مشاوره تحصيلي مشاوران برتر مشاوره تحصيلي مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي مشاوران برتر

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد رياضي

علم رياضيات با استفاده از منطق از مفاهيمي چون شمردن، اندازه گيري، مطالعه شكل ها و حركات و اشياي فيريكي به وجود آمده است. رياضي دانان علاقمند هستند كه الگوهاي جديد را بيابند و حدس و گمانه هاي جديد را به فرمول تبديل كنند. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد رياضيات در بسياري از علوم همانند (علوم طبيعي، پزشكي، مهندسي، اقتصاد و...) كاربرد دارد. رشته رياضي يكي از رشته هاي نظري مي باشد كه در دوران دبيرستان تبديل مي شود و همچنين علاقمندان اين رشته مي توانند به تحصيل در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد نيز بپردازند.

بيشتر امور مربوط به رياضي نيازمند حل مسئله هوشمندانه است و اكثر افرادي كه به رياضيات علاقمند هستند از قدرت ابتكار و خلاقيت فراواني برخوردارند. شايان ذكر است كه رشته رياضي در مقاطع تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد و دكتري) به زيرشاخه هاي متنوعي تقسيم مي شود و چنانچه شما عزيزان تمايل به ورود به اين رشته داريد، بايستي از طريق آزمون كارشناسي ارشد اقدام كنيد. 

گذراندن مقطع كارشناسي ارشد با توجه به رشته تحصيلي به دو طريق امكان پذير است:

  1. كارشناسي ارشد پيوسته: دوره شش يا نهايتا هفت ساله اي است كه براي رشته هاي خاص در حال ارائه مي باشد و پيش نياز ورود به آن، مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي مي باشد. در اين دوره دانشجو ملزم به پشت سر گذاشتن 172 تا 182 واحد درسي مي باشد. 
  2. كارشناسي ارشد ناپيوسته: دوره دو يا نهايتا سه ساله اي است كه پيش نياز ورود به آن داشتن مدرك ليسانس يا كارشناسي مي باشد. در اين دوره بايستي 28 تا 32 واحد درسي پشت سر گذاشته شود كه 4 تا 10 واحد آن به پايان نامه اختصاص دارد. 

علاقمندان به تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد كه قصد شركت در آزمون را دارند، لازم است از مشاوران خبره و كارآزموده راهنمايي دريافت كنند. تيم مشاوران برتر آماده ارائه برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد رياضي و تمام رشته هاي مقطع كارشناسي ارشد مي باشد و شما عزيزان مي توانيد برنامه اي متناسب با شرايط خودتان همراه با پشتيبان كنكور كارشناسي ارشد از مشاوران برتر دريافت كنيد.

شايان ذكر است كه شما مي توانيد با كليك بر روي دكمه "مشاوره تحصيلي تلفني" با كارشناسان مشاوره تلفني و راهنمايي دريافت كنيد و همچنين با كليك بر روي دكمه "برنامه ريزي درسي" از مشاوران برنامه ريزي تحصيلي متناسب با شرايط خودتان دريافت كنيد. پيشنهاد مي كنيم با عضويت در (كانال اخبار تحصيلي و پيج اخبار تحصيلي)، از جديدترين خبرهاي تحصيلي مطلع شويد.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد رياضي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۰:۳۲ توسط:moshaveranebartar موضوع:

اعلام نتايج آزمون استخدامي وزارت بهداشت

با پيشرفت جوامع و آگاهي از ضرورت نيروي جوان و كارآزموده، در حيطه پزشكي و پيراپزشكي هر ساله آزمون هايي با عنوان آزمون استخدامي وزارت بهداشت برگزار مي شود. داوطلبان بسياري از سراسر كشور در اين آزمون شركت مي نمايند تا بتوانند مشغول به كار در رشته تحصيلي كه در آن متخصص هستند، شوند. از اين رو علم و آگاهي داوطلب در شانس قبولي وي در اين آزمون بسيار موثر است. اعلام نتايج آزمون استخدامي وزارت بهداشت شامل مراحل اعلام نتيجه اوليه و اعلام نتيجه نهايي مي باشد كه با توجه به تاريخ هاي اعلام گشته مي توان از اين نتايج آگاه شد.

داوطلبان مي توانند با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدام رشته هاي پزشكي، اقدام به نام نويسي نمايند و چنانچه شرايط عمومي و اختصاصي شركت در آزمون ياد شده را داشته باشند، مي توانند در آزمون مربوطه شركت كنند. پس از شركت در آزمون در صورت پذيرش براي مصاحبه حضوري دعوت مي گردند و در صورت پذيرش در اين مرحله نيز به استخدام در مي آيند. مطابق با اطلاعيه هاي صادر شده از سوي سازمان مربوطه اعلام نتايج اوليه آزمون استخدامي وزارت بهداشت در تاريخ 28 آبان ماه 1402 انجام گرديد و به محض انتشار اعلام نتايج نهايي در اين مقاله و شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر به اطلاعتان خواهيم رسانيد.

نحوه مشاهده نتايج آزمون استخدامي وزارت بهداشت 1402

براي مشاهده نتيجه آزمون بايستي در ابتدا به سايت جهاد دانشگاهي مراجعه نموده و با ورود به پروفايل كاربري خود، نتيجه آزمون را مشاهده و دريافت كنيد و چنانچه جزو افراد پذيرفته شده قرار بگيريد، بايستي خود را براي شركت در مراحل مصاحبه و ساير مراحل آماده كنيد. در ادامه راهنماي مشاهده نتيجه آزمون استخدام وزارت بهداشت را مشاهده خواهيد نمود.

 

 

 

منبع: نتايج استخدامي وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۷:۲۸ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد شيمي

كارشناسي ارشد يا فوق ليسانس (master)، دوره اي از آموزش عالي مي باشد كه براي ورود به اين دوره بايستي مدرك كارشناسي را دارا باشيد. ورود به مقطع كارشناسي ارشد به دو طريق (ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد، ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد)، امكان پذير است. آن دسته از داوطلباني كه قصد شركت در آزمون ارشد را دارند، بايستي برنامه ريزي آزمون كارشناسي ارشد را داشته باشند تا بتوانند به نتيجه مطلوب دست پيدا كنند. اين مقاله از سايت مشاوران برتر را به موضوع برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد شيمي اختصاص داده ايم و چنانچه تمايل به دريافت اطلاعات داريد، پيشنهاد مي كنيم تا انتهاي ياريمان كنيد. 

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد انساني

موسسه مشاوران برتر برنامه ريزي كنكور سراسري، برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد و برنامه ريزي كنكور دكتري (تمام رشته ها) را با مشاوران متخصص به انجام مي رساند. 

جدول برنامه ريزي درسي مشاوران برتر

دانلود جدول برنامه ريزي درسي مشاوران برتر

براي دانلود، بر روي لينك بالا كليك كنيد

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد شيمي 1403

علم شيمي در ميان رشته فيزيك و زيست شناسي قرار دارد. شيمي به موضوعاتي همچون بر هم كنش اتم ها و مولكول ها از طريق پيوندهاي شيميايي و تشكيل تركيبات شيميايي مي پردازد. پايه و اساس علم شيمي، نظريه اتمي است كه بيان مي دارد تمام مواد از واحدهاي كوچكي به نام اتم ساخته شده اند. يكي از يافته هاي كليدي كه در شيمي وجود دارد اين است كه  وقتي يك واكنش شيميايي رخ مي دهد و مقدار انرژي كه از دست مي رود، همواره يكسان است. اين امر ما را با مفهوم تعادل، ترموديناميك و سينتيك شيميايي اشنا مي كند.

همه چيزهايي كه در زندگي مي بينيم و لمس مي كنيم از اتم تشكيل شده است. به كوچك ترين واحد تشكيل دهنده هر ماده، اتم مي گويند. اتم از يك هسته مركزي كه با بار مثبت احاطه شده است، تشكيل مي شود. همچنين به كوچك ترين ذره تشكيل دهنده يك ماده كه ويژگي هاي آن را دارد مولكول مي گويند. يك مولكول از يك يا چند اتم تشكيل شده كه با پيوند شيميايي بهم متصل هستند.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۳۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد زبان

انگليسي يكي از زبان هاي پرطرفدار در سطح جهان مي باشد و در واقع با يادگيري اين زبان مي توانيد در جاي جاي نقاط كره زمين، با افراد ارتباط برقرار كنيد. انگليسي به عنوان زبان مادري در كشورهاي (انگلستان، آمريكا، كانادا، استراليا و نيوزلند، ايرلند، آفريقاي جنوبي، غنا، نيجريه، زيمبابوي، بوتسوانا و...) شناخته مي شود. هدف كلي از اين رشته تربيت متخصصاني است كه بتوانند به كار مطالعه، ترجمه، پژوهش و تدريس بپردازند. رشته زبان انگليسي يكي از زيرشاخه هاي كنكور زبان خارجي است و گرايش هاي متنوعي دارد.

همچنين زبان دوم كشورهايي مانند هند، پاكستان، قطر، بحرين و سودان است. زبان انگليسي را پرتكلم و شناخته ترين زبان جهان مي شناسند، اما بر پايه كشورهاي زبان مادري، امروزه از نظر تعداد گويش‌ پس از چيني و اسپانيايي، سومين زبان جهان است. تعداد كساني كه زبان مادري شان انگليسي است، امروزه به 380 ميليون رسيده است. زبان انگليسي برگرفته از خط لاتين است و به علت نفوذ زيادي كه در جهان دارذ، به طور ميانگين از 5 نفر 3 نفر مي توانند يك متن لاتين را تا حدودي درست تلفظ كنند. واژگان زبان انگليسي نيز در طول سده هاي مختلف از نظر تلفظ، تعداد واژه ها، جنس دستوري و... دچار تغييراتي شده است. 

اين زبان طرفداران زيادي دارد و علاقمندان بسياري تمايل به يادگيري زبان انگليسي يا ساير زبان ها دارند و قصد دارند به عنوان رشته تحصيلي در دانشگاه، مشغول به تحصيل شوند. اين دسته از عزيزان بايستي با منابع و ضرايب كنكور زبان آشنا شوند و با برنامه ريزي صحيح و اصولي خود را براي شركت در آزمون آماده كنند. كارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمايي در زمينه مشاوره و برنامه ريزي كنكور ارشد زبان مي باشند. داوطلبان براي ورود به اين رشته بايد علاوه بر علاقه داراي توانايي هايي از جمله ارتباط قوي با ديگران، دقت بالا و نكته سنج بودن، توانايي كار گروهي، صبور بودن در برخورد با زبان آموزان و... باشند. امكان ادامه تحصيل تا مقطع دكتري براي اين رشته فراهم مي باشد.   

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد زبان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۴۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام كنكور زبان ارديبهشت ماه

هرساله ايران به برگزاري كنكورهاي سراسري مي پردازد كه تمامي آن ها با استفاده از دفترچه هاي سوال و پاسخنامه هاي كاغذي است. پس از شيوع كرونا، بيشتر موسسات، مدارس و دانشگاه به سمت و سوي برگزاري آزمون هاي هوشمند و الكترونيكي روي آوردند. با استفاده از اين طرح صرفه جويي بسياري در استفاده از كاغذ و قلم مي شود و داوطلبان با استفاده از رايانه هاي هوشمند، سوالات آزمون هاي خود را پاسخ مي دهند. سازمان سنجش و آموزش كشور نيز سعي بر اين دارد تا از سال آينده اقدام به برگزاري كنكور الكترونيكي كند. درنتيجه تمامي مراحل ثبت نام كنكور زبان ارديبهشت ماه نيز به صورت الكترونيكي مي باشد.


ثبت نام كنكور زبان ارديبهشت ماه 1403

از سال 1402 برگزاري كنكور به سه بار در سال سمت و سو گرفت، (كنكور سراسري ارديبهشت ماه، كنكور سراسري تير ماه و كنكور دانشگاه فرهنگيان) زمان هاي برگزاري آزمون هاي سراسري مي باشند. سازمان سنجش و آموزش كشور مجري برگزار كننده كنكورهاي سراسري مي باشد. متقاضياني كه قصد ورود به دانشگاه در رشته زبان در اريبهشت ماه را دارند، بايستي در سامانه اينترنتي سنجش ثبت نام كرده و در صورت واجد شرايط بودن، اقدام به مطالعه و شركت در كنكور كنند. داوطلبان مي بايست پيش از نام نويسي، با رفتن به سايت مذكور، دفترچه ثبت نام كنكور سراسري را دانلود كرده و پس از مطالعه دفترچه، فرآيند ثبت نام خود را انجام دهند. نام نويسي آزمون زبان ارديبهشت ماه نيز به صورت اينترنتي و با اين شرايط و ضوابط انجام مي پذيرد.

 

 

 

 

منبع: ثبت نام كنكور زبان ارديبهشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۴:۵۷ توسط:moshaveranebartar موضوع:

ثبت نام كنكور انساني ارديبهشت ماه

داوطلبان بسياري براي ثبت نام و شركت در كنكور سراسري و آزاد در بازه زماني اعلام شده از سوي سازمان سنجش و آموزش كشور اقدام به نام نويسي در كنكور انساني سراسري و آزاد ارديبهشت ماه مي نمايند. داوطلبان در زمان نام نويسي اين نكته را در نظر داشته باشند كه دفترچه ثبت نام آزمون را دانلود و به دقت مطالعه نمايند تا در صورت داشتن شرايط عمومي و اختصاصي آزمون نام نويسي خود را تكميل نمايند. متقاضيان در زمان نام نويسي بايستي به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور مراجعه كنند تا اطلاعات خود را وارد اين سايت نمايند. در ايين مقاله به ثبت نام كنكور انساني ارديبهشت ماه پرداخته ايم كه خواندن آن خالي از لطف نخواهد بود.

شركت كنندگان در زمان نام نويسي كنكور انساني ارديبهشت ماه بايستي دفترچه مربوط به ارديبهشت ماه را دانلود و مطالعه كنند.

ثبت نام كنكور الكترونيكي انساني ارديبهشت ماه 1403

داوطلبان بسياري براي شركت در كنكور سراسري خود را از ماه ها قبل آماده مي سازند. متقاضيان اين نكته را در نظر داشته باشند كه زمان ثبت نام كنكور سراسري ارديبهشت ماه از طريق سامانه سنجش و آموزش كشور اعلام مي شود و داوطلبان مي توانند در زمان اعلام شده ثبت نام خود را در سامانه سنجش بارگذاري نمايند. سازمان سنجش و آموزش كشور متصدي برگزاري اين آزمون مي باشد و داوطلبان مي بايست تمام مراحل ثبت نام آزمون، دريافت دفترچه آزمون، اعلام نتايج آزمون، انتخاب رشته و ... را از طريق اين سايت انجام دهند. ثبت نام آزمون به صورت الكترونيكي مي باشد و داوطلبان بايستي در بازه زماني اعلام شده اقدام به نام نويسي نمايند.

 

 

 

 

منبع: ثبت نام كنكور انساني ارديبهشت ماه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۱:۱۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت كسب و كار و امور شهري

مديريت كسب و كار Business Performance Management مجموعه فرآيندهايي است كه به سازمان‌ ها كمك مي‌ كند تا كارايي كسب و كارشان را بهبود بخشند و همچنين اين مجموعه فرآيندها كارايي و ميزان تاثير هر سازمان را با اتوماتيك نمودن فرايند كسب و كار آن سازمان بهينه مي‌سازند. مديريت كسب و كار يكي از رشته هاي محبوب مديريت در جهان مي باشد كه كاربرد بسياري در زندگي افراد دارد. اين مجموعه در مقطع كارشناسي داراي دو گرايش مديريت كسب و كار و امور شهري مي باشد. مديريت امور شهري درواقع يك رشته جديد از شاخه هاي علوم انساني مي باشد و مربوط به شهر و هر آنچه كه در آن وجود دارد مانند انسان، محيط زيست و ابزارهايي كه به دست انسان ساخته شده است، مي شود. 

مي توان اينگونه ذكر كرد كه بسياري از شركت ها داراي فرآيندهاي كسب و كار هستند و اين موضوع براي مدل كسب و كار آن شركت منحصر به فرد مي باشد. باتوجه به شرايط خاص بازار، مدل هاي كسب و كار بارها تكامل مي‌ يابند. در واقع راه كار مديريت كارايي كسب و كار كه بر مي‌ گزينند، بايد بتواند خود را با شرايط و نيازمندي‌ هاي مردم و بازار در شرايط جديد تطبيق دهد. دانشجويان با ورود به ارشد مديريت كسب و كار، مفاهيمي همچون حسابداري، بازاريابي، برنامه ريزي استراتژيك و مدريت تبليغات و عمليات را آشنا مي شوند و در آن ها مهارت پيدا مي كنند. به طور كلي هدف از رشته مديريت امور شهري اربيت متخصصاني است كه براي اداره و نگهداري شهرها برنامه ريزي درست و اصولي انجام دهند. 

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد مديريت كسب كار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۸:۰۱ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد علوم كامپيوتر

علم رايانه يا علم كامپيوتر به مجموعه مطالعاتي گفته مي شود كه به چگونگي استفاده از رايانه، روش هاي طراحي و ساخت آن مي پردازد. اين علم به بررسي سيستماتيك به معني (امكان پذيري، ساختار، پياده سازي و مكانيزم محاسبه هاي روش مند)، مي پردازد. به طور كلي، علم كامپيوتر مطالعه فناوري رايانه، سخت افزار و نيز نرم افزار است. با اين حال علوم كامپيوتر يك حوزه متنوع است. از آن جا كه تمام صنايع موجود در دنيا به توليد محصول و خدمات مشغول هستند، براي انجام كارهاي خود به فناوري وابسته مي باشند، بنابراين اين رشته در تمامي آن ها كاربرد و تقاضا دارد.

با وجود عمر كم اين شاخه از علوم، علم رايانه كمك هاي اساسي به دانش و اجتماع نموده است. از جمله آن ها يك تعريف رسمي براي محاسبات، محاسبه پذيري و اثبات اين كه مسائلي غير قابل حل يا حل آن ها طاقت فرسا است، ارائه مي دهد. همچنين علم رايانه موجب به وجود آمدن انقلاب ديجيتال شد كه به عصر انقلاب فعلي منجر شد. محاسبات علمي مطالعه پيشرفت ذهن و بررسي ژنوم انساني در پروژه ژنوم انساني را ممكن ساخت. همانطور كه مي دانيد فناوري به طور مداوم پيشرفت مي كند و دانشمندان در حوزه علوم كامپيوتر، هميشه در حال كار بر روي روش هاي جديد و مبتكرانه براي استفاده از آن هستند.

علم رايانه موضوعات متنوعي از مطالعات نظري روي الگوريتم ها و محدوديت محاسبات گرفته تا مسائل كاربردي از جمله ساخت سخت افزار و نرم افزار را شامل مي شود. هيئت اعتبارگذار علم رايانه - متشكل از انجمن محاسبات ماشيني، جامعه علوم رايانه موسسه مهندسين برق و الكترونيك و انجمن سيستم هاي اطلاعاتي - چهار عرصه خطير براي علم كامپيوتر معرفي كرده است كه شامل (نظريه محاسبات، الگوريتم ها و ساختمان داده، زبان هاي برنامه سازي و معماري رايانه) مي شود. علاوه بر اين ها اين هيئت، موضوعاتي نظير مهندسي نرم افزار، هوش مصنوعي، شبكه هاي كامپيوتري، ارتباط انسان و كامپيوتر و محاسبات عددي را نيز موضوعاتي مهم در اين علم قلمداد كرده است.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور ارشد علوم كامپيوتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۴:۳۴ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد زيست شناسي سلولي و مولكولي

در حالي كه زيست شناسي مولكولي در سال 1930 پايه گذاري شد، اصطلاح زيست شناسي مولكولي به وسيله Warren weaver در سال 1938 ابداع گرديد. او باور داشت كه زيست شناسي به دليل پيشرفت هاي اخير در زمينه هاي همچون كريستالوگرافي اشعه x در حال رسيدن به مرحله مهمي از تغييرات مي باشد. پزوهش هاي باليني و درمان هاي پزشكي كه بر پايه زيست شناسي مولكولي هستند تاحدودي به وسيله ژن درماني پوشش داده شده اند. اكنون، به كارگيري زيست شناسي مولكولي يا روش ها و ابزارهاي زيست شناسي سلولي مولكولي در پزشكي به عنوان پزشكي مولكولي شناخته مي شود.

گذراندن مقطع كارشناسي ارشد با توجه به رشته تحصيلي به دو طريق امكان پذير است:

  1. كارشناسي ارشد پيوسته: دوره شش يا نهايتا هفت ساله اي است كه براي رشته هاي خاص در حال ارائه مي باشد و پيش نياز ورود به آن، مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي مي باشد. در اين دوره دانشجو ملزم به پشت سر گذاشتن 172 تا 182 واحد درسي مي باشد. 
  2. كارشناسي ارشد ناپيوسته: دوره دو يا نهايتا سه ساله اي است كه پيش نياز ورود به آن داشتن مدرك ليسانس يا كارشناسي مي باشد. در اين دوره بايستي 28 تا 32 واحد درسي پشت سر گذاشته شود كه 4 تا 10 واحد آن به پايان نامه اختصاص دارد. 

علاقمندان به تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد كه قصد شركت در آزمون را دارند، لازم است از مشاوران خبره و كارآزموده راهنمايي دريافت كنند. تيم مشاوران برتر آماده ارائه برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد زيست شناسي سلولي و مولكولي  و تمام رشته هاي مقطع كارشناسي ارشد مي باشد و شما عزيزان مي توانيد برنامه اي متناسب با شرايط خودتان همراه با پشتيبان كنكور كارشناسي ارشد از مشاوران برتر دريافت كنيد.

شايان ذكر است كه شما مي توانيد با كليك بر روي دكمه "مشاوره تحصيلي تلفني" با كارشناسان مشاوره تلفني و راهنمايي دريافت كنيد و همچنين با كليك بر روي دكمه "برنامه ريزي درسي" از مشاوران برنامه ريزي تحصيلي متناسب با شرايط خودتان دريافت كنيد. پيشنهاد مي كنيم با عضويت در (كانال اخبار تحصيلي و پيج اخبار تحصيلي)، از جديدترين خبرهاي تحصيلي مطلع شويد.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد ميكروبيولوژي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۱:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع:

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد فوتونيك

فوتونيك به علم ايجاد، انتقال، انتشار، مدولاسيون، تقويت، سوئيچينگ و آشكارسازي نور مي گويند. با اختراع ليزر و ساخت فيبر نوري، شاخه اپتيك در علم فيزيك بسيار گسترده گرديد و كاربردهاي آن به شكل عجيبي زياد شد و همين موضوع باعث به وجود آمدن رشته اي جديد به نام فوتونيك شد. رشته فوتونيك در سه گرايش (الكترونيك، مخابرات و فيزيك) كار خود را شروع كرد.

چنانچه شما نيز علاقمند به تحصيل در اين رشته نوپا و شاخه هاي زيرمجموعه آن مي باشيد، بايستي در ابتدا به گردآوري اطلاعات در خصوص رشته فوتونيك بپردازيد و سپس با شركت در كنكور كارشناسي ارشد و مطالعه منابع آزمون، براي كسب رتبه قبولي كنكور كارشناسي ارشد فوتونيك آماده شويد. شما عزيزان مي توانيد درخصوص برنامه ريزي و مشاوره نيز از كارشناسان موسسه مشاوران برتر راهنمايي دريافت نماييد.

گذراندن مقطع كارشناسي ارشد با توجه به رشته تحصيلي به دو طريق امكان پذير است:

  1. كارشناسي ارشد پيوسته: دوره شش يا نهايتا هفت ساله اي است كه براي رشته هاي خاص در حال ارائه مي باشد و پيش نياز ورود به آن، مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي مي باشد. در اين دوره دانشجو ملزم به پشت سر گذاشتن 172 تا 182 واحد درسي مي باشد. 
  2. كارشناسي ارشد ناپيوسته: دوره دو يا نهايتا سه ساله اي است كه پيش نياز ورود به آن داشتن مدرك ليسانس يا كارشناسي مي باشد. در اين دوره بايستي 28 تا 32 واحد درسي پشت سر گذاشته شود كه 4 تا 10 واحد آن به پايان نامه اختصاص دارد. 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي ارشد فوتونيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۳:۵۶ توسط:moshaveranebartar موضوع: