مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

ويرايش انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت

  • آيا امكان ويرايش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت وجود دارد؟
  • چه زمان انتخاب رشته خود را ويرايش كنيم؟
  • براي ويرايش انتخاب رشته به كدام سايت مراجعه كنيم؟
  • نحوه ويرايش، حذف، اضافه و يا جا به جايي كد رشته محل ها به چه صورت است؟
  • و...

سوالات بسياري درباره ويرايش انتخاب ها مطرح مي گردد كه سوالات فوق نيز از جمله آن ها مي باشد. در پاسخ به سوالات بالا بايستي پاسخ دهيم كه ويرايش انتخاب رشته دكترا علوم پزشكي به صورت اينترنتي بوده و از طريق سامانه سنجش پزشكي كشور انجام مي شود. در دو بازه زماني مختلف امكان ويرايش وجود دارد:

  1. زمان انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت

 

 

 

 

منبع: ويرايش انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۲:۱۹ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اشتباه در انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت

موضوع داغ انتخاب رشته دكتري رشته هاي علوم پزشكي از ديرباز مطرح بوده است و با وجود انتشار مقاله هاي آموزشي بسيار و همچنين منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته، همچنان شاهد بروز اشتباهاتي در اين مرحله مي باشيم. بروز اشتباه در انتخاب رشته دكتري (سهوا و يا عمدا)، صرفا برعهده داوطلب مي باشد و متقاضيان بايستي حدالامكان از بروز اشتباهات نامبرده بكاهند!

در صورتي كه با فرآيند انتخاب رشته آشنا نباشيد، توصيه مي كنيم مراحل چيدمان و ثبت انتخاب رشته خود را به كارشناسان خبره در اين زمينه بسپاريد و همچنين مطالعه دفترچه انتخاب رشته را جزو اولويت هاي خود قرار دهيد. ضمنا در هر مرحله از انتخاب رشته كه متوجه بروز اشتباه شديد نسبت به ويرايش انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت اقدام نماييد.

 

 

 

 

منبع: اشتباه در انتخاب رشته آزمون دكتري پزشكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۷:۵۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ورود به سايت نظام مهندسي | inbr.ir

وزارت راه و شهرسازي، معاونت مسكن و ساختمان متصدي برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان مي باشد. تمام اطلاعيه هاي موثق آزمون نظام مهندسي در سايت معاونت مسكن و ساختمان منتشر مي شود و علاقمندان مي توانند با ورود به سايت نظام مهندسي به نشاني inbr.ir تمام اطلاعيه ها و اخبار موثق را دريافت نمايند.

 

 

 

منبع: ورود به سايت نظام مهندسي | inbr.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۳:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري كشاورزي و منابع طبيعي

كنكور دكتري يك مرتبه در سال برگزار مي شود و داوطلبان اين آزمون بايستي با برنامه ريزي آزمون دكتري، خود را براي رقابت با ساير داوطلب ها آماده كنند زيرا ظرفيت پذيرش مقطع دكتري تخصصصي بسيار اندك است و از همين رو لازم است كه شركت كنندگان با آشنايي قبلي و آناليز دقيق كنكور، براي شركت كردن در اين آزمون علمي قدم بردارند. از جمله اقدامات مورد نياز براي قبل از ثبت نام كنكور دكتري كشاورزي، كسب اطلاع از كارنامه قبولي دكتري كشاورزي مي باشد. در اين مقاله، كارنامه دكتري كشاورزي و منابع طبيعي سال هاي قبل را براي شما داوطلبان بارگذاري نموده ايم. 

 

 

 

منبع: نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري كشاورزي و منابع طبيعي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۸:۵۵ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك صادرات

امسال بانك صادرات براي نشر فراخوان جذب نيرو در استان هاي مختلف كشور اقدام كرده است. اين جذب نيرو كه به صورت آزمون كتبي و شفاهي و بر طبق ضوابط تعيين شده است. متقاضيان مي بايست پس از اينكه اطلاعات لازمه در رابطه با شرايط استخدام بانك صادرات و استان ها و رشته هاي مورد نظر را كسب كردند، در زمان معين شده در راستاي انجام مراحل ثبت نام به صورت اينترنتي اقدام نمايند.

زمان ثبت نام استخدام بانك صادرات در آزمون اين بانك، مطابق با اطلاعيه جديدي كه بانك براي جذب نيرو منتشر كرده است، مورخ 7 تا 20 خرداد ماه 1401 بوده است. البته به طور معمول پس از اتمام مدت زمان ثبت نام، مهلت مجددي براي نام نويسي ارائه مي گردد.

 

 

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك صادرات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۳:۰۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

علام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات

بانك صادرات هرساله براي جذب و استفاده از افراد متخصص و ماهر آزمون استخدامي برگزار مي كند تا اين افراد را در شعب اداري و اجرايي به كار گيرد و ممكن است بسته به نياز و اعلام واحدهاي بانكي، رشته ها و شغل هايي كه پذيرش دارند در سال هاي مختلف متفاوت باشد. مدتي بعد از برگزاري آزمون استخدامي بانك صادرات و در زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات، داوطلبان مي توانند با ورود به سايت ثبت نامي آزمون استخدامي بانك صادرات با مشاهده نتايج آزمون استخدامي، عملكرد خود را در اين آزمون بررسي كنند.

 

 

 

منبع: علام نتايج آزمون استخدامي بانك صادرات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۸:۰۶ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت

آزمون استخدامي بانك ملت در دو مرحله برگزار مي شود و داوطلبان پس از ثبت نام در آزمون استخدامي بانك ملت و شركت در آن بايد منتظر اعلام نتايج باشند. شركت كنندگان پذيرفته شده در اين بخش كه حدنصاب را دريافت كرده اند، حال مي توانند به مرحله بعد يعني مصاحبه راه يابند. پس از اعلام نتايج اوليه آزمون، زمان برگزاري مصاحبه ها از طريق سامانه رسمي بانك ملت اطلاع رساني خواهد شد.

همانطور كه در خطوط بالا ذكر شد، قدم اول شركت در آزمون استخدامي بانك ملت، شركت در آزمون كتبي است و داوطلباني كه قصد شركت در آزمون كتبي را داشته باشند، بايد در زمان تعيين شده به سايت رسمي بانك ملت به نشاني اينترنتي bankmellat.ir مراجعه كنند و فرم مربوط به ثبت نام در آزمون استخدامي بانك ملت را پر كرده و جهت ثبت نام اقدام نمايند.

 

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۸:۳۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت

بانك ملت نيز مانند بانك هاي ديگر هر ساله در يك آزمون دو مرحله اي اقدام به جذب نيرو براي كادر اداري و يا در سمت هاي ديگر مي كند و افرادي كه به شغل بانكداري علاقه دارند با شركت در اين آزمون، شانس خود را براي اشتغال در بانك امتحان مي كنند. مرحله اول اين آزمون به صورت كتبي است كه متقاضيان پس از ثبت نام آزمون استخدام بانك ملت بايد خود را براي شركت در اين آزمون آماده كنند. بعد از اتمام آزمون كتبي فقط داوطلباني كه آزمون را به خوبي پشت سر گذاشته و نمره قبولي را گرفته اند مي توانند به مرحله بعد يعني مرحله مصاحبه راه پيدا كنند. پس از اتمام هر دو مرحله و پس از گذشت مدت زماني، نوبت به اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت مي رسد و داوطلبان بايد باتوجه به اطلاعيه هاي منتشر شده از سمت بانك، گوش به زنگ باشند تا بتوانند نتايج آزمون خود را در اولين فرصت مشاهده نمايند.

 

 

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۴:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور كارشناسي ارشد وزارت بهداشت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با برگزاري آزمون كارشناسي ارشد، به جذب متقاضيان اين مقطع تحصيلي مي پردازد. داوطلباني كه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت را انجام داده باشند با دريافت كارنامه اعلام نتايج اوليه ارشد وزارت بهداشت مي توانند از وضعيت "مجاز شدن" خود مطلع شوند.

علاقمنداني كه در كارنامه اوليه خود "مجاز به انتخاب رشته" شده باشند، بايستي به دانلود دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد پزشكي بپردازند و كد رشته محل هاي ارائه شده و شرايط انتخاب هر يك از دانشگاه ها را از دفترچه مربوطه مطالعه نمايند و سپس براي چيدمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت اقدام كنند.

 

 

 

 

منبع: راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور كارشناسي ارشد وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۹:۰۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

شرايط ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش

 در بندهاي نخست به اين نكته اشاره نموديم كه مهمترين شرايط ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي آموزش و پرورش شامل دو بخش شرايط عمومي و اختصاصي مي باشد. داوطلبان جهت آشنايي با شرايط آزمون استخدام آموزگاري لازم است كه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش را مطالعه كنند زيرا چنانچه افراد واجد همه شرايط لازم براي شركت در آزمون استخدام آموزگار ابتدايي نباشند، قادر به نام نويسي نخواهند بود و يا نام نويسي آن ها بي اعتبار تلقي مي گردد. 

قبل از پرداختن به شرايط مورد نياز براي ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي آموزش و پرورش مي بايست توضيح مختصري را راجع به تغييرات آزمون استخدامي آموزش و پرورش در اختيار شما كاربران گرامي قرار دهيم. همانطور كه مي دانيد، در سال هاي گذشته آزمون استخدامي آموزش و پرورش همزمان با آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي برگزار مي شد و عناوين شغلي مختلفي را اعم از آموزگاري، دبيري و كادر پرورشي مدرسه دربر مي گرفت. 

 

 

 

 

منبع: شرايط ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۳:۴۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: