مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك خاورميانه

بانك خاورميانه در سال 1391 توسط گروهي باتجربه از بانكداران، مديران اقتصادي و صاحبان صنايع تاسيس شد. بانك خاورميانه نيز همچون ساير بانك ها، در برخي از سال ها نيروي مورد نياز خود را از طريق آزمون استخدامي و يا دريافت رزومه داوطلبان، جذب مي كند و متقاضيان بايستي منتظر انتشار اطلاعيه ثبت نام آزمون استخدامي بانك خاورميانه بمانند و نام نويسي خود را در زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك خاورميانه در صورت داشتن شرايط، نهايي كنند.

معمولا زمان ثبت نام استخدامي بانك خاورميانه در اطلاعيه اي از سوي اين بانك منتشر مي شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك خاورميانه 1401

بانك خاورميانه يك بانك خصوصي است كه مانند ساير بانك ها در چرخه اقتصاد براي جذب نيرو در كادر متخصص خود اقدام به برگزاري آزمون استخدامي مي كند. اين آزمون در دو مرحله برگزار مي شود و تفاوت آن با ساير بانك ها معمولا در اين است كه در مرحله اول اين آزمون است كه به جاي آزمون كتبي از بررسي مدارك و رزومه استفاده مي شود.

زمان ارسال مدارك در اطلاعيه اي از سمت بانك تعيين مي شود و متقاضيان مي بايست طبق موارد ذكر شده در دفترچه راهنماي آزمون مدارك را آماده كرده و حتما در مهلت زماني تعيين شده آن ها را در سايت ثبت نامي بانك بارگذاري كنند. پس از مرحله بررسي مدارك متقاضياني كه در اين مرحله واجد شرايط بوده اند، براي مصاحبه حضوري به بانك خاورميانه دعوت مي شوند.

 

 

منبع: تاريخ ثبت نام بانك خاورميانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۰:۲۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك خاورميانه

شتغال به كار در نظام بانكداري هميشه مورد توجه متقاضيان اشتغال به كار بوده است و از آن جايي كه بانك اهميت زيادي در چرخه اقتصادي كشور دارد، سازمان هاي خصوصي و دولتي فعال در حوزه بانكداري براي جذب نيرو از طريق آزمون كتبي و يا شفاهي و با استفاده از رزومه تلاش مي كنند. داوطلبان اشتغال در بانك بايستي بانك مدنظر را برگزينند و به ثبت نام بپردازند. استخدام بانك خاورميانه نيز همچون ساير بانك ها مورد توجه برخي از داوطلبين مي باشد. براي اشتغال به كار در بانك خاورميانه لازم است ثبت نام انجام داده و منتظر اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك خاورميانه بمانيد.

براي اطلاع از اخبار اعلام نتايج آزمون استخدام بانك خاورميانه، عضو شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر شويد.

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك خاورميانه 1401

آزمون استخدامي بانك خاورميانه در دو مرحله برگزار مي شود. در مرحله اول، داوطلبان بايد پس از ثبت نام خود را به صورت كامل براي شركت در آزمون كتبي آماده كنند. به اين منظور داوطلبان مي بايست منابع آزمون استخدامي بانك خاورميانه را با دقت مطالعه نمايند. به طور معمول آزمون يك ماه بعد از اتمام ثبت نام برگزار مي شود و بدين معنا مي باشد كه داوطلبان فقط چهار هفته براي آمادگي و مطالعه منابع زمان دارند. (البته قابل ذكر است كه ممكن است روش پذيرش آزمون استخدام بانك خاورميانه براساس برگزاري آزمون كتبي نباشد و براساس بررسي رزومه و مدارك داوطلبان، جذب انجام شود.)

 

 

منبع: نتايج بانك خاورميانه مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۸:۲۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك پارسيان

مشاوره استخدام بانك پارسيان 1401

مشاوره گرفتن بسيار آسان تر از سال هاي قبل شده است و شما مي توانيد در هر جاي دنيا با كارشناسان و مشاوران استخدامي، مشاوره شغلي دريافت نماييد. اگر تمايل به استخدام شدن داريد، استخدام بانك ها مي تواند گزينه مناسبي برايتان باشد. در صورتي كه نياز به گفت و گو با كارشناسان مشاوران برتر داشتيد، بر روي دكمه مشاوره تحصيلي تلفني بفشاريد تا مشاوران آزمون استخدامي با شما تماس بگيرند.

 

 

 

 

منبع: ثبت نام بانك پارسيان مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۰:۴۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك پارسيان

بانك پارسيان دومين بانك خصوصي ايران است كه در چرخه بانكداري در حال حاضر چهارمين بانك در رده بندي بزرگ ترين بانك هاي ايران است. اين بانك براي تامين نيروي مورد نياز خود اقدام به انتشار فراخوان براي جذب نيرو مي كند. متقاضيان استخدام بانك پارسيان مي توانند با در نظر داشتن اينكه داراي شرايط عمومي و اختصاصي ذكر شده در اطلاعيه اين بانك هستند يا خير، براي ثبت نام آزمون استخدامي بانك پارسيان اقدام كنند. چنانچه متقاضي استخدام بانك هستيد، براي اطلاع از زمان ثبت نام استخدامي بانك پارسيان، تا انتهاي اين مقاله همراه ما بمانيد.

معمولا پس از اتمام زمان ثبت نام استخدامي بانك پارسيان، مهلت مجدد براي جاماندگان در نظر گرفته مي شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك پارسيان 1401

اعلام نياز واحد هاي اجرايي بانك پارسيان تعيين كننده زمان انتشار فرخوان جذب نيرو براي اين بانك است و ممكن است هر سال زمان اين فرآيند متفاوت باشد. زمان برگزاري آزمون كتبي نيز به همين دليل مي تواند متفاوت باشد و زمان آن هر سال با آغاز مهلت ثبت نام اعلام مي شود. بانك پارسيان ممكن است براي جذب نيرو در سال هاي مختلف باتوجه به رشته شغلي مورد پذيرش به شيوه هاي متفاوت عمل كند و داوطلبان با آگاه بودن از شيوه برگزاري كه مي تواند به صورت آزمون كتبي يا آزمون شفاهي باشد خود را با مطالعه منابع آزمون آماده كنند.

 

 

منبع: تاريخ ثبت نام بانك پارسيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۴:۳۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك پارسيان

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك پارسيان 1401

آزمون استخدامي بانك پارسيان مانند ساير بانك ها در دو مرحله برگزار مي شود. مرحله اول آزمون كتبي است كه داوطلبان با اطمينان از واجد شرايط بودن خود (شرايط عمومي و اختصاصي استخدام در بانك در دفترچه راهنماي آزمون ذكر شده است)، در مهلت زماني تعيين شده توسط بانك به سايت ثبت نامي مراجعه كرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام مي كنند.

داوطلبان در فرصت مانده تا برگزاري آزمون خود را به خوبي آماده شركت در اين آزمون مي كنند و پس از شركت ذر آزمون مي بايست منتظر اعلام نتايج توسط بانك باشند. به طور معمول يك ماه پس از برگزاري آزمون نتايج آن بر روي سايت رسمي بانك قرار مي گيرد و داوطلبان براي مشاهده نتايج آزمون خود لازم است به پروفايل شخصي خود روي سايت بانك به نشاني parsian-bank.ir مراجعه كند و با در اختيار داشتن كد ملي و كد پيگيري دريافت شده در هنگام ثبت نام، نتايج آزمون خود را مشاهده كنند.

 

 

منبع: نتايج بانك پارسيان مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۹:۰۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك ايران زمين

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ايران زمين 1401

متقاضايان استخدامي بانك ها، مي توانند متقاضي شركت در آزمون استخدامي بانك هاي مختلف باشند و بايستي از زمان آغاز ثبت نام آزمون استخدامي اين بانك ها مطلع شده و به سايت رسمي بانك مدنظر مراجعه كنند و پس از كسب اطمينان از دارا بودن شرايط، نسبت به نام نويسي اقدام نمايند.

زمان انتشار فراخوان براي جذب نيرو به نياز بانك بستگي دارد و هر گاه يكي از شعب يا شعبات بانك ها با كمبود نيرو مواجه شود، اعلام نياز براي جذب نيرو مي كند. بانك ايران زمين در سال گذشته به داوطلبين از تاريخ 15 لغايت 25 آذر 1400 براي ثبت نام مهلت داده بود ولي امسال هنوز هيچ اطلاعيه اي مبني بر جذب نيرو از سوي اين بانك منتشر نشده است.

  • تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك ايران زمين: اعلام نشده است.

 

 

منبع: ثبت نام بانك ايران زمين مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۳:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ايران زمين

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ايران زمين 1401

پس از انتشار فراخوان آزمون استخدامي بانك ها، نوبت به ثبت نام و شركت در آزمون مي رسد و داوطلبان بايستي نسبت به دارا بودن شرايط ثبت نام و نهايتا نام نويسي در آزمون اقدام كنند. پس از طي اين پروسه، بانك اقدام به انتشار نتايج مي كند و معمولا نتايج استخدامي بانك ها، در زمان 30 الي 40 روزه اعلام مي شود. اما تاريخ اعلام نتيجه استخدامي بانك ايران زمين مربوط به سال جاري اعلام نشده است و به محض انتشار هرنوع اطلاعيه موثق، اين مقاله به روز رساني مي شود.

نتيجه استخدامي بانك ها به يكي از روش هاي (ارسال پيامك، برقراري تماس تلفني، اطلاع رساني از طريق ايميل، اعلام نتيجه از طريق سايت بانك)، اعلام مي شود. نحوه اعلام نتايج استخدام بانك ايران زمين براي سال جاري اعلام نشده است و پس از انتشار نتايج، مراحل دقيق اعلام نتايج را به اطلاعتان خواهيم رسانيد.

پيشنهاد مي كنيم علاوه بر استخدام در بانك ايران زمين، ساير بانك ها و ارگان ها (استخدام بانك پارسيان، استخدام بانك اقتصاد نوين، استخدام بانك شهر، استخدام آموزش و پرورش، استخدام بخش خصوصي و...)، را نيز در اولويت قرار دهيد تا شانس خود را براي قبولي، بالاتر ببريد. همچنين با عضو شدن در شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر مي توانيد از خبرهاي مهم استخدام تمام ارگان ها مطلع شويد.

 

 

 

منبع: نتايج بانك ايران زمين مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۷:۰۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك كارآفرين

در سال هاي اخير اشتغال به مسئله اصلي تمام اجتماعات مبدل گرديده است. ثبت نام آزمون استخدامي بانك ها پس از ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش، جزو پرمتقاضي ترين آزمون هاي استخدامي در ايران به حساب مي آيند و برخي از اين داوطلبان، صرفا متقاضي ثبت نام آزمون استخدامي بانك كارآفرين مي باشند. چنانچه به دنبال كسب اطلاعات درباره استخدام بانك كارآفرين مي باشيد، ما را تا انتهاي اين مقاله همراهي كنيد.

متقاضيان ثبت نام استخدام بانك كارآفرين لازم است از شرايط عمومي و اختصاصي ثبت نام آگاه باشند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك كارآفرين 1401

امروزه درخواست استخدام شدن در ارگان هاي گوناگون با رشد چشمگيري مواجه بوده است و فارغ التحصيلان رشته هاي مختلفي دانشگاهي، درخواست شركت در استخدامي هاي بانك هاي مختلف را دارند. بانك كارآفرين به عنوان بانكي خصوصي در برخي از سال ها، كمبود نيروي خود را از طريق دريافت رزومه داوطلبان و يا برگزاري آزمون ورودي، تامين مي كند. 

سايت بانك كارآفرين به نشاني اينترنتي karafarinbank.ir، مسئول اطلاع رساني درباره تاريخ ثبت نام استخدام بانك كارآفرين مي باشد. آخرين ثبت نام استخدام بانك كارآفرين مربوط به سال 1399 مي باشد و پس از تاكنون استخدامي و جذب جديدي توسط اين بانك انجام نشده است.

 

 

منبع: ثبت نام بانك كارآفرين مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۹:۴۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك كارآفرين

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك كارآفرين 1401

انتشار فراخوان استخدام بانك چند سالي است كه نسبت به قبل، بيشتر شده است و طبيعتا متقاضيان علاقمند به استخدام بانك ها نيز بيش از پيش شده اند. يكي از بانك هايي كه بين مردم داراي محبوبيت مي باشد، استخدامي بانك كارآفرين مي باشد. بانك كارآفرين همچون ساير بانك هاي دولتي و خصوصي كشور، برخي از نيروي مورد نياز شعبات خود را از طريق آزمون استخدامي و يا دريافت رزومه داوطلبان و استخدام افراد شايسته، جذب مي كند.

زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك كارآفرين از طريق سايت رسمي اين بانك به اطلاع علاقمندان مي رسد و داوطلبان مي توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام، اطلاعيه منتشر شده را مطالعه نمايند و با گردآوري مدارك نسبت به تكميل فرم اينترنتي نام نويسي، اقدام كنند. در حال حاضر تاريخ ثبت نام استخدام بانك كارآفرين اعلام نشده است و به محض انتشار هرنوع اطلاعيه دقيق، شما را آگاه خواهيم نمود.

 

 

منبع: تاريخ ثبت نام بانك كارآفرين 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۳:۳۳ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك كارآفرين

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك كارآفرين 1401

شركت در هر آزموني، مستلزم داشتن شرايط آن آزمون مي باشد و در صورت دارا بودن شرايط و مدارك مورد نياز ثبت نام آزمون استخدامي بانك، بايستي به مطالعه منابع آزمون و شركت در امتحان ورودي و رقابت با سايرين بپردازيد. در سال هاي اخير، داوطلبان شركت در آزمون استخدامي بانك ها نيز همچون آزمون استخدامي آموزش و پرورش، با آمادگي قبلي در آزمون حضور به عمل مي آورند.

همچنين پس از شركت در آزمون بي صبرانه منتظر انتشار نتايج مي باشد. به طور معمول اعلام نتيجه آزمون استخدام بانك كارآفرين حدود 40 روز پس از زمان برگزاري آزمون، منتشر مي گردد. اما تاريخ اعلام نتايج استخدام بانك كارآفرين در سال جاري اعلام نشده است و به محض انتشار خبر دقيق، در شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر و همچنين مقاله حاضر به اطلاعتان خواهيم رسانيد.

 

 

منبع: نتايج بانك كارآفرين مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۷:۵۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: