي و كار و دانش، ديپلم چهارساله نظام آموزشي قديم، مدرك كارداني، گواهينامه دوره پيش دانشگاهي، مدرك سطح يك حوزوي)
  • مشخصات محل سكونت و كدپستي
  • اطلاعات سهميه در صورت دارا بودن

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۵۷:۵۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

مدارك ثبت نام كنكور دكتري

شركت در كنكور دكتري و هر آزمون ديگري از جمله ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد و... ملزم به ارائه يك سري مدارك مي باشد. افراد بايد با دقت و صحت كامل تمامي اطلاعات و مدارك خود را در سايت بارگزاري نمايند تا منعي از لحاظ شركت در آزمون نداشته باشند. متقاضيان كنكور دكتري تخصصي مي بايست قبل از انجام فرآيند ثبت نام تمامي مدارك را جمع آوري نمايند تا در هنگام ساير مراحل ثبت نام و شركت در آزمون دچار مشكل نشوند. در ادامه مقاله تمامي مدارك لازم جهت نام نويسي در آزمون دكتري را شرح داده ايم.

  • اطلاعات شناسنامه و كارت ملي
  • بارگزاري عكس داوطلب مربوط به سال جاري با ويژگي هاي (سايز عكس 4*3 يا 4*6، فرمت jpg، حداقل اندازه عكس 300*200 و حداكثر اندازه 400*300، حداكثر حجم 70 كيلوبايت، زمينه سفيد و وضوح كامل، بدون لكه و خط خوردگي و حجاب كامل)
  • شماره تماس ثابت و تلفن همراه
  • اطلاعات مدرك تحصيلي كارشناسي و كارشناسي ارشد
  • كد رشته تحصيلي مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري
  • اطلاعات محل سكونت و كدپستي
  • اطلاعات مربوط به سهميه و كد سهميه ايثارگري
  • كد وضغيت نظام وظيفه
  • كد پيگيري اتباع غير ايراني
  • خريد كارت اعتباري و دريافت سريال ثبت نام

 

 

منبع: مدارك ثبت نام كنكور دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۰:۵۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان برگزاري كنكور كارشناسي ارشد

يكي از آمون هاي مهم علمي كشور كه هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار مي گردد، كنكور كارشناس ارشد مي باشد. با آغاز ثبت نام اينترنتي آزمون ارشد بسياري از فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي اقدام به نام نويسي در اين آزمون مي كنند. داوطلباني كه داراي شرايط و ضوابط ثبت نام كنكور ارشد باشند مي توانند با مراجعه به سايت سنجش، نام نويسي خود را انجام دهند. متقاضيان پس از مطالعه منابع درسي مورد نياز مي توانند زمان برگزاري آزمون كارشناسي ارشد در جلسه آزمون حاضر شوند.

زمان برگزاري كنكور كارشناسي ارشد توسط سازمان سنجش و در دفترچه راهنماي ثبت نام اعلام مي شود.

زمان برگزاري كنكور كارشناسي ارشد 1403

متقاضيان آزمون كارشناسي ارشد مي بايست در موعد مقرر با آماده كردن مدارك و اطلاعات لازم به سايت ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد مراجعه نمايند و فرآيند نام نويسي خود را به اتمام برسانند. توجه داشته باشيد كه بايد در وارد كردن اطلاعات به سايت مذكور، دقت بالايي داشته باشيد زيرا هر گونه اختلال و اشتباه در واردكردن اطلاعات بر عهده داوطلب مي باشد و از حضور فرد در آزمون و مراحل ديگر ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

 

منبع: زمان برگزاري كنكور كارشناسي ارشد 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۲۵:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

انتخاب رشته آزمون دكتري دامپزشكي

انتخاب رشته آزمون دكتري دامپزشكي 1403

آن دسته از متقاضياني كه مجاز به انتخاب رشته دكتري در دوره هاي روزانه و غيرروزانه شده باشند، مي بايست انتخاب رشته دكتري سراسري و يا انتخاب رشته دكتري آزاد را انجام دهند. براي چيدمان انتخاب رشته لازم است دفترچه انتخاب رشته دكتري دانشگاه هاي سراسري و دفترچه انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد را مطالعه نماييد.

اهميت بالاي عبور از مرحله حساس انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد و سراسري براي همگان مبراست و لازم است داوطلبان علم كافي براي انتخاب رشته دكترا را داشته باشند و يا از متخصصان اين حوزه طلب ياري كنند. 

تيم مشاوران برتر متشكل از بهترين مشاوران دكتري، مي تواند در تمام مسير پر فراز و نشيب دكتري همراه شما باشد و انتخاب رشته دكتري را به صورت كامل با شانس قبولي بالا براي شما انجام دهد. داوطلبان علاقمند به رزرو انتخاب رشته دكتري بايستي پس از مشاهده كارنامه قبولي دكتري دامپزشكي، با كارشناسان مشاوران برتر ارتباط برقرار نموده و رزرو انتخاب رشته دكتري را انجام دهند.

 

 

منبع: انتخاب رشته آزمون دكتري دامپزشكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۳:۰۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: